تزریق ژل لب روسی؛ نحوه تزریق عکس و هزینه کلینیک هلیا

این روش ابتدا در یک قسمت تزریق خطی انجام می شود و بعد جهت سوزن تغییر کرده و در امتداد خطی دیگر دوباره تزریق را انجام می دهند. معمولا این روش برای رفع آسیب های گسترده مانند زخم های بزرگ انجام می شود تا همه قسمت ها به خوبی پوشش داده شوند. از دو روز قبل باید مصرف آسپیرین یا هر نوع داروی ضد التهابی و رقیق کننده خون را کنار بگذارید تا از خونریزی و کبودی بعد از تزریق جلوگیری شود. برای اینکه دارویی را قطع کنید حتما ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

  • اگر می خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و قاب لب بالا بولد شود، ژل لب مدل روسی را انتخاب کنید.
  • ماندگاری Juvederm یا فیلر های دیگر به سوخت و ساز بدن شما و دنبال کردن توصیه های بعد از درمان بستگی دارد.
  • با برجسته سازی و تنظیم تقارن خطوط لب جلوه ویژه‌ای به لب‌ها بخشیده می‌شود.
  • در تکنیک فیلر روسی به جای تمرکز بر روی افزایش بیش از حد حجم لب‌ها، در آن یک فرم طبیعی و البته بسیار جذاب ایجاد خواهد شد.
  • در طول دوره آموزش تزریق فیلر شما هنرجویان عزیز با تکنیک های زیادی آشنا خواهید شد.
برای هر فردی که قبلاً تزریق فیلر لب را تجربه نکرده باشد، تکنیک روسی بسیار توصیه می شود چرا که ظاهری طبیعی دارد و حجم دهی به اندازه لازم انجام می شود. برای کسانی که سابقه تزریق فیلر داشته اند، تصمیم گیری در مورد حذف فیلر قبلی ۲ هفته قبل از تزریق فیلر لب به روش روسی ضروری است. بر طبق نظر متخصصان در زمینه تزریق فیلر بر روی لب، لازم است این تکنیک را ۳ تا ۹ ماه یکبار تکرار کرد. یعنی اگر بعد از اولین تزریق، از نتیجه کار خوشتان نیاید، می‌توانید با عدم تمدید آن، لب‌هایتان را به فرم اولیه‌اش برگردانید. این تکنیک به خصوص در سال‌های اخیر، طرفداران زیادی در میان خانم‌ها به دست آورده است.

توصیه هایی بسیار مهم برای تزریق ژل لب

از 4 هفته قبل نباید از روش های لیزر برای مثلا از بین بردن موهای زائد یا سایر موارد استفاده کنید. آموزشگاه آرایشگری رز سرخ برای رفاه حال عزیزان شهرستانی و یا افرادی که شاغل هستند،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند. پس از دو تا سه هفته فرم واقعی لب‌های خود را می‌بینید و قطعاً آن روز خوشحال‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید؛ زیرا هم لب‌های شما فرم پیدا کرده و هم خود شما از نتیجه رضایت خواهید داشت. در همان روز تزریق از انجام دادن ورزش‌های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید و سوزان هم قرار نگیرید. فراموش نکنید که نوشیدنی‌های الکلی باعث التهاب و تورم لب‌های شما می‌شود.

ژل‌های هیالورونیک اسید ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان بدهیم. تزریق در لب را می‌توان برحسب نیاز بیمار فقط در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم خود لب‌ها را نیز افزایش داد. در هر یک از موارد فوق باید میزان مصرف ژل و هزینه بیمار را مدنظر قرار دهیم. وقتی برای انجام تزریق ژل لب تنها از کرم های بی حسی موضعی استفاده شود، درد آن زیاد خواهد بود و تمایل افراد به تزریق ژل کم خواهد شد.

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول اموزش تزریق ژل لب بطور کامل و حرفه ای – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-filler-injection-training/ – به کارآموزی شوید. از این دستگاه برای تزریق لب، گونه، پوشاندن خطوط پیشانی، خنده و خط ماریونت (قسمت پایین‌تر از دهان و تقریباً زیر چانه) استفاده می شود. سپس مربی به معرفی ابزار هیالورون پن و توضیح درباره قسمت های مختلف آن می پردازد. شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید.

تزریق ژل لب روسی؛ نحوه تزریق عکس و هزینه کلینیک هلیا کبودی کمتر در مقایسه با سایر مواد پرکننده پوستی ممکن است کبودی و تورم کمتری وجود داشته باشد. ⦁ به دلیل افزایش خون‌رسانی در لب بهتر است از دارو‌های ضدانعقاد خون استفاده کنید. سلام دوست عزیز مراقبت زیادی لارم نیست جز اینکه در محل تزریق… چنانچه در مرکز نامعتبر و توسط پزشک غیر متخصص انجام شود چنین…

به طور کلی فیلرهای پوستی موادی مانند ژل هستند که زیر پوست تزریق خواهند شد که به واسطه آن‌ها حجم از دست رفته، خطوط و چین‌ها را بهبود بخشیده یا باعث فرم‌دهی و کانتورینگ صورت شوند. این روش درمانی یک روش غیر تهاجمی است که امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. از فیلر و ژل می‌توان برای قسمت‌های مختلف صورت مانند گونه، لب، بینی، خط خنده، چانه، زیر چشم یا فک و زاویه‌دار کردن آن استفاده کرد. برای مثال مدل عروسکی در مقایسه با مدل قلوه‌ای، مقدار ژل کمتری نیاز دارد. با این حال اگر با مدل ژل لب روسی مقایسه کنید؛ احتمالا به میزان کمتری ژل نیاز خواهید داشت. البته این موضوع تا حد زیادی به حالت اولیه لب‌های شما و اینکه آیا قبلا مدلی را بر روی لب‌های خود پیاده کرده‌اید یا نه؟ بستگی دارد.

تزریق ژل لب مدل روسی برای چه کسانی مناسب است؟

شما می توانید برای انجام تزریق ژل به سبک روسی به کلینیک تخصصی ندای سلامت مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست انجام دهید. سابقه استفاده از بوتاکس در علم پزشکی به بیش از ۵۰ سال باز می گردد اما به کار گیری آن در حوزه زیبایی و برای محو کردن خطوط پوست سابقه ای ۱۵ ساله دارد. گروه بازرگانی نیک طب ؛ در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی محصولات پزشکی زیبایی آغاز نمود. انواع ژل هیالورونیک اسید معتبر از کشورهای اروپایی مانند ژوویدرم فرانسه ، آیدیا ایتالیا ، پرفکتا فرانسه ، ژل سیتوسیال فرانسه و رووفیل کره جنوبی از جمله این محصولات می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار