بررسی شیائومی Mi 11

گوشی S4 با بدنه پلاستیکی در مقایسه با بدنه های الومینیومی و پر زرق و برق HTC بیشتر به یک اسباب بازی شبیه بود. ما می خواهیم در این مقاله از مهر سرمستان به مقایسه دو مدل از پر طرفدارترین گوشی های هوشمند Samsung یعنی خانواده S و A بپردازیم. اگر از از لحاظ باتری بخواهیم گوشی ها را با هم مقایسه کنیم و بدانیم ماندگاری باتری کدام یکی بهتر است باید گفت؛ از آنجایی که خانواده گلکسی S جز گوشی های سامسونگ پرچمدار به حساب میآیند از شارژدهی و همچنین سرعت شارژ محدودتری دارند ولی در قسمت ماندگاری عمر باتری گوشی های سری a با درصد بالاتری از سری s بهتر عمل می کنند. سری GALAXY سامسونگ با سیستم عامل اندروید عرضه شد. میتوان گفت این دستگاه سیستم عاملی کاملا مفید، کاربردی و به روز دارد.

خرید گوشی شیائومی

این دو گوشی اولین گوشی های با بدنه فلزی هستند و طراحی جذاب داشتند که حالت خمیده را روی صفحه نمایش اعمال می کردند. اگر اهل گرافیک ، طراحی و نوشتن هستید ، سری Galaxy Note با S Pen و صفحه نمایش بزرگ به شما کمک می کند. گوشی های سری S این شرکت دارای تمامی استانداردها از جمله مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار هستند و کاربران می توانند با خیال راحت آن ها را خریداری کنند. نکته عجیبی که درباره شیائومی ۱۲ وجود دارد، این است که از گواهی IP مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار پشتیبانی نمیکند. بهطوریکه قیمت گوشی شیائومی در برابر کیفیت دوربینی که دارد، بسیار مقرونبهصرفه و ارزشمند محسوب میشود. از دستگاهی که به دستهی محصولات اقتصادی تعلق دارد، نمیتوان قابلیتهای دوربینمحور جالبتوجهی را انتظار داشت؛ گلکسی A11 در مجموعهی دوربین پشتی، ماژول ۱۳ مگاپیکسلی واید با لنز ۲۷ میلیمتری و f٫1.8، ماژول ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با لنز f٫2.2 و میدان دید ۱۱۵ درجهای بههمراه ماژول ۲ مگاپیکسلی عمقسنج با لنز f٫2.4 را ارائه میدهد؛ درحالیکه برای عکاسی سلفی نیز به ماژول ۸ مگاپیکسلی با لنز f٫2.0 متکی است.

خرید گوشی سامسونگ

اگر شما هم قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید و تا انتها همراه رایمند همراه باشید. اگر قصد خرید یک گوشی با کیفیت را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. سری A از برند سامسونگ گوشیهای میان رده به حساب میآیند که با توجه به رم قوی که دارند مورد استقبال مصرفکنندگان در سراسر جهان و ایران قرار گرفته است. گوشی های خانواده S این برند همیشه برای رقابت با رقبای بزرگی همچون اپل به بازار عرضه می شوند و جزو تلفن های همراه پرچمدار شرکت Samsung هستند؛ به همین دلیل قیمت تلفن های همراه S از محصولات میان رده سری A این شرکت بالاتر است.

مدل S5 sport نیز همان سال رونمایی شد. این گوشی اولین نخستین گوشی از سری گوشی های گلکسی اس در کنگرهی جهانی موبایل در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. این گوشی مشابه با همان الگوهای بکاررفته در S4 بود که یه عنوان یکی از بهترین گوشی های اس سامسونگ شناخته شده است. با این حال، Civi تأکید زیادی بر طراحی دارد. اگرچه، این مدل طراحی کم کم در حال ناپدید شدن است و بیشتر در گوشیهای قدیمی سری اس شاهد چنین روندی بودیم. باید منتظر جدیدترین پرچمدار سری اس سامسونگ طی ماه phoner.ir های آینده باشیم. از طرفی سامسونگ رقیب این گوشی یعنی گلکسی زد فولد ۳ را هنوز به بازار معرفی نکرده و باید منتظر باشیم و ببینیم که شرکت کرهای چه سوپرایزی برای ما در ذهن دارد. برای مثال، باید S Pen Pro را انتخاب کنید تا بتوانید برخی از ویژگی ها را دریافت کنید، اما هنوز در دسترس نیست.

درنتیجه در می یابیم که هر دو مدل تلفن های همراه سامسونگ از باتری های قدرتمندی بهره مند هستند. همان طور که می دانید گوشی های پرچمدار همیشه قیمت بالاتری نسبت به تلفن های همراه میان رده در بازار دارند و به مراتب از لحاظ کیفیتی نیز بهتر از گزینه های اقتصادی هستند. گوشی های پرچمدار این شرکت کره ای یعنی زیرمجموعه های مدل S، با شکل و ظاهر بسیار زیباتری از اعضای خانواده A طراحی شده اند و رنگ بندی آن ها نیز بسیار بیشتر و متفاوت تر از مدل های میان رده است. دوربین های تلفن های همراه مدل S بهترین تجربه عکاسی را برای کاربران خود رقم می زنند؛ زیرا علاوه بر دوربین های بسیار پیشرفته و با کیفیت، مجهز به قدرتمندترین پردازنده های گرافیکی و قابلیت هوش مصنوعی هستند.

راهاندازی گوشیهای تاشو دلیل شده تا شور برای این بازار نیز زیادتر شود و شرکتهای دیگری از جمله هواوی، شیائومی و ویوو نیز برای تصاحب این بازار تلاش میکنند. این سری تا حالا گوشی های معروفی مانند : Galaxy Z fold و Galaxy Z Flip را که از نظر سخت افزار قدرتمند، صفحه تاشو و قدرت بالای نرم افزاری را بهره میبرند وارد بازار گوشیهای هوشمند کرده است. گوشی گلکسی Z Flip دارای این طراحی است. آیکون های رابط کاربری جدید سامسونگ، کاملا از نو طراحی شده اند و کمی گرد تر از گذشته می باشند، با این حال ممکن است ظاهر آن خوشایند برخی افراد نباشد که البته از قسمت Galaxy Themes می توان شکل و شمایل دلخواه دیگری را برای آن ها در نظر گرفت. با وجود این قابلیت پس از استفاده طولانی مدت از گوشی، چشم شما خسته نمیشود و کمتر آسیب میبیند.سیستم عامل این دستگاه مبتنی بر اندروید 11 بوده و رابط کاربری آن نیز One UI 3.1 است.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

در سال 2016 همین گوشی با تم بتمن و نام Galaxy S7 Edge Batman phone عرضه شد. مدل اج برای نسل بعدی نیز عرضه شد و از مدل 8S کنار گذاشته شد. نسل بعدی دارای صفحه نمایش بزرگ تر و انحنای بیشتر برای توجیه قیمت بالاتر بودند. اسنپدراگون 730G در واقع نسخه قدرتمند تر اسنپدراگون 730 می باشد که در زمینه پردازش گرافیکی، 15 درصد سریع تر عمل می کند و پردازنده گرافیکی آن، از رزولوشن های بالاتر پشتیبانی می کند. اما با هر مقدار هزینهی معمول و در هر سطح، گزینههای زیادی وجود دارند که نیاز شما را کاملاً پوشش میدهند و میتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

به همین دلیل Samsung سعی کرده است تا هر دو مدل از تلفن های همراه هوشمند خود را به باتری هایی مجهز کند که عمر بالایی دارند و انرژی آن ها ماندگار است. از آنجا که پردازنده تلفن های همراه مدل S قدرتمندتر از A است؛ مدیریت مصرف انرژی در این نوع از گوشی های هوشمند سامسونگ هم بسیار بهتر انجام می شود. این برنامه مجوزهای برنامه های نصب شده را مدیریت کرده و به شما اجازه می دهد تا رفتار باتری برنامه های انتخاب شده را تعریف کنید و محدودیت هایی را برای برنامه های انتخابی تان اعمال کنید. این دستگاههای هوشمند میتوانند اکثر برنامههای پرطرفدار را مدیریت میکند. سری M را میتوان به عنوان جانشین سری پرطرفدار J نامید. زیرا تمام گوشی های فوق به طور پیش فرض دارای 128 گیگابایت رام هستند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

تلفن های همراه سری S سامسونگ همیشه مجهز به قدرتمندترین پردازنده ها هستند و به طبع عملکرد آن ها نیز بسیار بالاتر و بهتر از سایر گوشی های این شرکت است. اعضای خانواده S مجهز به قدرتمندترین پردازنده ها هستند و عملکرد بسیار بهتر و بالاتری را ارائه می دهند. قیمت گوشی های سامسونگ در بین رقبای همچون اپل بسیار مناسب بود و از طرفی کیفیت خوب باعث می شد که بیشتر مردم به سوی سامسونگ گرایش داشته باشند گوشی های هواوی یا شیائومی از گوشی های سامسونگ ارزان تر بود ولی کیفیت آنها به اندازه سامسونگ نبود و این دلیلی بود که بیشتر مردم به سمت سامسونگ بیاند.

با این حال، Civi تأکید زیادی بر طراحی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار