آزمون آنلاین رانندگی ️ بیشترین ها

به این ترتیب که ابتدا اولین بار هر آزمون را از خود امتحان بگیرید و سپس پاسخ‌های صحیح آن را بررسی کنید. این سوالات همون سوالاتی هستند که برای آزمون آیین نامه به صورت کامل کافی هستند. سلام وقتتون بخیر، از مدیر سایت و سایر همکاران این سایت بسیار ممنونم. امروز در روز امتحان همه سوالها رو درست جواب دادم و به لطف این سایت و تمرکز خودم از پس غول مرحله اول بر اومدم. هر آزمونی که کلیک می کنید 30 سوال دارد که دقیقا شبیه ازمون اصلی آیین نامه می باشد و به شما 20 دقیقه زمان می دهد که به سوالات پاسخ دهید. سلام من از آزمون های سایت “تست درایو”استفاده کردم و اینقدر این آزمون ها کامل و جامع هستند که نیازی به خواندن کتاب آیین نامه نیست و بار اول با نمره کامل قبول شدم،با تشکر از عوامل سایت.

شیوه مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید. این وب سایت تمرکز خود را بر روی آزمون آیین نامه اصلی گذاشته است. علاوه بر وجود نرم افزارهای آزمون های آیین نامه بصورت موبایلی، آزمون آیین نامه اصلی نرم افزار مختص سیستم های کامپیوتری نیز در وبسایت تست درایوینگ موجود است. با این توصیفات نیاز به داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی بیشتر حس می‌شود.

​آزمون رایگان آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی آنلاین

بهتر است پیش از آزمون از شبیه سازی‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید. زمان را در نظر بگیرید و در همان شرایط تستها را پاسخ دهید تا مشخص شود ایراد های شما کجاست تا زودتر برای رفع‌ آنها اقدام کنید. برای دیدن پاسخ های درست بر روی دکمه نمایش سوالات آزمون کلیک کنید. و بالا بردن آمادگی خود در هنگام آزمون آيین نامه اصلی را در این بخش برای شما قرار داده ایم.

در این صورت ممکن است راننده آن خودرو و سرنشینان آن در یک تصادف دچار حادثه شوند. 78 درصد جریمه شده ها از طریق توهین یا چانه زنی به توجیه تخلف میپردازند. بنده همین الان از جلسه‌ی آزمون برگشتم و همچنین دفعه‌ی اول بود که امتحان دادم.

  • روزهای پیش از آزمون آیین نامه کافیست مروری روی نکته‌ هایی که یادداشت کرده‌اید داشته باشید چند آزمون را مرور کنید.
  • نمونه سوالات آیین نامه اصلی را به رایگان و با خیال راحت دانلود کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.
  • با استفاده از شرایط آزمون آنلاین می‌تواند هر چند بار که بخواهد سوالات مشکل دارد را مرور کند تا تسلط کامل ایجاد شود.

در صورتی که قانون حق تقدم برای عبور آن‌ها وجود نداشته باشد، یا رانندگان از آن بی اطلاع باشند ممکن است تصادفات و خسارات جبران ناپذیری رخ دهد. مثلا سوالات مربوط به حق تقدم، شرایط و حوادث جزو این دسته از سوالات می باشد که کافیست مفاهیم را بلد باشید و از این نوع سوالات قبلا حل کرده باشید تا به راحتی پاسخ دهید. باید یک مبلغی رو واریز کنید برای آزمون مجدد از آموزشگاه خودتون بپرسید بهتر راهنمایی میکنند. پاسخگویی به تست ها را تا جایی ادامه دهید که نتیجه آزمون نزدیک 100 درصد باشد.

ویژگی های گواهینامه پایه یک

آزمون آنلاین رانندگی ️ بیشترین ها

دم این سایت گرم فقط تستای این سایتو زدم غلطامو بررسی کردم اصلا کتابم نخوندم امروز رفتم امتحانو دادم بدون غلط قبول شدم. نکات را در یک برگه یادداشت کنید و به سرعت به سراغ آزمون بعدی بروید. این سوالات را دانلود کنید و از آزمون اول شروع به پاسخ‌گویی کنید.

سوالات آیین نامه پایه دوم

کمی حوصله کنید و ناامید نشوید مطمئن باشید به راحتی آزمون را پشت سایت نمونه سوالات آیین نامه سر خواهید گذاشت. بدون شک ناآگاهی از بخش‌های فنی ماشین پس آنکه راننده شدید به شما ضرر خواهد زد. به هنگام رانندگی در شرایط غیر عادی (باران – برف و)… بهترین کار این است که حد امکان از دنده ی سنگین استفاده کنید دلیل آن را بیان کنید. این سیستم به صورت هوشمند از تکرار سوالات تکراری برای یک شخص خودداری می کند. هیچ فردی شایسته گذر از این آزمون نیست، مگر آنکه آگاهی دقیقی نسبت به اغلب مباحث مطرح شده در کتاب داشته باشد. در اغلب مواقع مراقب آزمون یک فرد نظامی است و دقت و نظارت بالایی بر جلسه آزمون خواهد داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار