خرید تتر قیمت لحظه‌ای و فروش Tether در رمزینکس-تترفا

خرید تتر قیمت لحظه‌ای و فروش Tether در رمزینکس-تترفا

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ با همکاری شرکت فین‌تک مون‌پِی امکان خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و حواله بانکی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. طبق اطلاعیه منتشرشده در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر)، کاربران این صرافی می‌توانند ارزهای فیات را در شبکه‌های اتریوم، آپتیمیزم، آربیتروم و پالیگان به ارز دیجیتال تبدیل کنند. در حال حاضر، گزینه‌های پرداخت بانکی برای کاربرانِ بیشتر ایالت‌ها در ایالات متحده، برزیل، بریتانیا و منطقه پرداخت یورو در دسترس است. خرید تتر با تومان و حتی با ارز های دیجیتال دیگر در رابکس امکان پذیر است. برای خرید تتر با تومان یا ریال باید ابتدا کیف پول تومانی خود را شارژ کنید و سپس به قسمت مبدل و تب خرید بروید و با اتخاب ارز تتر و مقدار مورد نظر برای خرید معامله را نهایی کنید.

  • درست است که ما همیشه به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید، تحقیقات کافی بخصوص از صرافی‌ها را انجام دهید.
  • اگرچه احراز هویت به حفظ امنیت بیشتر معاملات کمک می‌کند اما برخی از افراد برای حفظ حریم خصوصی خود تمایلی به انجام این کار ندارند.
  • این امر موجب شده تا این میزان کم شفاف‌سازی را پوششی تصور کنیم که برای معاملات غیرقانونی به کار می‌رود.
  • ارزهای دیجیتال بانک مرکزی ایده‌ای است که رقبای اروپایی و چینی سعی دارند آن را عملی سازند.

با ثبت‌نام در سایت و اپلیکیشن نوبیتکس علاوه بر تتر می‌توانید اقدام به خرید اتریوم، بیت کوین، ایاس، استلار و سایر رمزارزهای مهم بازار کنید. برای شروع فعالیت در نوبیتکس همین حالا در سایت ما ثبت‌نام کنید. با بررسی ویژگی ها و مزایای تتر، کاربرد این استیبل کوین مشخص می شود. در ترید ارزهای دیجیتال نیاز به خرید ارز فیات را کاهش می دهد و این موضوع سرعت انجام تراکنش ها را بالاتر می برد. علاوه بر آن کارمزد مناسب تری دارد و به شما کمک می کند در زمان کوتاه و با قیمت مناسب خرید و فروشخود را انجام دهید. آن‌ها ارزهای رمز پایه‌ای هستند که بر روی یک بلاکچین قرار دارند و کاربران می‌توانند مانند هر ارز دیجیتال دیگری آن‌ها را صرافی‌ها بخرند، بفروشند و معامله کنند.

وب سایت پرشین الیت دارای نماد اعتماد اینماد , خرید تتر زرین پال و ثبت در وب سایت ساماندهی می باشد. این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و … از آنجایی که اکس نوین ماهیت برخی از این بازی های آنلاین را تایید نمی کند شما عزیزان بایستی خود مستقیما لیست این پلتفرم ها را جست جو کنید.

این همه ارز دیجیتال! چرا باید USDT بخریم؟

این کیف پول غیر متمرکز قابلیت ذخیره سازی و تبدیل بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله تتر را می دهد. شایان ذکر است کیف پول کوینومی از هر سه نوع توکن تتر پشتیبانی می کند. از آنجایی که تتر روی شبکه بلاک چین اجرا می‌شود، کم و بیش می‌توانید امنیت رمزنگاری تتر را بدیهی بدانید زیرا خود توکن‌ها نمی‌توانند تقلبی باشند یا هک شوند. اکثر توکن‌های USDT اکنون بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شوند که به طور جهانی امن و مقاوم در برابر دستکاری تلقی می‌شود.

رویدادهای مهم تتر

نکته مهم استفاده از صرافی و پلتفرم امن و مورد اعتماد برای این کار است. پیش از اقدام به تبدیل رمزارز به تتر، بهتر است با شیوه عملکرد، کارمزد تراکنش‌ها و ویژگی‌های دیگر صرافی مورد نظر آشنایی داشته باشیم. جالب است بدانیم که تتر گروهی دیگر از استیبل‌کوین‌های متصل به یورو، یوآن چین و طلا را منتشر می‌کند؛ اما ارزش هیچ یک از آن‌ها به اندازه USDT به دلار آمریکا نیست. بله شما می توانید بعد از بررسی صرافی ها بهترین قیمت فروش تتر را به دست آورده و در نهایت در صرافی مورد نظر اقدام به فروش تتر به ریال کنید. پس از گذشت مدتی از راه اندازی تترِ اتریوم، و با بوجود آمدن پروژه های دیفای بر بستر اتریوم، این شبکه بسیار شلوغ شد و به طبع آن کارمزدهای آن بشدت بالا رفت. به همین دلیل توسعه دهندگان ترون بستر بلاکچین خود را برای Tether مهیا کردند و این توکن را بر بستر ترون با نام “تتر ترون” راه اندازی کردند.

مسائل تتر برخی از اقتصاددانان (از جمله یکی از مقامات فدرال رزرو) را نگران کرده است. اریک روزنگن، رئیس فدرال رزرو بوستون به تازگی زنگ خطر را در مورد تتر به صدا درآورده و این ارز دیجیتال را یک خطر بالقوه ثبات مالی خوانده است. برخی از سرمایه‌گذاران بر این باورند که از دست دادن اعتماد به تتر می‌تواند قوی سیاه کریپتو باشد، یعنی یک رویداد غیرقابل پیش‌بینی که به شدت بر بازار تأثیر می‌گذارد. مسائل پیرامون تتر پیامدهای مهمی برای دنیای ارزهای دیجیتال نوپا دارد و اقتصاددانان به طور فزاینده‌ای نگران هستند که این امر بتواند بر بازارهای فراتر از ارزهای دیجیتال نیز تأثیر بگذارد.

این ارز به قوانین و مقررات سختگیرانه جهانی جهت حفظ امنیت معاملات وفادار باقی مانده است. برای انجام این کار کافیست در بخش خدمات تتر گزینه “فروش تتر”را انتخاب کنید و در فرم باز شده مقدار تتری که قصد انتقال آن را دارید را وارد کنید. در صورت توافق با نرخ نمایش داده شده دکمه “ثبت”را بفشارید تا در صفحه بعدی آدرس ولتی که می بایست USDT را به آن انتقال دهید به شما نمایش داده شود. عموما معامله گران حرفه ای پس از رسیدن به نقطه سود در صرافی های خارجی موجودی حساب خود را به تتر تبدیل می کنند، سپس برای انتقال آن به حساب بانکی، اقدام به فروش تتر خود در صرافی های داخل کشور می نمایند. پس اگر شما هم جز دست افرادی هستید که قصد فروش و تبدیل تتر خود به تومان را دارید می توانید از خدمات مجموعه ما بهره مند شوید. در پایان پس از ثبت سفارش می توانید از طریق درگاه بانکی و کارتهای عضو شتاب می توانید صورتحساب مربوط به مقدار BTC خود را خریداری نمایید و مبلغ آن را پرداخت کنید.

آنها فقط به عنوان ذخیره ارزش عمل می‌کنند و یک USDT همیشه باید برابر با یک دلار باشد. این بخشی از یک استراتژی بزرگتر است تا اطمینان حاصل شود که Tether دارای یک سبد متنوع با محدودیت هایی برای قرار گرفتن در معرض ناشران یا دارایی های فردی است. البته توجه کنید که ارزش USD های شما به دلار ثابت است ولی قاعدتا قیمت تتر به تومان تغییر میکند.

ریو کالینز نیز پیش از تتر،‌ چندین شرکت موفق از جمله شبکه تبلیغات آنلاین Traffic Marketplace، استودیوی سرگرمی RedLever و وب سایت قمار Pala Interactive را تأسیس کرده بود. از سال ۲۰۲۰ کالینز مدیریت یک شرکت فناوری بازاریابی و تبلیغات به نام SmarMedia Technologies را برعهده دارد. به طور کلی تتر یکی از ریسک‌های سیستماتیک بازار کریپتوست؛ اما تا کنون از تمام چالش‌هایش، سربلند بیرون آمده و هنوز هم قدرتمندترین استیبل کوین موجود در بازار است. تقریبا تمام استیبل کوین‌‌هایی که الگوریتمیک نبوده و پشتوانه دلاری دارند، احتمالا با این مشکلات روبرو شوند. در ماه می 2015 صرافی بیتفینکس مورد حمله قرار گرفته و 1500 بیت کوین از آنجا دزدیده می‌شود. بیتفینکس اعلام می‌‌کند که خسارت این حمله سایبری را جبران خواهد کرد.