انواع روش های حمل و نقل بار باربری و اتوبار جهان پیمان بار حمل و نقل | transemartlogistics

با توجه به سرعت بالای این حمل و نقل، این روش برای انتقال محصولاتی همچون لوازم الکتریکی، لوازم بهداشتی، محصولات غذایی و دارویی، اشیا و جواهرات گران قیمت و… بسیار مناسب است. در ابتدا باید بدانید که ایران دارای 11 بندر بازرگانی است که حجم کالاهای موجود در این بنادر به حدود 188 میلیون تن کالا می‌رسد. واردات و صادرات ایران اغلب با این روش انجام می‌شود و با دیگر انواع روش های حمل و نقل جابه جایی کالای کمتری انجام می‌گیرد. اکثر بنادر ایران به آب‌های آزاد راه دارد که راه را برای مسافران اروپا هموارتر می‌کند. شرکت‌های حمل و نقل در دنیا به سه روش هوایی، زمینی و دریایی به حمل و نقل بار می‌پردازند.

2# روش حمل و نقل بین المللی دریایی

دسته بندی دیگری که در مورد انواع روش حمل و نقل قابل استفاده و مرسوم است شامل سه دسته بندی، درون شهری، برون شهری و برون مرزی است. در کشور ما نیز با وجود آنکه راه های متنوعی مانند راه های ریلی، هوایی و دریایی برای انتقال بار و مسافر وجود دارد اما همچنان حمل و نقل جاده ای از پرکاربردترین روش ها برای انتقال به شمار می رود. این بخش، با آمار سالیانه ۶۰۰ میلیون تن جابجایی کالاها و ۱۰ میلیون تن ترانزیت کالاها، نقش مهمی را در حمل ‌و نقل داخلی و بین‌ المللی دارد. در ادامه این مقاله با انواع حمل و نقل جاده ای و معاملات در این زمینه همراه با مجله هزاره شوید. حمل نقل زمینی ، متداول ترین نوع حمل نقل است که به دلیل در دسترس بودن ، ارزانی و انعطاف پذیری حمل و نقل جاده ای این روش حمل ونقل مهم ترین و بهترین روش جابجایی مسافر و بار در سراسر دنیا می باشد. به همین علت اکثر کشور ها و به ویژه در ایران، بیش از ۹۰ درصد سهم حمل نقل بار و مسافر را، حمل نقل زمینی تشکیل می دهد.

شماره تماس دفتر مرکزی شرکت باربری و حمل بار ایرانکس

حمل و نقل ریلی یکی از قدیمی ترین روش های حمل و نقل است و به جابه جایی افراد و کالاها توسط قطار بر روی ریل اشاره دارد. ایده شکل گیری قطار در سال 1556 شکل گرفت، زمانی که برای خروج ذغال سنگ از معدن، ریل هایی ساخته شد، تا ارابه های حمل ذغال سنگ از روی آن به خارج معدن هدایت شوند. اوایل ریل ها از چوب ساخته می شدند، بعدها که واگن ها بزرگ تر شدند، ریل های چدنی ساخته شدند. حمل و نقل ریلی نسبت به سایر روش ها کمترین آلودگی را دارد و به همین دلیل به سیستم حمل و نقل سبز معروف است.

می توان گفت بهترین روش حمل و نقل برای کالاهای سنگین، حمل و نقل از راه transemartlogistics.com دریایی می باشد. با توجه به محدودیت های مختلف کالایی یا محدودیت های حمل و نقل ممکن از دو یا چند روش مختلف برای انتقال کالا از مبدا به مقصد استفاده شود که اصطلاحا به این روش، روش مرکب می گویند. در این روش می بایست از بارنامه سراسری یا بارنامه فیاتا استفاده کرد. در این روش ترانسشیب (به معنای انتقال کالا از یک وسیله حمل به یک وسیله حمل دیگر در مسیر حمل کالا) بسیار مهم است و باید در قرارداد، پیش فاکتور و… اظهار شود. این نوع حمل و نقل برای جابه جایی محصولاتی با حجم زیاد کاربرد دارد که بدون بسته بندی بارگزاری می شوند. در واقع می توان گفت این روش نوعی اجاره کردن کشتی و یا رزرو کشتی است.

  • می توان گفت بهترین روش حمل و نقل برای کالاهای سنگین، حمل و نقل از راه دریایی می باشد.
  • در این روش حمل کانتینر های هوایی با اشکال مخصوص بدنه هواپیمای باربری تهیه شده اند و استفاده می شوند.
  • تنها روشی که امکان رساندن بار به درب خانه شما را دارد، زمینی است.
  • کانتینر به عنوان یکی از اصلی ترین سخت افزار ها در عملیات بازرگانی محسوب می شود و شناخت انواع آن خالی از لطف نیست.
  • تمام حقوق مادی و معنوی سایت برای شرکت حمل و نقل جاده ای پرواز بام محفوظ می باشد.

در این شیوه، محموله تنها یک‌ دفعه، بار‌گیری می‌شود و در نهایت تحویل مقصد خواهد شد. تنها روشی که امکان رساندن بار به درب خانه شما را دارد، زمینی است. حتی دیگر روش‌های نیز برای تحویل نهایی می‌بایست از آن استفاده کنند. سرنوشت بار اصفهان با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه حمل و نقل و حمل اثاثیه منزل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر دراین رابطه و ارتباط با بهترین شرکت باربری اصفهان کلیک کنید.

انواع روش های حمل و نقل بار باربری و اتوبار جهان پیمان بار حمل و نقل | transemartlogistics
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار