خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، ویلا ، هتل ،خانه ، BMS با ایده پردازان

بنابراین همۀ نگرانی‌های روشن ماندن چراغ‌ها، خطر نشت گاز، باز ماندن درب پارکینگ و … از بین خواهد رفت. کافی است یک سناریو تعریف کرده و رأس ساعت خاصی، خود خانه موارد بالا را انجام می‌دهد. مثلا ممکن است شرکتی که با آن قرارداد بسته اید، اطلاعات شما را در اختیار نفر سوم (شرکتی سازنده ی اپلیکیشن) قرار دهد. شاید مایل نباشید حجم زیادی از اطلاعاتتان را در اختیار گجت ها قرار دهید. تا بحال برایتان پیش آمده که به مهمانی یا مسافرت بروید و ناگهان در میانه ی راه یادتان بیاید که شیر گاز را نبسته اید. با اهرم شیر گاز هوشمند می توانید از راه دور شیر گاز را ببندید و به سفرتان با خیال راحت ادامه بدهید.

خانه های هوشمند همچنین می توانند به شما کمک کنند تا لوازم خود را بهتر کار کنید. یک تلویزیون هوشمند به شما کمک می کند برنامه ها و کانال های بهتری را برای مکان یابی برنامه های مورد علاقه خود پیدا کنید. یک اجاق هوشمند به شما کمک می کند تا مرغ خود را به طور کامل بپزید، بدون اینکه نگران پختن بیش از حد یا کم پختن آن باشید. یک سینمای خانگی و سیستم صوتی با طراحی هوشمندانه می‌تواند مدیریت مجموعه فیلم ها و موسیقی های شما را هنگام پذیرایی از مهمانان آسان تر کند. مواردی چون یخچال و فریزر، لامپ ها، قفل درب ها را که دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند ، با بهره گیری از فناوری اینترنت اشیا می توانند با یکدیگر و نیز با سایر دستگاه های دارای این قابلیت ارتباط برقرار کنند. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خانه های هوشمند که قادر به نظارت بر محیط اطرافشان هستند ، شرکت های بیمه علاقه بیشتری نسبت به استفاده از این توانایی برای به حداقل رساندن خطرات دارند .

به این شیوه دانش آموزان حتی برای یادداشت برداری از مطالب عنوان شده هم از کاغذ و خودکار استفاده نمی کنند و همه چیز با بهره گیری از نوین ترین ابزارهای اینترنتی هوشمند سازی شده است. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش خدمات و همچنین مشاوره در رابطه با جزئیات خانه هوشمندی که قصد پیاده‌سازی آن را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در رابطه با آموزش خانه هوشمند اشاره شد که این مبحث کاملاً تخصصی بوده و نیازمند مهارت و تجربه بالایی می‌باشد. اما این موضوع مهارت و تجربه در بحث آموزش خانه هوشمند knx نقش پررنگ‌تری پیدا کرده و اهمیت بیشتری دارد چرا که پلتفرم knx دارای جزئیات و جوانب بسیار بیشتری بوده پیاده‌سازی آن مهارت بیشتری نیز می‌طلبد.

پروژه مهندس احمدی پور

خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، ویلا ، هتل ،خانه ، BMS با ایده پردازان در نتیجه در بازه‌های قیمتی متفاوت می‌توانید این تجهیزات را خریداری کنید. در خانه هوشمند تمامی وسایل هوشمند موجود در آن از طریق اینترنت یا تلفن و پیامک با یکدیگر در ارتباط و تحت کنترل ساکنین خانه، حتی از راه دور هستند. خانه هوشمند به شما این امکان را می دهد که از عملکردهای پیشرفته و لوکس استفاده کنید که در گذشته امکان پذیر نبود. همانطور که توسعه فناوری همچنان در حال گسترش است، مزایای خانه هوشمند برای تجربه زندگی بهتر برای اعضای خانواده نیز بهبود پیدا می کند. تنوع بالای محصولات و امکان پیاده سازی هوشمند سازی منازل مسکونی با بودجه های مختلف. کنترل هوشمند وسایل برقی ساختمان در سریع ترین زمان ممکن با صرف کم ترین انرژی.

قابل توجه شما عزیزان تفاوت نرم افزار ما با دیگر برندهای هوشمندسازی در این است که این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و به هر تعداد کاربری که نیازمند هستید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. یک نرم افزار کاملا کاربرپسند و آسان برای استفاده تمام اعضای خانواده که بر روی موبایل و یا تبلت خود نصب نموده و به تمام المان های هوشمند منزل ( خانه هوشمند ) و یا دفتر کار خود دسترسی پیدا می کنید. اگرچه تا رسیدن به یکپارچگی سیستمی چون PAT راه درازی در پیش است؛ اما الکسا و گوگل اسیستنت در حال حاضر جای محکمی در بازار خانه هوشمند برای خود به دست آورده‌اند و به‌عنوان هاب مجازی قدرتمند، کنترل دستگاه‌های مختلفی را تنها از یک نقطه به دست گرفته‌اند. ایده‌ی خانه هوشمند شاید اکنون عادی به نظر برسد؛ اما تا چند دهه‌ی گذشته تنها در وادی تخیلات بشر حضور داشت.

سرمایش و گرمایش

خانه هوشمند سکد از تجهیزات درجه یک اروپایی و آمریکایی در هوشمند سازی خانه شما استفاده می کند بنابراین می توانید از بابت استاندارد بودن آن خیالی کاملا خانه هوشمند آسوده داشته باشید. شاید برایتان عجیب باشد اما قیمت هوشمند سازی خانه می تواند در حد هزینه ی خرید و نصب یک کلید و پریز هوشمند باشد! اینکه شما قصد دارید چه تعداد سیستم های هوشمند پیاده سازی کنید به طور مستقیم روی هزینه هوشمند سازی تاثیر گذار می باشد. آشپزخانه های هوشمند ویژگی ها و قابلیت های بساری دارند که امروزه به راحتی قابل اجراء هستند شما میتوانید این ویژگی ها را در قسمت وبلاگ سایت بخش اشپز خانه هوشمند و کاربرد آن مشاهده کنید. دیگر نگران آبیاری باغچه خود نباشید در سیستم خانه هوشمند باغچه شما قابل برنامه ریزی هست طوری که این سیستم به نوع گیاهان شما حساس باشد و آداب نگهداری هر گیاهی را به صورت جداگانه رعایت کند . بعضی گیاهان را صبح آبیاری کند بعضی را بعد از ظهر نیم ساعت آبیاری کند و بعضی را فقط مرطوب نگه دارد.

  • تصور کنید وقتی به دور از خانه هستید ، درون خانه حرکتی اتفاق بیافتد ، در یا پنجره ای باز شود ، بلافاصله از طریق گوشی تلفن همراهتان با خبر میشوید و با استفاده از دوربین هوشمند می توانید به طور مستقیم تصویر همان لحظه خانه تان را در تلفن همراهتان ببینید .
  • تا به اینجا بار‌ها در رابطه با برند خانه هوشمند knx صحبت شد و در رابطه با مزایای تجهیزات این شرکت و این پلتفرم آشنا شدیم.
  • احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وقتی از خانه بیرون می‌آیید یا برای مدتی به سفر می‌روید، از اتفاقاتی که ممکن است در خانه بیفتد و شما از آن‌ها بی‌خبرید،‌ دچار نگرانی شوید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار