اتاق فرار مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم اسکیپ کیوب | allescape

هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند. دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. در این اتاق فرار پیشگویی‌هایی درباره آینده نمایان می‌شود.

فاصله اسکیپ روم اصفهان تا کمپ متین آباد

اتاق فرار مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم اسکیپ کیوب | allescape

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد. عالی پیشنهاد میکنم حتما برید آنقدر که ترسناک بود رفیقامون لفت دادن.

اتاق فرارهای فرار از زندان یک، متل بوداپست، معمای تسلا، سرقت بانک و بمب شیمیایی فریتز‌هابر با ژانرهای مختلف،‌اتاق‌های این مجموعه در تهران هستند. یکی از بزرگ‌ترین اتاق فرارهای تهران، مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری brain game center است که تنها نماینده رسمی برین گیم در ایران است. این مجموعه ۶ اتاق فرار موزه، مالیخولیا، جنون زندان، گمشدگان، دور دنیا در۶۰ دقیقه و هفت را دارد که هرکدام ژانر متفاوتی دارند. اگر شما هم طرفدار فعالیت‌های هیجان‌انگیز باشید، حتما به اتاق فرار فکر کرده‌اید. اسکیپ روم یکی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز برای گذراندن اوقات فراغت و دورهمی طراحی سناریوی اتاق فرار و تم بازی با دوستان است.

اتاق فرار بوم اسکیپ

از زمانی که قاتل می‌خوابد ۶۰ دقیقه فرصت دارید که فرار کنید. برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند. داستان بازی از این قرار است که شما یکی از دزدهای کشورید.

مجموعه اسکیپ روم: چند تا از اتاق فرارهای تهران در یک مجموعه

از آن موقع به بعد هر کس به این خانه می آمد دیگر باز نمیگشت چون این خانه تسخیر شده است حالا شما و گروهتان باید وارد این خانه شده و طلسم این خانه را باطل کنید. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی هم همخوانی دارد. مجموعه مایندر اسکیپ میدان رسالت یکی از خاص‌ترین اتاق‌های فرار در شرق تهران است.

  • به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید.
  • یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد.
  • همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند.
  • می توانید با خانواده یا دوستان تان بیایید، گردش کنید، خرید کنید، از فود کورت استفاده کنید و مهم تر از همه، اسکیپ روم را تجربه کنید.
  • همچنین باید در مورد انشعابات و تأسیسات برق، گاز و آب ساختمان نیز مطمئن شد که سالم و نکات ایمنی رعایت شده باشد.
  • اتاق فرار همیشه با محدودیت ذاتی فضایی روبروست و نقشه‌ی آن قابل‌گسترش تا بی‌نهایت نیست.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار