آموزش طراحی پوستر و تراکت در فتوشاپ با پیمان صدوق گروه کمپرس

محل قرار تصویر و متن لوگو را روی بوم تغییر دهید تا زمانی که عالی به نظر بیایند (در تصویر زیر می‌بینید که چنین کاری را انجام داده‌ایم). یکی از عوامل مهم برای موفقیت در اینستاگرام، طراحی بنرهای جذاب و گیرا برای پست و استوری اینستاگرام می باشد. اپلیکیشن پیکس آرت PicsArt موبایل یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش حرفه ای تصاویر می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. بخش آموزش حرفه ای فتوشاپ که مخصوص دوستانی هست که می‌خواهند فتوشاپ را از پایه به صورت تخصصی به همراه پشتیبانی فنی و آموزشی یاد بگیرند و در مدت زمان خیلی کوتاه‌تری از فتوشاپ به درآمد عالی برسند. بله با هر ورژنی از فتوشاپ میشه لوگو طراحی کرد اما مسلما ورژن های جدیدتر امکانات بیشتری در اختیار طراح قرار دادند که این کار رو آسون تر خواهد کرد.

یادگیری ابزار Dodge و Burn در فتوشاپ

Cropping یک کار ساده است که با انتخاب Crop Tool تقریباً واضح است، اما تعدادی ویژگی پیشرفته دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. گزینه ها با کلیک بر روی نماد Crop Tool در سمت چپ نوار ابزار، منویی حاوی تنظیمات از پیش تعیین شده باز می شود، و اگر به طور منظم تصاویر را در اندازه های خاص برش می دهید، می توانید از پیش تنظیمات خود را ایجاد کنید. یک تکنیک قدیمی تاریکخانه، جاخالی دادن و سوزاندن روشی محبوب برای تنظیم روشنایی بخش‌های خاصی از تصاویر شماست. برای استفاده از ابزارهای Dodge و Burn باید روی لایه Background یا یک کپی از آن کار کنید، زیرا این ابزارها “مخرب” هستند، زیرا پیکسل ها را برای همیشه تغییر می دهند. اکنون می توانید به سادگی روی یک منطقه با ابزار Dodge آن را روشن کنید یا با ابزار Burn Tool آن را تاریک کنید. ابزارها را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که سایه‌ها یا نقاط برجسته‌ها را هدف قرار دهند، به طوری که تنها پیکسل‌هایی در محدوده تونال انتخابی که در زیر ضربه قلم مو قرار می‌گیرند، تغییر می‌کنند.

برای سفارش آنلاین طراحی لوگو کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی لوگو ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. هر چند که لوگو یک شخصیت مستقلی دارد و روندی مجزا برای تولید و طراحی دارد ولی در نهایت در ترکیب با سایر اجزا برند است که می توان عملکرد آن را مورد بررسی قرار داد و به آن امتیاز داد. قابل توجه است که با داشتن یک لوگوی مناسب می توان به کسب و کار خود رونق بخشید و برند خود را در تمام جهان مطرح کرد. در لوگو می توان با استفاده از ادغام سایر فاکتورهای برند از قبیل شعار برند، کیفیت محصولات توزیع و برخی از فاکتورهای دیگر که رفتار یک برند را توصیف می کنند، کسب و کار خود را به نمایش گذاشت. در نهایت شکل را رو به پایین میچرخانیم تا ضلع بزرگ آن موازی خط افقی باشد. همچنین با استفاده از ابزار Move شکل را طوری در صفحه قرار دهید که گوشه سمت راست آن در مرکز بوم باشد.

در یک کلام، باید این گام‌های به ‌ظاهر سخت را بردارید و سبک کاری خودتان را مطابق آنها تغییر طراحی گرافیک ساده دهید. در واقع، اگر به این اصول پایبند باشید، از بی‌نظمی‌ها و اختلاف نظرهای بعدی در محیط کار جلوگیری می‌شود. در ادامه فهرستی از این قوانین اولیه به ‌همراه توضیحات آن ارائه شده‌است. ما فقط و فقط یک لوگوی بی نهایت ساده و عادی را طراحی کردیم و این ذره‌ای از قدرت بی کران فتوشاپ است قطعا با یادگیری فتوشاپ می توانید لوگو های بی نظیری بسازید.

  • برای رسیدن به نتیجه نهایی می توان از اشکال مختلف و همچنین از ترکیب آنها با یکدیگر استفاده کرد.
  • می توان گفت بعد از فتوشاپ این نرم افزار دومین و مهمترین نرم افزار حوزه گرافیک است.
  • بنابراین در این نسخه می‌توانید المانهای خاصی از صفحه را به صورت کد در بیاورید.
  • اقتصاد پررونقِ بعد از جنگ جهانی دوم در آمریکا باعث احساس نیاز بیشتری به طراحی گرافیک، عمدتاً در حوزه‌ی تبلیغات و بسته‌بندی شد.
فایل خود را نامگذاری کنید ، مکان فایل مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی ” Save ” کلیک کنید تا فایل فتوشاپ خود را در دسکتاپ ذخیره کنید. از برگه های بالای پنجره (File ، Image ، D 3و غیره) برای افزودن ویژگی ها و سفارشی سازی های مختلف به بنر خود استفاده کنید. برای ویرایش هر عنصر ، روی قسمت مربوطه در برگه فرمت در سمت راست صفحه کلیک کنید. با انتشار نسخه‌های جدید فتوشاپ مطمئنا ویژگی‌ها و دستورات جدید که مرتبط با وب هستند هم اضافه خواهند شد و بد نیست بدانید شرکت Adobe به ندرت ویژگی را حذف می‌کند.

با یادگیری فتوشاپ میتوانید شغل مناسب پیدا کنید

آموزش طراحی پوستر و تراکت در فتوشاپ با پیمان صدوق گروه کمپرس

با استفاده از پنجره Blending option یک رنگ دلخواهی را انتخاب می کنیم. استفاده از نرم افزار فتوشاپ تنها به ویرایش عکس ختم نمی شود بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان یک لوگو نیز طراحی کرد. اکثر لوگوهای مدرن ساده می باشند و این کار را برای یک طراح آسان می کند.

مسیرهای گرافیکی خود را ذخیره کنید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار