بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت 2020 مرداد سال 1400 ساریپان

همانطور که می دانید محبوب ترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار 15.5 اینچی است اما ما توصیه می کنیم لپ تاپ های 13 و 14 اینچی را نیز در هنگام خرید بررسی کنید. همچنین توصیه می کنیم لپ تاپ های با صفحه نمایش مات و فول اچ دی را تهیه کنید. به طور حتم دانشجویان تمایل ندارند لپ تاپ های سنگین وزن را هر روز حمل کنند و از منزل به دانشگاه ببرند. توجه کنید که معمولا در مسیر دانشگاه نیاز است مدت زمان طولانی برای حمل لپ تاپ خود صرف کنید و این موضوع می تواند در افزایش خستگی شما موثر باشد. لپ تاپ Asus VivoBook K413 یک لپ تاپ بسیار زیبا، مدرن و سبک است که یک انتخاب عالی برای دانشجویان دختر است. این لپ تاپ 14 اینچی فقط 1400 گرم وزن دارد ولی بر خلاف ابعاد کوچک آن، قدرت پردازشی و گرافیکی بسیار خوبی دارد و عملا برای کاربردهای دانشجویی عادی کاملا کافی است.

در طراحی لپ تاپ ها به طراحی پد و کیبورد اهمیت زیادی داده می شود. این اهمیت برای افراد دانشجو معنایی بیشتر دارد چرا که آنها از لپ تاپ های خود تنها برای جستجو در اینترنت و به اصطلاح وب گردی استفاده نمی کنند و برای انجام پروژه های خود نیازمند این صفحات کیبورد و البته پد می باشند. مسئله ی دیگری در این بین وجود دارد که انتخاب این قسمت از لپ تاپ ها می تواند کاملا سلیقه ای باشد اما به طور کامل باید این صفحات به گونه ای باشند که فرد بتواند با آن ارتباط برقرار کند و جوابگوی نیاز ها باشد. در‌صورتی‌که بودجه زیادی ندارید، می‌توانید مدلی با ۴ گیگابایت رم بخرید تا در آینده ۴ گیگابایت رم دیگر به آن بیفزایید. اگر هنوز در عصر حجر زندگی می‌کنید و به درایو نوری احتیاج دارید، این لپتاپ دانشجویی مناسب‌ترین گزینه است.

در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع دوستش دارم شوید. رم بیشتر به این معنی است که اجرای چند نرم‌افزار هم‌زمان با یکدیگر، آسان‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، 8 گیگابایت رم هم خیلی خوب است.

  • کیبورد این مدل از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند.
  • هر لحظه ممکن است لپ تاپ شما در مسیر خانه به دانشگاه دچار مشکل شود، یا بدون هیچ دلیلی به یکباره هارد آن بسوزد.
  • البته اگر فایل‌های زیادی برای ذخیره‌سازی دارید، بلافاصله بعد از خرید باید فکری به حال حافظه‌ی کم ظرفیت آن بکنید.
  • پس حتما در خرید اول در هزینه صرفه جویی کنید و سپس بعد از خرید یک حافظه SSD با ظرفیت 120 گیگابایت را برای لپ تاپ خود تهیه کنید .

لپ تاپ شماره 4 هم بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که به دنبال یک لپ تاپ سبک و فوق العاده زیبا هستند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای دانشجویان دختر است. این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. در ادامه با در نظر گرفتن مواردی که توضیح دادیم، بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی را برای بودجه‌های مختلف معرفی می‌کنیم. برای هر محدوده بودجه هم بیش از یک مدل معرفی کرده‌ایم و به همین دلیل برای اکثر دانشجویان مدلهای خوبی می‌توان در این راهنما پیدا کرد. برند لنوو؛ لپ تاپ‌های لنوو قیمت مناسب و تنوع بسیار بالایی دارند، به همین دلیل پیدا کردن مدل مناسب هر فر آسانتر است. در بخش خرابی لنوو عملکرد بسیار خوبی دارد و لپ تاپ‌های لنوو جزو یکی از بهترین‌ها هستند.

با توجه به نوسان قیمت‌ها، محصولاتی که در اینجا معرفی می‌شوند، مربوط به بازه زمانی فعلی (تیر ماه ۱۴۰۱) هستند و ممکن است در آینده قیمت آنها تغییر کند. به علاوه، در تهیه لیست پیش رو از قیمت‌های واقعی و موجود در بازار استفاده شده است. همچنین توجه داشته باشید محصولاتی که در این صفحه معرفی می‌شوند، همگی آکبند، اورجینال و با گارانتی 18 یا 24 ماهه رسمی هستند و آلومگ محصولات استوک را معرفی و خرید آنها را توصیه نمی‌کند. سیستم های مخصوص دانشجویان چون برای کارهای روزمره و معمولی استفاده می‌شوند، باتری دستگاه ماندگاری بالایی داشته و شما می‌توانید برای 7 الی 8 ساعت از دستگاه برای فعالیت های عادی و معمولی استفاده کنید. بدنه لپ تاپ های دانشجویی غالبا از جنس پلاستیک با کیفیت است که باعث می‌شود گرما توسط سیستم جذب نشده و از داغ شدن سیستم جلوگیری می‌کند. برخی از لپ تاپ ها به راحتی به صفحات کیبورد متصل می شوند و می توانند مانند یک لپ تاپ برای شما عمل کنند اما باید دید که شما به عنوان یک دانشجو چه توقعی از لپ تاپ خود دارید و چه مشخصه هایی از یک لپ تاپ مد نظر شماست.

سؤالات متداول در خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی

عموما پردازنده، صفحه نمایش، میزان رم و کارت گرافیک مهم‌ترین ویژگی‌ها برای این افراد به شمار می‌رود. یک پورت HDMIوزن۲.۱ کیلوگرمسایر قابلیت‌هاصفحه کلید با نور پس‌زمینهلپ‌تاپ‌های گیمینگ برای دانشجویان رشته‌هایی مانند معماری کاملا مناسب هستند زیرا این دانشجویان با کارهایی مانند رندر‌های سه‌بعدی سروکار دارند. این نوع لپ‌تاپ‌ها وزنی به مراتب بیشتر از سرفیس‌ها یا لپ‌تاپ‌های اپل دارند اما آنقدر قدرتمند، سریع و باکیفیت هستند که بتوانند نظر مثبت شما را جلب کنند. این لپ‌تاپ حافظه‌ی ذخیره‌سازی پایینی دارد که بلافاصله بعد از خرید باید فکری به حال آن بکنید چون ۵۱۲ گیگابایت حافظه چیزی نیست که برای لپ‌تاپی با چنین امکانات و قابلیت‌ها کافی باشد.

بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت 2020 مرداد سال 1400 ساریپان

اما در برخی از این لپ تاپ ها حافظه SSD نیز مورد استفاده قرار گرفته است. حتما اگر هیبرید بودن دستگاه برایتان اهمیت دارد، قبل از خرید از وجود هر دو حافظه داخلی اطمینان حاصل کنید. اما اگر دانشجوی رشته فنی هستید و احتیاج به اجرای نرم افزارهای خاص و پیچیده ای دارید می توانید لپ تاپ هایی با پردازنده core i5 را انتخاب کنید. در ادامه باید گفت که یک از عوامل اصلی و مهم در سرعت پردازش لپ تاپ و هنگ نکردن آن حافظه رم می باشد که برای این که لپ تاپ شما دچار این مشکلات نشود لازم است تا حداقل 4 گیگابایت رم داشته باشید.

این صفحه نمایش به نسبت مدل قبلی رزولوشن بالاتر و در نتیجه کیفیت بهتری دارد و برای مشاهده محتوا گزینه بسیار بهتری به حساب می‌آید. این دستگاه با توجه به سخت‌افزار مناسبی که دارد می‌تواند برای کسانی که به دنبال خرید بهترین لپ تاپ دانش آموزی یا دانشجویی هستند مناسب باشد. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Scar 17 G733zw یکی از قوی ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر در دنیاست! این لپ تاپ از سخت افزار فوق العاده قدرتمند گیمینگی همانند رم های DDR5 با فرکانس 4800MHz، پردازنده نسل 12 اینتل یعنی Core i H و کارت گرافیک RTX 3070 بهره می‌برد. ما از آنجایی که بسیاری از مخاطبینمان قصد خرید لپ تاپ ایسوس دارند این لیست را با لپ تاپ های ایسوس تقریبا پر کردیم اما این دلیل نمی‌شود که از بهترین مدل های دیگر برند ها غافل شویم. لپ تاپ hp مدل Omen 16 b-0002tx یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی است که سخت افزار بسیار خوبی در کنار قیمت مناسب دارد.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۴ میلیون تومان