از اینکه همراه ما هستید سپاسگزاریم

هنگام عبور آب از کربن فعال، مواد شیمیایی مانند کلر و سایر سموم دفع آفات به آن چسپیده و آب تصفیه شده به مخزن ذخیره پایین تر منتقل می شود. تعرفه این فیلتر متناسب با کیفیت آن است، به همین دلیل بسیاری از افراد توانایی خرید و استفاده از این فیلترها را دارند. فروشندهای که نتوانسته یا نخواسته که استانداردهای لازم برای کسب مجوز و پروانه کسب را تأمین کند قاعدتاً برایش رضایت مشتری پس از خرید اهمیت زیادی ندارد. به طور معمول اکثراً مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی قابلیت تصفیه آب در 4 الی 5 و 6 مرحله را دارا می باشند که در هر مرحله قسمتی از آلودگی ها و ناخالصی ها حذف می شوند. هر کدام از این فیلتر ها به روشی خاص، بخشی از آلودگی ها را از آب برطرف می کنند. درک درست از فناوری ماورای بنفش جهت میکروب زدایی مضاعف علاوه بر تصفیه و.

لیست فیلتر های تصفیه آب نکته : جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی و بروزترین آنها دستگاه تصفیه آب خانگی RO هستند که دارای پمپ و مخزن بوده و توان حذف تمام املاح مضر آب شهری همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و مواد شیمیایی نظیر کلر ، کلرامین ، شوینده ها و انواع باکتری ها و میکروب ها را نیز دارد . با استفاده از دستگاه تصفیه صنعتی میتوانیم بهراحتی این رسوبگذاریها را کنترل کرده و آنها را از بین ببریم. منافذ این فیلتر ها در ابعاد یک تا بیست میکرون بوده و از پر مصرف ترین و متداول ترین نوع فیلتر ها است. هنگامی که آب به این مرحله می رسد دیگر آب سالم است و حالا نوبت فیلتر کربن خطی می باشد تا آن را به یک آب شیرین تبدیل کند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

آب آشامیدنی فقط با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی که می تواند انواع میکروب ها و سموم را تمیز و قابل شرب بکند قابل استفاده باشد. مطمئنن قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی استاندارد و بهداشتی در کنار عملکرد آن ها و تعداد فیلتر و تعداد مراحل تصفیه آب و کیفیت قطعات بکار گرفته شده قابل بررسی هستند. شاید قیمت این دستگاه ها در ابتدا زیاد باشند، اما این هزینه قابل قیاس با خرید بطری های تصفیه آب آشامیدنی نیستند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

توصیهای که برایتان داریم این است که در زمان خرید محصول خود در وهله اول، بودجهتان را مشخص کنید تا در نهایت بتوانید دایره انتخابهایتان را محدودتر کرده و در نتیجه، انتخاب سریعتر و هوشمندانهتری داشته باشید. اما برخی از آن ها تا مرحله ی آخر باقی می مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن سیستم لوله کشی و… از این فیلترها برای مرحله هفتم در دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می شود. اکثر این دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو یا سه فیلتر مختلف برای تصفیه آب استفاده می کنند. می باشند که برای سلامتی انسان بسیار مضر بوده و در جریان کلر زنی تصفیه آب شهری بطور کامل از بین نمی روند؛ لذا به منظور حذف کامل آلاینده های شیمیایی محلول در آب و مواد معلق (میکروب ها ، باکتری ها و …)، فلزات سنگین و همچنین حذف کامل نیترات و تنظیم سختی آب در محدوده برآورده نمودن نیاز های آب شرب خانگی از دستگاه های تصفیه آب که مجهز به فیلترهای ممبرین، فیلتر الیافی و…

قیمت فیلتر تصفیه آب

در ساختار فیلترهای مینرال سنگ های معدنی استفاده شده است که کلسیم، آهن و پتاسیم حذف شده از آب را دوباره به آن اضافه می کند و طول عمر مفید این فیلتر نسبتا زیاد می باشد و تقریبا هر دو سال یا سالی یک بار نیاز به تعویض دارد. مرحله سوم با حذف مواد جانبی کلر همچون کلرامین جذب کلر را به اتمام میرساند و همچنین به جهت فشرده بودن این فیلتر از مرحله چهارم که قلب اصلی سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis است نیز محافظت مینماید.

آب تصفیه کن زیر سینکی قابلیت این را دارد که فیلتر های جدید را بر روی آن نصب کنیم تا کیفیت آب را بالاتر ببریم وجود فیلتر های کربنی و فیلتر ممبران و سیستم اسمز معکوس در این دستگاه باعث می شود که آب خروجی آن بهترین کیفیت و استاندارد خرید دستگاه تصفیه آب را داشته باشد. این دستگاه ها قابلیت نصب به ساید را نیز دارند و به عنوان آب شیرین کن نیز می توان از آن استفاده کرد. در حال حاضر که مسئله کمبود آب یکی از اساسی ترین دغدغه های بشر به شمار می رود، راه حل های مختلفی جهت تامین آب مورد نیاز مطرح شده است و آب شیرین کن صنعتی یکی از کارآمد ترین راه حل ها به شمار می رود. برند تولید کننده فیلتر، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که بر قیمت فیلتر های پست کربن تاثیر می گذارد. برای خرید انواع فیلترهای تصفیه آب می توانید از تیم تعمیر نوین راهنمایی بگیرید و یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

لیست دستگاه های تصفیه آب

این شرکت ها به عرضه و فروش عمده این نوع دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش همچون تعویض فیلتر می پردازند. دستگاه های تصفیه آب با استفاده از فیلتر های مخصوص خود آلودگی های مختلفی نظیر سرب موجود در آب، میکروب ها، رسوب، انواع پاتوژن ها، کلر و مواد معدنی اضافه را بر طرف می کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی ها، سبب می شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه ی بهتری پیدا کند. در پایان پس از عبور آب از دستگاه تصفیه آب، شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که بیش از 90 درصد آلودگی ها بر طرف شده اند و آبی سالم که برای بدن شما ضروری است را در اختیار دارید. بعد از 12 ماه، باید نسبت به تعویض فیلتر پست کربن دستگاه تصفیه آب خانگی خود اقدام نمایید.

آب های معدنی در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می گردند که شرایط نگهداری خاصی دارند، به طور مثال: بسته های آب معدنی نباید در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرند، در حالی که شرایط نگهداری آب های معدنی موجود در فروشگاه های ایران استاندارد نیست. دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف نا خالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار شما قرار می دهد. این فیلتر به صورت پنبه فشرده در حوزینگ مرحله اول دستگاه تصفیه آب شما قرار گرفته و وظیفه آن حذف رسوباتی است که ته نشین میشوند و بیشتر وقتی کثیف میشود به زنگ لوله به صورت قرمز قهوه ای در میاید .

یکی از خطرناک ترین مواد محلول در آب نیترات ها می باشند که از عوامل اصلی سرطان زا مخصوصا سرطان معده به حساب می آیند، لذا به منظور حذف نیترات در آب مصرفی از روشی به نام اسمز معکوس استفاده می گردد. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت فیلتر پست کربن تاثیر می گذارد، اصل یا تقلبی بودن فیلتر است. در بین بسیاری از دستگاههای تصفیه آب غیر استاندارد و نامرغوب چینی ، عرضه هدایایی نظیر: فیلتر اضافی، تی دی اس متر و …

اینروزها در کنار تهیهی اقلام ضروری برای زندگی خرید تصفیه آب خانگی نیز اضافه شده است که این مورد میتواند بخش وسیعی از سلامتی ما را تضمین کند. دستگاه تصفیه آب سری 500، هر گونه مواد سمی و املاح داخل آب را به صورت کامل از بین میبرد و حتی برای استفاده در مناطقی که دارای آب سنگین یا آب شور هستند نیز مناسب است. برای تصمیمگیری بهتر در خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی به چند نکته زیر نیز توجه کنید. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا مرکز خریدی معتبر و مطمئن در ایران است که نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا و سافت واتر و سی سی کا می باشد. در ادامه با بررسی نکاتی درباره انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد و معرفی بهترین برند های تصفیه آب در ایران با ما همراه باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار