بهترین مودم ایرانسل موجود در بازار کدام است؟ خرداد 1401

از این رو ما سعی می‌کنیم همیشه مانند یک اورژانس کامپیوتر و اینترنتی آنلاین، در کنار تمامی کاربرانی باشد که از دستگاه‌های هوشمند امروزی استفاد می‌کنند. به همین خاطر روزانه بسیاری از افراد با مجموعه ما تماس حاصل می‌فرمایند. همه اینترنت DSL یکسان نیستند، بنابراین مهم است که با ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید تا ببینید از کدام نسل استفاده می‌کند. چندین نسل مختلف از فناوری DSL وجود دارد، بنابراین انتخاب یک مودم DSL که از فناوری خاص ISP استفاده می‌کند اهمیت زیادی دارد. در یک ارائه دهنده اینترنت DSL به یک مودم DSL خاص نیاز خواهید داشت. قبل از خرید این نوع مودم‌ها بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید.

مودم Gp-2101 Plus: مدل به‌روزتر Gp-2101

مودم ایرانسل مدل E5372 محصولی بی سیم و قابل حمل است که سرعت فوق العاده‌ای برای شما فراهم می‌کند. این مودم با استفاده از یک سیم کارت ایرانسل فعال می‌شود و شما می‌توانید اینترنت سیم کارت خود را با 10 کاربر دیگر به صورت بی‌سیم، به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش 1.4 اینچی تعبیه شده بر روی این مودم از نوع TFT بوده و به شما میزان آنتن سیم کارت، نوع اتصال 3G یا 4G، میزان سیگنال Wi-Fi، برقراری اینترنت، دریافت SMS، میزان شارژ باتری، اسم اپراتور سیم کارت و سرعت را نشان می‌دهد.

مودمTF-i60H1 دارای قابلیت های بسیاری از نوع اتصال این مودم بی سیم و با سیم می باشد. از دیگر قابلیت های مودم می توان به رابط پورت RJ-11 ، شیار سیم کارت RJ-45 LAN و شیار کارت حافظه MicroSD ، شبکه پشتیبانی 2G/3G/4G/4.5G/TD-LTE و سرعت انتقال دادن داده 300 مگا بیت بر ثانیه می باشد. همچنین، در این بخش کلیه محصولات این شرکت شامل انواع مودم دانگل USB ایرانسل، مودم ثابت رومیزی ایرانسل با پورت LAN و انواع مودم جیبی همراه وای فای دار ایرانسل ارایه شده‌اند. مودم روتر وای فای همراه 4G LTE ایرانسل FD-M60 به همراه یک سیم کارت نسل four.5 و 15 گیگابایت اینترنت هدیه (31 روزه) به مشترکین ارایه می‌شود. سرعت این مودم برای دانلود 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه است. این مودم همراه دارای باتری داخلی با ظرفیت 3000mAh است و چیپست آن ساخت شرکت هوآوی می‌باشد.

از امکانات این مودم می توان به شبکه LTE/HSPA+/GPRS ، رابط پورت ، USB اتصال بی سیم ، باتری 3000 میلی آمپر ، اتصال بی سیم اشاره کرد. از دیگر مزیت های مودم قابل حمل پشتیبانی از سرعت اینترنت بالا ، فرکانس 5 گیگا هرتز، پورت USB ،شبکه 4G باتری ، نمایشگر خوب ، قابلیت SMS دادن این مودم با قیمت نسبتا گران درمراکز فروش گوشی و لوازم جانبی می توانید خریداری کنید. این مودم ابعاد کوچک دارد و به عنوان مودم رومیزی محصول بسیار خوبی می باشد. مودم ایرانسل FD-i40 B1 سرعت دانلود و آپلود بسیار بالای دارد و این مودم می تواند با مودم های خارجی وارد رقابت شود.

روی مودم‌های خود ایرانسل باشد می‌توانید از اینترنت TDD استفاده کنید چون ایرانسل مودم‌های دیگر را پشتیبانی نمی‌کند. این مودم برخلاف مدل H1 به وای‌فای دو بانده مجهز است و از درگاه‌های شبکه اترنت گیگابیتی سود می‌برد ولی به درگاه خط تلفن ثابت RJ11 و کانکتورهای آنتن خارجی مجهز نیست. 32 کاربر همزمان می‌توانند به آن متصل شوند، باتری 2200 میلی آمپری دارد و از مزیت آن نسبت به برادرانش، داشتن صفحه نمایش و شیار کارت حافظه است. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که هنگام خرید مودم باید به آن توجه کرد پشتیبانی مودم از سرعت اینترنت است. وقتی مودم شما فقط می تواند سرعت a hundred مگابایت در ثانیه را پشتیبانی کند، پرداخت هزینه به شرکت اینترنتی شما برای سرعت 500 مگابایت در ثانیه معنایی ندارد.

مودم 4g/td-lte ایرانسل مدل Tf-i60 H1

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، مودم‌های جیبی انواع مختلفی دارند. تعدادی از آن‌ها با سیم‌کارت و در نسل‌های جدیدتر، بدون سیم‌کارت کار می‌کنند. در مودم جیبی بی‌سیم، ظرفیت بالای باتری بسیار مهم است، زیرا در آن صورت نیاز نخواهید داشت که مکرر آن‌ها را شارژ کنید. گفتنی است، میزان ظرفیت باتری با مقیاس «آمپرساعت» سنجیده می‌شود. پرداختن به موضوع شبکه TD-LTE بحث مفصلی است که امروز می‌خواهیم در مورد بهترین مودم ایرانسل TD LTE خدمت شما نکات ارزشمندی را برمبنا تجربه چندین ساله ارائه دهیم، پس همراه ما باشید. یکی از مقرون به صرفه‌ترین مودم‌ها که معمولا در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مودم TP-Link TD-W8901N است که یکی از بهترین مودم‌های خانگی محسوب می شود.

  • در میان مودم‌های ۴G LTE ایرانسل نمی‌توانید مودمی بهتر از FD-M60 پیدا کنید.
  • یکی مودم های همراه باتری دار که معمولا از اتصال بی سیم برای متصل شدن به سایر دستگاه ها استفاده می کنند و دیگری مودم هایی که به برق وصل می شوند و می توان از اتصال بی سیم و باسیم استفاده کرد و دستگاه های مختلف را به آنها متصل کرد.
  • این محصول کمی قدیمی است و دیگر شاید ارزش خرید بسیار بالایی نداشته باشد.
  • در بسیاری از ویژگی‌ها همانند دو مودم قبلی است و تفاوتی ندارد جز اینکه برای فضای باز طراحی شده است.
  • متأسفانه یکی از معایب مودم های همراه ایرانسل استثنایی بودن آنهاست.

ابعاد این مودم بسیار کوچک است؛ به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توان آن را در جیب لباس قرار داد و همیشه از وجود اینترنت بی‌سیم لذت برد. سرعتی ‌که شرکت تولیدکننده‌ی محصول برای انتقال اطلاعات توسط LH96 ارائه کرده، ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. از ویژگی‌های این مودم، قابلیت اتصال همزمان 32 کاربر به آن است که TK-2510 plusرا به انتخابی مناسب برای استفاده‌های حرفه‌ای تبدیل بهترین کفپوش 207 کرده است. پشتیبانی هم‌زمان از 4 عدد SSID از قابلیت‌های بسیار خوب این دستگاه است. کاربر مودم TF-i60 H1 می‌تواند بنا‌بر نیاز خود تا 4 شبکه‌ی بی‌سیم مستقل را ایجاد کند و هر شبکه‌ را در اختیار گروه خاصی از کاربران قرار دهد. در ادامه لیستی از بهترین و کاربردی ترین مودم های ایرانسل را معرفی می کنیم که خریداران رضایت کامل را داشته اند و به قولی درس خود را پس داده اند و با توجه به نظرات خریداران و کیفیت مودم ما این لیست را تهیه کرده ایم.

در قسمت بالا بهترین مودم های همراه سیم کارت خور را معرفی کردیم، اگر قصد خرید مودم همراه دارید، پیشنهاد می کنیم مودم های بالا را زیر نظر داشته باشید و با توجه به بودجه خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. به گفته سازنده این محصول، LH96 می‌تواند داده‌ها را با سرعت one hundred fifty مگابیت در ثانیه انتقال دهد. برای داشتن بسته اینترنت فعال این مودم ایرانسل تنها به یک سیم کارت ایرانسل که همراه دستگاه است نیاز خواهید داشت. درگاه کارت حافظه قابل استفاده با کارت حافظه Micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت در این مدل در کنار درگاه سیم کارت قرار دارد. اگر که منطقه سرویس تلفن همراه نسل چهارم ندارد، این گجت به طور خودکار به شبکه نسل 3 یا 2 متصل می‌شود.

در پشت دستگاه ۴ درگاه LAN دیده می‌شود که برای اتصال لپ‌تاپ، کامپیوتر، مودم و دیگر تجهیزات با استفاده از کابل شبکه هستند. کوچک، داشتن سیم‌کارت خشابی و قابلیت اتصال آن به وای‌فای اشاره کنیم. 5 روش برای رفع مشکل آنتن دهی مودم ایرانسل دسته‌بندی نشده ادامه مطلب… تنظیمات مودم ایرانسل tf-i60 + نصب و راه اندازی دسته‌بندی نشده ادامه مطلب… اما مهم‌ترین دلیلی که به تازگی از محبوبیت آن کم کرده است، قیمت بالای آن است. این مودم در حال حاضر قیمت بسیار بالاتری از مودم‌های همرده خود در بازار داخلی دارد.

باتری مودم جیبی؛ مهم و کاربردی

بهترین مودم ایرانسل موجود در بازار کدام است؟ خرداد 1401

اما نگران نباشید، در ادامه مودم‌هایی معرفی می‌کنیم که برای رقابت با همین محصول ساخته شده‌اند. ترکیب مودم و روتر یک راه عالی برای صرفه جویی در فضای قفسه و همچنان مسیریابی اتصال اینترنت به همه دستگاه‌های شما است. گاهی اوقات ترکیب‌های مودم و روتر کمی گران‌تر از مودم یا روتر مستقل هستند، اما به خاطر داشته باشید که از نظر فنی تجهیزاتی را خریداری می‌کنید که دو عملکرد متفاوت را انجام می‌دهد. اما اگر برای سرعت بیشتر اینترنت هزینه می‌کنید، باید مطمئن شوید که مودم کابلی جدیدتان کانال‌های کافی دارد تا سرعت (و پول) شما هدر نرود. یعنی درواقع اطلاعاتی که از این مودم الان روی همین سایت دیجی‌کالا قرار داره درسته و این مودم با هردو نوع شبکه کار می‌کنه.