آموزش جامع خرید و فروش کوینکس دارا صدهزاری مشاوره بازار سرمایه

کابرر گرامی، مشکلی ندارد، فقط پیش از انتقال وجه حتما از موجود بودن ارز در تراست ولت، اطمینان حاصل کنید.

  • ۲- توجه کنید با کلیک روی این بخش لازم است تا کد احراز هویت دو عاملی گوگل را از نرم افزار Google Authenticator برداشته و وارد کنید.
  • پس از ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس، اکنون باید احراز هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر فعال کنید.
  • بنابراین، برای ایمنی حساب و دارایی خود، لطفا از کلیدتان طبق روش ذخیره‌سازی توصیه شده توسط کوینکس به خوبی نگهداری کنید.

ارزش معاملات روزانه این توکن معمولاً در محدوده 1 میلیون دلار است. صرافی کوینکس امکان سپرده گذاری یا lending را فراهم کرده است. این روش درواقع نوعی درآمد­زایی، بدون فعالیت مداوم در بازار ارزهای دیجیتال است. بدین صورت که صرافی از شما قرض یا وام می‌گیرد و در ازای آن سود پرداخت می‌کند. شما منابع مالی خود را به معامله‌گران صرافی وام می‌دهید و در ازای آن به صورت ثابت و یا متغیر بهره دریافت می­کنید.

صرافی کوینکس

دقت داشته باشید در این قسمت باید از کلید خصوصی ۱۶ کاراکتری خود بکاپ بگیرید تا در صورت پاک شدن نرم‌افزار یا هر اتفاق دیگری، بتوانید مجددا به حساب کاربری صرافی Coinex و دارایی‌ها دسترسی پیدا کنید. برای امنیت بیشتر می‌تواند روش احراز هویت دو عاملی را برای ورود به صرافی فعال کنید. برای این کار می‌توانید از سرویس Google Authenticator یا تایید پیامکی استفاده کنید.

آیا کوینکس ایران را تحریم کرده است؟

آموزش جامع خرید و فروش کوینکس دارا صدهزاری مشاوره بازار سرمایه با اینحال اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم. همانطور که گفته شد شما قادر به برداشت ارز فیات از کوینکس نیستید. اما می‌توانید وجوه خود را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسا نمایید. محدودیت برداشت براساس سطح احراز هویت (پایه یا پیشرفته) تعیین می‌گردد. پس از انجام معامله، ETC در کیف پول شما در دسترس خواهد بود. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Kucoin لطفا از صفحه ما بخواهید. اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید اتریوم کلاسیک در کوینکس قصد آن را داریم که درباره آموزش خرید لایت کوین در کوینکس صحبت نماییم.

افراد برای خرید و فروش و همچنین ترید ارز دیجیتال باید از یک صرافی استفاده کنند. صرافی های بسیار زیادی برای معامله ارز دیجیتال وجود دارند که یکی از صرافی های محبوب بین افراد، صرافی کوینکس است. در این مطلب به صورت کامل به معرفی و بررسی صرافی کوینکس می پردازیم. توکن بومی صرافی کوینکس مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و CET نام دارد. معامله هر کوین از طریق این توکن در پلتفرم، امتیازات و مزایای دیگری را به همراه دارد. ار کاربران توکن صرافی را در کیف کیف پول خود نگه دارند، کارمزد معاملاتشان با CET پرداخت می‌شود.

  • در این ویدیو آموزش صرافی کوینکس سعی شده به صورت گام به گام نحوه افتتاح حساب ، تنظیمات و امنیت حساب را با زبانی ساده آموزش دهیم.
  • حالا یا آن ارزها را جهت استخراج ارز به وسیله ی سیستم POS به کار می ‌گیرد یا این که از سود آن ارزها به تریدرهای حرفه ای که می خواهند از اهرم ها استفاده کنند وام می دهد.
  • برای همین اگر روزی این صرافی تصمیم بگیرد خدمات خود به کاربران ایرانی را قطع کند، ایرانی‌هایی که پس از ثبت نام در آن، احراز هویت کرده باشند زودتر شناسایی می‌شوند.
  • البته توجه کنید که حتماً با پول کم وارد این بازار شوید (پولی که از وام و قرض نیست و همچنین درصدی کمی از پول اضافی شما هست) که در صورت ضرر دیدن در ابتدای کار، هیچ تأثیری روی زندگی شما نگذارد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار