بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب هفت رژ-اصیل بخرید

این محصول به خوبی خطوط و منافذ پوست را پوشش داده و باعث افزایش دوام و ماندگاری آرایش بر روی آن می‌شود. پرایمر در واقع یک محصول آرایشی است که برای زیرسازی آرایش استفاده می شود و با از بین بردن ترشحات چربی و بستن منافذ پوست ماندگاری آرایش را بر روی پوست افزایش می دهند. علاوه بر این، این محصولات چین و چروک پوست و جای جوش ها را نیز می پوشاند. تنوع پرایمر در بازار محصولات آرایشی بسیار بالاست و طبیعی است که هنگام خرید سردرگم شده باشید. در این مقاله بهترین برندهای پرایمر صورت را با توجه به کیفیت و نظرات مصرف کنندگان در سراسر دنیا معرفی کردیم.

پرایمر مات کننده وت اند وایلد سری Photo Focus

بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب هفت رژ-اصیل بخرید پرایمرهای کلینیک برای 6 طیف پوستی جهت پوشاندن عرضه و عیوب روی صورت در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. جدیدترین محصول برند لورآل، پرایمر آرایش مات آن است که با داشتن بافت بسیار نرم و سبک موجب بسته شدن منافذ پوست می‌شود و چین و چروک پوست را کمتر کرده و برای انجام یک آرایش ماندگار پوست را آماده می‌کند. محصولات این برند ، کاملا ارگانیک بوده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر برای پوست می باشد. آبرسان یا مرطوب‌کننده پوست، آب پوست را تامین می‌کند و باعث جلوگیری از خشکی پوست می‌شود و روند پیری پوست را کاهش می‌دهد. پرایمرها از عوارض جانبی که محصولات آرایشی روی پوست به جا می‌گذارند، محافظت می‌کنند؛ هم‌چنین این محصول منافذ باز پوست را تا حد امکان کوچک می‌کنند و رنگ پوست را یک‌دست خواهند کرد. پرایمر ژنوبایوتیک با ایجاد لایه بر روی پوست موجب حفظ رطوبت آن گردیده و مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست می‌شود.

به همین دلیل هیچ تفاوتی در رنگ آرایش ایجاد نکرده و تنها به دوام بهترین پرایمر پوست چرب آن کمک می‌کنند. اما پرایمرها به عنوان زیرساز در ابتدای آرایش استفاده می‌شوند و علاوه بر افزایش دوام و ماندگاری آرایش، به یکدست کردن و از بین بردن نواقص پوست، تنظیم رنگ و کنترل رطوبت یا چربی آن کمک فراوانی می‌کنند. بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب گریماس است که برای کنترل چربی پوست بسیار مفید است و ضد جمع شدگی است. روش استفاده از گریماس این است که یک لایه نازک از آن را روی قسمت های چرب پوست ریخته و به سرعت پخش کنید.

  • این یک پایه برای آرایش بی‌نقص شما را فراهم می‌کند و می‌تواند به طول عمر آرایش شما کمک کند.
  • انواع منافذ و چین‌و‌چروک‌های پوست چه سطحی و چه عمیق با پرایمر پوشانده می‌شود.
  • این محصول ماندگاری کرم پودر را افزایش داده و باعث مات شدن پوست می‎شود.
  • پرایمر گلدن رز پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و منافذ باز و لک و چین و چروک را به خوبی پوشش داده و سطح پوست صاف و یکدست می‌کند.
  • با استفاده از پرایمر میبلین می‌توانید زیرساز آرایش عالی داشته باشید.
  • بافت نرم و سبک و پوشش دهی فوق‌العاده از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است.

این محصولات از ترکیبات پلی‌مری بر پایه سیلیکون مثل دایمتیکون ساخته می‌شوند. پرایمر با ایجاد یک لایه نازک بین پوست و کرم پودر ماندگاری آرایش را افزایش می‌دهند. این محصول حاوی ویتامین‌های مفیدی همچون D,B,E,A و بوده و به واسطه داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. هیالورونیک اسید موجود در پرایمر مای با تامین رطوبت مورد نیاز پوست از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

چطور سیاهی دور چشم را با استفاده از کانسیلر از بین…

این محصول با دارا بودن روغن هسته زردآلو موجب سفت شدن و درخشندگی پوست می‌گردد. پرولایز از پوشش دهی بالایی برخوردار است و منافذ باز پوست را به‌خوبی پوشش می‌دهد. دارای ویتامین‌های A, B, E می‌باشد که سطحی صاف و مخملی برای آرایش ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها این محصول می‌توان به کاهش التهاب و قرمزی پوست، پر کردن چین‌وچروک‌ها و صاف کردن آن‌ها و کمک به ماندگاری آرایش اشاره کرد. پرایمر صورت یک محصول کاربردی برای پوشاندن نواقص چهره مثل لک، تیرگی، جای جوش، منافذ باز و …

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار