آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت آموزش تصویری خدمات ارزی Pay98

بعد از وارد شدن به این صفحه یک عبارت امنیتی از شما درخواست می شود که وارد کنید. شما می توانید یک اسم یا یک کلمه انگلیسی یا حتی یک عبارت بی معنی که در خاطرتان می ماند را به عنوان کلید امنیتی برای خواندن ایمیل ها وارد کنید. بعد از اینکه عبارت را درون آن کادر تایپ کردید بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

می‌توان گفت کمترین کمیسیون را در میان سایر صرافی‌های رمز ارز دریافت می‌کند. شما برای انتخاب صرافی چه مواردی را مدنظر قرار میدهید؟ نظرات خود را با همیار کریپتو در میان بگذارید. چندین کاربر گزارش دادند که تا دو هفته منتظر دریافت هر نوع پاسخ ایمیلی از پشتیبانی مشتری در KuCoin هستند. برای کسانی که حجم بیشتری معامله می کنند و KCS بیشتری دارند، کارمزدها می تواند تا 0.0125٪ برای معاملات Maker و 0.03٪ برای معاملات Taker کاهش یابد. برای معامله گر متوسطی که کمتر از 1000 KCS در حساب خود دارد، کارمزد هر دو معامله Taker و Maker شما 0.1٪ خواهد بود.

به طور معمول اگر می‌خواهید ارزی را استیک کنید باید آن را قفل کرده و در مقابل سود دریافت کنید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد برداشت از صرافی کوکوین با موبایل لطفا به بازدید از وب سایت ما. استیک کردن نرم در مقابل این روش قرار می‌گیرد و هر زمان که بخواهید می‌توانید از کوین‌های خود استفاده کنید. با این روش در واقع ارزهای خود را در یک کیف پول نگهداری می‌کنید و یک درآمد غیرفعال نصیب شما می‌شود.

برخلاف امتیاز کلی صرافی کوکوین، جایگاه این صرافی از لحاظ حجم معاملات در میان 10 صرافی اول در دنیا نیست. همچنین این صرافی از بیش از ۶۰۰ کوین و ۱۱8۸ بازار مختلف پشتیبانی می‌کند. بنابراین صرافی کوکوین برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی که دارای سرمایه‌های خیلی بزرگ نیستند، گزینه مناسبی است. برای این کار باید نوع سفارش را روی لیمیت یا استاپ لیمیت (Stop-Limit) تنظیم کنید. پس از اینکه حساب خود را شارژ کردید، دارایی به حساب اصلی شما در کوکوین وارد می‌شود. برای اینکه بتوانید از آن برای ترید استفاده کنید باید دارایی را به حساب معاملاتی (تریدینگ اکانت) منتقل کنید.

چه نوع صرافی ارز دیجیتالی برای کاربران ایرانی مناسب است؟

در آخرین بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین باید باکس قوانین و مقررات را تیک بزنید. پس از کلیک بر گزینه ثبت‌نام، صرافی ممکن است که در این بخش ربات نبودن شما را بررسی کند که باید عکس‌های درخواست شده را انتخاب نمایید. سپس کد را در کادر تأییدیه وارد و در بخش بعدی پسووردی را نیز انتخاب نمایید. این رمز باید بین ۱۰ تا ۳۳ حرف باشد که مواردی همچون نشانه های خاص، حروف کوچک و بزرگ و عدد را هم داشته باشد. معامله در این صرافی فقط به صورت رمز ارز به رمز ارز است.

در بخش نظرات همین مقاله برای ما و سایر کاربران بنویسید.

در واقع توکن KCS به عنوان یک روشی برای توزیع سود به بازار عرضه شده؛ و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این طریق سود کسب کنند. بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای برای افزایش امنیت دارایی‌های خود بلافاصله پس از خرید رمزارز میزان قابل توجهی از آن را به یک والت سخت‌افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری قابل اعتماد انتقال می‌دهند. بنابراین تنها بخشی از رمزارز برای انجام معاملات روزانه در حساب صرافی باقی‌ می‌ماند.

همچنین می توانید از آموزش ارز دیجیتال و آموزش های رایگان آقای حامد پیروی استفاده کنید. شما درباره کوکوین چه نظری دارید؟ آیا با این صرافی کار کرده‌اید؟ در بخش نظرات همین مقاله برای ما و سایر کاربران بنویسید. در پنجره بازشده می‌توانید موجودی حساب اصلی را به حساب معاملاتی منتقل کنید. وارد بخش «Assets» شوید و از بخش حساب اصلی گزینه «Transfer» را انتخاب کنید. حالا رمز معامله‌گری ۶ رقمی خود را انتخاب کنید، در هر دو کادر صفحه وارد کنید و سپس روی دکمه «Confirm» بزنید. در مرحله بعد وارد برنامه Google Authenticator در گوشی خود شوید و کد QR موجود در صفحه را اسکن کنید.

در مرحله بعد لازم است نام ارز دیجیتالی که قصد واریز آن را دارید انتخاب کنید. همانطور که مشاهده میکنید، در صرافی Kucoin ، امکان واریز مستقیم تمامی ارزهای دیجیتال لیست شده در این صرافی را دارید. با انتخاب این گزینه ابتدا باید با وارد کردن یک کد که به ایمیل شما ارسال میشود درخواست خود را تایید کنید. برای این منظور در صفحه جدید باز شده بر روی گزینه Send Code کلیک کنید. در مرحله بعد با مراجعه به ایمیل خود، کد مورد نظر را در بخش مربوطه وارد و بر روی گزینه Next کلیک کنید. برای ورود به صفحه ثبت نام صرافی کوکوین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت آموزش تصویری خدمات ارزی Pay98

به طور کلی برای استفاده از خدمات این دو پلتفرم پیشرفته ابتدا لازم است مقداری ارز دیجیتال را از اکانت اصلی به اکانت مارجین یا فیوچرز خود انتقال دهید. سپس یک پوزیشن جدید باز کرده و با توجه به استراتژی خود، سایر تنظیمات پیشرفته را انجام دهید. در نتیجه در Limit قیمت و در قسمت Amount میزان رمز ارز مدنظر خود را وارد کنید.

صرافی کوکوین برای ایرانیان

در مقاله آموزش صرافی کوکوین بصورت کامل به این موضوع می پردازیم. سپس در صفحه ورود آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه “Send Code” کلیک کنید. لطفاً برای کد تأیید ایمیل، صندوق پستی ایمیل خود را بررسی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار