بسیاری مهاجرت را سفری بی بازگشت میدانند

در ابتدا این نوع ویزا برای مدت دو سال صادر می شود پس از پایان دو سال ارائه مدارک مالی در خصوص سودده بودن این نوع تجارت به منظور تمدید ویزا لازم است. شرایط متفاوت مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایهگذاری نیز سبب شده این کشور در لیست آسانترین کشورها برای مهاجرت قرار بگیرد. کشور کانادا و استرالیا از جهات متعددی به یکدیگر شبیهاند؛ هر دو کشورهایی انگلیسی زبان، فدرال و تحت نظر خاندان سلطنتی انگلستان هستند. بورس تحصیلی برای مقاطع مختلف تحصیلی، برای رشته های مختلف تحصیلی و برای دانشجویان از هر کشور جهان وجود دارد! در صورت موافقت با جواز اقامت شما، پیش از آن که کارت اقامت ترکیه برای شما پست شود، ابتدا و به صورت موقتی مدرکی به شما داده می شود.

ذکر و شرح این روش در این مقاله نیز به عنوان تائید آن محسوب نمی شود و صرفا به منظور آگاهی متقاضیان از روش های مختلف اخذ اقامت کشور کانادا ارائه شده است.بر طبق کنوانسیون ژنو، پناهنده فردی است که به موجب آزار، شکنجه، تهدید و مرگ و یا به دلیل داشتن عقاید خاص سیاسی، مذهبی و اجتماعی نمی تواند در کشور خود زندگی کند و بر همین اساس می تواند از کشورهای دیگر تقاضای پناهندگی کند. بر طبق آمارها و بر اساس گزارش های مردمی فقط در حدود ۱۳٪ از کانادایی ها در سال گذشته مورد حمله و تهدید قرار گرفته اند. بیشترین تمایل به مهاجرت در آفریقای جنوب صحرا با ۳۸٪ جمعیت بزرگسال و کمترین تمایل در میان مردم آسیا با ۱۰ درصد جمعیت بزرگسال به چشم میخورد. اگر فرزند خانواده ی مهاجر ایرانی در خارج از ایران به دنیا آمده باشد یا مدرسه رفتن را در کشور جدید شروع کند در آن صورت مسئله ی مهم این است که بچه ها از توانایی خواندن و نوشتن فارسی محروم خواهند شد مگر اینکه پدر و مادر آنها برنامه ی خاصی را برای ایشان داشته باشند. با این وجود هزینه مسکن در آن به طور متوسط 430 هزار دلار است که این میزان نسبت به ایالات متحده چند برابر است.

یکی دیگر از اقامت هایی که از پرطرفدارترین اقامت ها می باشد، اقامت خود حمایتی می باشد و به دو صورت است یک مورد برای افراد بالای 55 سال است که افراد بازنشسته می باشند و مورد دیگر هم برای افراد پایین تر از 55 سال است که در این روش افراد باید مالیاتی بیش از آن که بقیه می پردازند بپردازد و در این روش فرد بعد از 10 سال اقامت دائم این کشور را دریافت می کند. اولین شرط برای اینکه فرد متقاضی بتواند واجد شرایط دریافت اکسپرس اینتری کانادا شود، این است که عنوان شغلی او در یکی از سه سطوح “A”، “B” یا “0” قرار داشته باشد. مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایهگذاری در ایالت کبک: متقاضی برای سرمایهگذاری در ایالت کبک باید از مبلغ کلی 2 میلیون دلار سرمایهگذاری در حدود یک 1.200.000 دلار را به دولت کانادا پرداخت کند. دولت کانادا پس از 5 سال همه این مبلغ سپرده را به متقاضی برمی گرداند، البته سود این سپرده به متقاضی تعلق نمی گیرد. متقاضی باید با دلایل موجه ثابت کند که در صورت برگشت به کشور خود مورد آسیب، اذیت، آزار، تهدید و حتی مرگ قرار می گیرد.

نکته حائز اهمیت این است که با توجه به اینکه کارفرما در راستای پذیرش فرد در شغل مشخصی وارد شده است و تکمیل اطلاعات انجام داده، تغییر شغل پس از ورود به کار، دشوار است. در مرحله دوم از دریافت اکسپرس اینتری، در صورتی که فرد مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاهها یا موسسات خارج از کشور کانادا دریافت نموده است، باید آن را معادلسازی نماید. متاسفانه در سال های اخیر افراد زیادی روش پناهندگی را برای مهاجرت انتخاب می کنند که این امر ناشی از انتخاب اصولی آن می باشد. احتمالاً به همین دلیل است که سوئد یکی از شادترین کشور های جهان است. شغل های حوزه ی کشاورزی 25000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می نمایند. سفارت سوئد میتواند ویزا را کوتاهمدت (۹۰ روزه یا در بازهی زمانی ۱۸۰ روزه) صادر نماید. بر اساس مقاله سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، کشور کانادا در این رتبه بندی و رنکینگ جهانی از لحاظ شاخص هایی مانند درآمد، مسکن و بهداشت عمومی در میان بهترین کشورهای جهان قرار دارد. آب و هوای این کشور معتدل و بیشتر شبیه کشور انگلستان است، بارش فراوان در طول سال هلند را به یکی از پر بارش ترین کشورهای جهان مبدل کرده است.

این ویزا به منظور جذب نیروی کارآمد و متخصص است و به کار فرمایان عمانی این فرصت را می دهد تا کارمندی را برای همکاری به عمان دعوت نمایند. اکسپرس اینتری کانادا، یکی از برنامههای جذب متقاضیان واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا از طریق کار میباشد. حال با توجه به اینکه ساکن کشوری خارج از اروپا هستید دریافت این دعوتنامه امری سخت به نظر می رسد چون بایستی سه ماه در کشور هلند آگهی جذب نیروی کار درج گردد و در صورتی که شخصی متقاضی این شغل نباشد مجددا این آگهی در اتحادیه اروپا به مدت سه ماه دیگر تکرار شود. کارمندان و شاغلان کانادایی سالانه به طور متوسط در حدود ۱۷۰۲ ساعت کار می کنند. از شرایط مهم مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج این است که متقاضی و طرف دوم ازدواج باید حداقل 18 سال داشته باشند و طرف دوم ازدواج باید دارای تابعیت کانادا باشد.

می توان گفت بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا پزشکی می باشد، که البته شغل های دیگر مانند مهندسی و … 4- شرط چهارم سلامت روحی و جسمی شرط دیگر است که بسیار ضروری نیز می باشد. این کشور از لحاظ آلودگی محیط زیست در رتبه چهارم و از لحاظ کیفیت آب در رتبه دوازدهم قرار دارد. کشور کانادا از لحاظ وضعیت سلامت در رتبه سوم میانگین شاخص های سازمان توسعه و همکاری اقتصادی و از لحاظ شاخص امید به زندگی در رتبه هفدهم قرار دارد. علی رغم موانع ذکر شده در قسمت های فوق، بسیاری از افراد با توجه به ویژگی های مناسب، بدنبال مهاجرت به آمریکا می باشند تا با مهاجرت به این کشور موفق به اخذ پاسپورت شوند.

اگر قصد سرمایهگذاری در کشور کانادا را دارید، این پادکست میتواند اطلاعات لازم را به شما ارائه دهد. هر نفر در کانادا به طور متوسط دارای ۲.۵ اتاق است که بالاترین میزان در کشورهای جهان است. این کشور مانند سایر کشورهای عربی برای بخش مراقبتهای بهداشتی، به نیروی کار مهاجر نیازمند است. حدود 60 درصد از کل مهاجران ثبت شده اکنون در کشورهای توسعه یافته و 40 درصد دیگر در مناطق در حال توسعه یافت میشوند. در نهایت، شما با اخذ نمودن مجوز کار در کانادا از این طریق، قادر خواهید بود تا اقامت هر یک از استانهای این کشور را دریافت کنید. مجموع سرمایه گذاری هر دو موسسه برای شما نباید مبلغی فراتر از دویست هزار دلار شود. متقاضیانی که قصد دارند از طریق کار و طبق این برنامه به کانادا مهاجرت کنند، باید از کارفرمای کانادایی دارای پیشنهاد کاری باشند.

آیا مهاجرت به کانادا راحت سایت mohajerat100 است؟ هر خانواده کانادایی پس از پرداخت مالیات به طور متوسط سالانه ۲۸۱۹۴ دلار درآمد دارد. بله. دهها هزار نفر از بیش از 400،000 نفری که هر ساله اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند دانشجویان بینالمللی سابق هستند. مثلا محصلان از طریق سوابق تحصیلی، انگیزهنامه و توصیهنامهی معتبر و متخصصان از طریق سابقهی کاری و رزومهی قوی، سودمندی خود را مورد تایید قرار میدهند. سعی می کنیم تا شرایط و نکات بسیار مهمی را جهت مهاجرت به این کشور زیبای اروپایی در اختیارتان قرار دهیم. در واقع خرید خانه در کانادا و گرفتن اقامت از روش های معمول برای مهاجران در این کشور می باشد.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک، یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد. همچنین می توانید برای خرید اوراق بهادار ملی اقدام کنید. برای این که ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنید باید اثبات کنید که طرح شما از جانب یکی از شرکت های سرمایه گذاری مورد پذیرش قرار گرفته است. سوددهی مطلوب، تاثیر گذاشتن بر اقتصاد این ایالت و همچنین داشتن طرح تجاری فعال و با توجیه اقتصادی از مهم ترین موارد در سرمایهگذاری در انتاریو میباشد. افرادی که ترکیبی از دو هدف ذکر شده در بالا را دارند. از حامی خود بخواهید از طرف شما درخواستی ارائه کند. دقت کنید که در این روش شما می توانید از دو حامی هم ساپورت مالی دریافت کنید. برای گرین کارتهای خانوادگی، حامی شما نیز فرم I-864 را ارسال میکند و متعهد میشود تا از شما حمایتهای مالی را به عمل بیاورد.

اخیرا شرایط پذیرش پناهندگان بسیار سخت و دشوار شده است و در کل پناهندگان از وجهه خوبی در کشور مقصد برخوردار نمی باشند. این روش به گونه ای است که اگر شما در بیزنس و کار خود هم موفق نشدید، اقامت دائم شما و خانواده تان باطل نخواهد شد. متقاضی برای اینکار باید درخواست پناهندگی خود را به دولت کانادا ارائه دهد. در این حالت باید نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا ۵ و در آزمون تی ای اف پنج باشد. هزاران پرونده به اداره مهاجرت ارسال میشوند ولی در سال ۲۰۲۱ فقط در حدود ۱۵۰ استارتاپ پذیرفته خواهند شد. در کشورهایی این روش برای مهاجرت پدر و مادر نیز صدق کرده و یا ممکن است این امکان فقط در شرایطی خاص برای آنان صادق باشد اما کشوری مانند کانادا اصلا به طور جداگانه طرحی تحت عنوان طرح اسپانسرشیپ برای والدین و حتی پدر بزرگ و مادربزرگ را نیز دارد که در این طرح میتوان تحت شرایطی حتی افراد وابسته به پدر و مادر را نیز شامل کرد و در نتیجه خواهر و برادر هم میتوانند به طور غیر مستقیم و تحت شرایطی خاص شامل این طرح شوند که عملا میتوان گفت کانادا به عنوان یکی از محبوبترین مقاصد مهاجرتی، بهترین برنامه مهاجرتی خانوادگی را دارد.

در کشورهای در حال توسعه از هر هفتاد نفر یک نفر مهاجر میباشد. کشور کانادا در میان دیگر کشورهای جهان از سطح امنیت اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است. مهارت در سطح B شامل کارهای عملی و مهارتی است که نیاز به مدرک دیپلم کالج و یا دوره کارآموزی دارند. مهارت در سطح D شامل شغل هایی است که به کارآموزی در حین کار نیاز دارند. بعد از یازده سالگی، دانش آموزان به دوره دبیرستان و دوره های کارآموزی منتقل می شوند. دانشجویان متقاضی مهاجرت و اقامت اروپا برای تحصیل در دوره دکتری باید از سطح زبان بالایی برخوردار بوده و حداقل بتوانند IELTS 7 را ارائه نمایند و یا به زبان بومی کشور مقصد خود تسلط بالایی داشته باشند. اما نکته ای که بسیار مهم و قابل توجه است، این می باشد که شما در این روش اجازه سرمایه گذاری شخصی نخواهید داشت.

در صورت این که دانشگاه با شرایط ادامه تحصیل شما موافقت کرد میتوانید نسبت به ادامه تحصیل در دانشگاههای کانادا برای مقطع فوق لیسانس اقدام کنید. با توجه به این که امریکا طی چند سال اخیر نسبت به پذیرش مهاجر جدید بیمیل بوده و به نوعی به کشور ضدمهاجر تبدیل شده است، کانادا در همسایگی آمریکا به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا، به بستر مناسب و ایدهآلی برای شروع زندگی جدید مهاجران تبدیل شده است. حداقل سرمایه گذاری برای این ویزا در شرکت های مختلف متفاوت است. هر کد از ارزانترین راه مهاجرت به کانادانوع NOC، حدودا 60 عنوان شغلی متفاوت را در برمیگیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار