آموزش رایگان کسب درآمد از روبیکا تماشا | نی نی سایت

آموزش رایگان کسب درآمد از روبیکا تماشا | نی نی سایت

مانند تلگرام و اینستاگرام در صورتی که شما دنبال‌کننده‌های زیادی داشته باشید و مخاطبان به شما اعتماد کنند، می‌توانید در ازای دریافت هزینه، برای وب سایت اینجا دیگران تبلیغات کنید. ویدیوها و یا پوسترهای تبلیغاتی آنها را در صفحه‌ شخصی خود انتشار دهید و با جذب مخاطب برای آنان به کسب درآمد بپردازید. همانطور که قبلاً اشاره شد، شما می‌توانید در روبیکا مانند تلگرام کانال بسازید. در صورتی که محتوای تولیدی شما مطابق قوانین روبیکا باشد و بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت کند، به ازای هر بار دانلود و یا فوروارد آن، مبلغی به کیف پول شما اضافه می‌شود.

  • برای اینکار شما در بالای این صفحه به قسمت خرید محصول رفته و روی دکمه خرید محصول کلیک کنید.
  • یکی از مراحلی که قبل از دریافت درآمد خود از روبیکا باید با موفقیت پشت‌ سر بگذارید، مرحله احراز هویت است.
  • در ممکن ثبت نام کنید و شروع به نوشتن کنید تا با استفاده از این لینک رسمی اپرا در اینجا کسب درآمد کنید.
  • قبل از صحبت راجع به این سیستم جدید، بیایید نگاهی به خود اپلیکیشن و تاریخچه کسب درآمد از روبیکا بیندازیم.
  • حالا در ویترین دنبال یک پست بگردید که زیر ۵ ساعت در ویترین گذاشته شده باشد، در انتهای هر پست نوشته شده که چند ساعت پیش به ویترین رفته است.

دستگاه تلفن همراه خود را بردارید، این برنامه ها را دانلود کنید و برای انجام بازی های مورد علاقه خود پول دریافت کنید. در حالی که برای رها کردن شغل خود و تبدیل شدن به یک گیمر تمام وقت پول کافی به دست نمی آورید، مقداری پول اضافی هرگز به کسی آسیب نمی رساند. برای این کار کافیست از از بخش تنظیمات روبیکا وارد قسمت کسب درآمد شوید و درآمد خود را مشاهده کنید. شما میتوانید در هر دو بخش روبینو و پیام رسان در روبیکا کسب درآمد کنید، اما روبیکا فعلا این امکان را برای روبینو راه اندازی کرده و قول داده آن را در روزهای آینده برای پیام رسان پیاده سازی کند. صدتو در پاییز 99 با هدف ایجاد بستری برای عرضه ی فایل ها و دوره های آموزشی برای کسب درامد کلیه اقشار جامعه راه اندازی شد. صدتو یک فروشگاه نیست بلکه مرجعی برای عرضه بهترین و پرکیفیت ترین فایل ها و دوره ها به صورت فیلم میباشد.

نحوه کسب درآمد از روبیکا

امروزه جوانان و نوجوانان زیادی هستند که در استفاده از اینترنت مهارت داشته و علاقمند به کسب درآمد به صورت مجازی هستند. روبیکا این بستر را برای فارسی‌زبانان فراهم کرده است تا در محیطی امن و سالم به کسب درآمد بپردازند. در ضمن حتما توجه کنید که فایلهای شما باید منطبق با قوانین و مقررات پیام رسان و عرف اخلاقی و اجتماعی جامعه باشد، درغیراینصورت این درآمد هنگام بررسی انتقال وجه مسدود خواهد شد.

بازی موبایل میلیونر روبیکا

در این حالت می توانید به راحتی و با دریافت مبلغی، تبلیغ این صفحات را در مدت محدود انجام دهید. در واقع یکی از انگیزه های تولید محتوا، این است که بتوانید در آینده و از طریق تبلیغات، درآمدزایی کنید. آموزش کسب درآمد از روبینو، یک مقاله ی فوق العاده جذاب و پرکاربرد می باشد که می تواند به شما مخاطبین عزیز در راستای درآمدزایی، کمک های شایانی کند. قبل از اینکه وارد مبحث آموزش کسب درآمد از روبینو شویم، اجازه دهید درباره ی روبینو بیشتر بدانیم.

مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با Chrome IG Story

تمامی افراد دارای اکانت در روبیکا، یک داشبورد حرفه ای نیز دارند که می توانند از روی اعداد و ارقام ارائه شده در آن اطلاعات خوبی را از وضعیت پیج خود بدست آورند. هشتک گذاری همانطور که در اینستاگرام بسیار کاربری است؛ در روبیکا نیز بسیار کاربردی بوده و می تواند در جستجو محتوای شما تاثیرمثبت بسیاری داشته باشد. منظور از روش مستقیم درآمدی است که توسط اپلیکشین به حساب کیف پول افراد واریز می شود که در حال حاضر غیرفعال است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار