بهترین شیرینی فروشی های گرگان آدرس و شماره تلفن آن‌ها

در مورد اسم شیرینی فروشی باید بدانیم که اکلر نوعی نان شیرینی خامه ای خوشمزه از نوع فرانسوی است. نان آن دقیقا همان نانیه که ما برای نان خامه ای استفاده میکنیم.با وجود اینکه اکلرهای متنوعی در این شیرینی فروشی وجود داره، ولی شهرت اصلیشو مدیون شیرینی ای به اسم ماکارون هستند. شیرینی فروشی اکلر، اولین شیرینی فروشی است که این شیرینی خوشمزه و جذاب رو به تهران معرفی کرد. به سختی می‌توانید این شیرینی را در قنادی‌ها پیدا کنید، شاید نزدیک عید بشود آن را خرید. کافی است کره، آرد سفید، گلاب، هل و پودر قند را با هم ترکیب کنید.

شیرینی فروشی Auntie Anne’s با بیش از 1950 شعبه

قاتلمه با استفاده از آرد، بکینگ پودر، تخم مرغ و روغن درست می‌شود. بُفَه شکری یا بفه شیره‌ای، بیشتر برای مراسم عروسی و عید کاربرد دارد. بفه شکری را در کنار خوراکی‌های دیگر می‌گذارند و برای داماد می‌فرستند. از اسم شیرینی مشخص است، چون شکلش شبیه توت است، نامش را شیرینی توت گذاشته‌اند. ابتدا نشاسته با آب سرد و آرد برنج مخلوط شده و لایه سفید رنگ شکل می‌گیرد.

  • باقلوای این شیرینی فروشی بسیار ویزه است و پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنین.
  • چرا که این قنادی‌ها جای خودشان را به شیرینی فروشی‌های لوکس داده‌اند.
  • باقلوای یزدی، سوهان قم و بادام سوخته شیراز، هم در ایران طرفدار زیاد دارند و هم خارجی‌ها عاشق‌شان هستند.
  • در کنار شیرینی ها می توانید نوشیدنی های سرد و گرم را هم خریداری کنید و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

او ابتدا با تولید شکلات‌های دست‌ساز بسیاری از مشتریان خود را تحت تاثیر قرار داد. بعدها با گسترش کار خود توانست شیرینی‌های متنوع دیگری را نیز به منوی خود اضافه کند. شیرینی فروشی روژین ارائه دهنده انواع کیک و شیرینی با کیفیت بالاوتنوعی بینظیر آماده ی پذیرش سفارشات شما جهت مراسم عقد و عروسی، نامزدی و تولد میباشد.قنادی روژین، انتخاب بهترین. شیرینی‌های مختلفی در قنادی­‌ها وجود دارند که هر کدام از آنها عطر و طعم خاص و بسیار خوبی را دارند. به طور قطع آن شخص هرگز به این فکر نمی‌کرد که پس از مدتها هزاران نوع دیگر از شیرینی­‌هایی که درست کرده بود، به وجود آید. هنر مردمان ایران زمین بسیار زیاد است و شیرینی­‌پزی نیز یکی از آن هنرها است.

بنابراین اگرچه تعداد قنادی‌های تازه تاسیس پایتخت بی‌شمار است، اما بزرگترهای این حرفه همچنان یکه تاز هستند و به عنوان معروف ترین قنادی های پایتخت در بالای فهرست بهترین‌ها قرار دارند. اگر شما هم قصد خرید یک شیرینی درجه یک را دارید، می‌توانید با انتخاب یک شیرینی فروشی از لیست زیر، یک خرید خوب داشته باشید. از قدیمی ترین و یکی از بهترین شیرینی فروشی که می توانید در پایتخت پیدا کنید، شکلات و شیرینی سرای مینیون می باشد که از سبک های قدیمی تا سبک جدید شیرینی می توانید میل کنید.

از دیگر قنادی‌های محبوب پایتخت که برون شک در گروه بهترین شیرینی فروشی‌های تهران هم جای می‌گیرد، می‌توان به قنادی شیرینی ناتلی اشاره کرد. این شیرینی فروشی جذاب، نزدیک به ۵ دهه است که در تهران فعالیت می‌کند و در ابتدا با نام ناتالی فعالیت می‌کرد، اما بعدها به ناتلی تغییر یافت. شیرینی بی بی که در گروه بهترین شیرینی‌ فروشی‌های تهران جای گرفته است، در حدود ۶۰ سال پیش در یکی از کوچه‌های فرعی محله یوسف‌ آباد تاسیس شد. شیرینی فروشی محبوب بی بی، در ابتدا نام “شیرینی سرا” را برای خودش انتخاب کرد.

در این نوشته به سراغ بهترین شیرینی فروشی های تهران رفتیم زیرا از میان خوشمزه ترین خوراکی هایی که تا به امروز انسان ها را به دنبال خود کشانده قطعا شیرینی یکی محبوب ترین هاست. شیرینی پزی های زیادی در دنیا وجود دارند که به صورت زنجیره ای فعالیت می کنند و دارای شعبات زیادی هستند. این شیرینی فروشی ها جزو بهترین شیرینی فروشی های دنیا هستند و شیرینی ها، دونات ها و انواع نان های مختلف را عرضه می کنند. رستوران‌های زنجیره‌ای الف دارای 21 شعبه در شهرهای مختلف ایران است.

برای تهیه قطاب خانگی حتما باید روغن را یا همزن زده تا پوک و سبک شود سپس یک پیمانه شیر را به روغن سبک اضافه کرده و هم می زنیم. حالا مواد خشک ( آرد و هل و پیکینگ پودر ) را با هم مخلوط کرده چندین بار الک کرده و به مواد اضافه میکنیم. با لیسک مواد را هم زده تا حالت چسبندگی از بین برود ولی نباید خمیر سفت شود.

سفر خود را برنامه‌ریزی کنید

یکی از مواردی که باعث شده این قنادی به بهترین قنادی در شمال تهران تبدیل شود کیفیت مواد اولیه و تازگی شیرینی های این قنادی است. شیرینی پوپک از بهترین قنادی های تهران است که در محله یوسف آباد قرار دارد. این قنادی قدیمی طرفدارانی دارد که از تمام نقاط شهر به یوسف آباد می‌آیند تا بهترین کیک تولد رو از آنجا خریداری کنند. اولی کیک توت فرنگی و دومی شیرینی‌های بادامی مخصوص هانس shirinita.com هستند. تنها معضلی که برای رفتن به قنادی هانس دارید این است که این قنادی خیلی زود ساعت کاری‌اش تمام می‌شود، اما دلیل نمی‌شود که یکی از بهترین قنادی های تهران نباشد. قنادی لُرد در سال ۱۳۴۳ توسط یک ارمنی تاسیس شد و امروزه فرزند همان موسس، مغازه‌ی قنادی را می‌گرداند.

بهترین شیرینی فروشی های گرگان آدرس و شماره تلفن آن‌ها

وسط شیرینی ها را هم با قالب کوچکتر یا سر ماسوله خالی می کنیم. شیرینی ها را در دمای 180 درجه به مدت 10 دقیقه پخت میکنیم. پس از سرد شدن شکلات شیری را روی شیرینی ها ریخته و تزیین میکنیم. اگر شیرینی زعفرانی دوست دارید می توانید یک قاشق غذاخوری زعفران دم کرده غلیظ اضافه کنید. دراین حالت خمیر سفت می شود و نمیتوان با قیف طرح شکوفه درست کرد پس باید با دست ان را گرد کنید و شکل دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار