خرید تکی و عمده دریچه بازدید دسترسی- تنظیم تهویه یسنا تولید کننده دریچه های تنظیم هوا

انواع مختلف دریچه بازدید فن‌کوئل در سه مدل لولایی، وزنه­­ای و ضربه‌ای تولید می­شود که می­توان از هرکدام باتوجه‌به شرایط ساختمان استفاده کرد. دریچه بازدید فن کویل شیار دار هم مانند انواع دیگر دریچه بازدید فن کویل از طریق پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود . با کمی جستجو در بازار می توانید مشاهده نمایید که در حال حاضر انواع دریچه های کابینتی، با قفل چفتی، آلومینیومی و … وجود دارند که با قیمت های متفاوتی نیز ارائه می شوند.

دریچه بازدید شیاردار از پرکاربرد ترین انواع دریچه بازدید فن کویل است. برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوای برگشت از طریق درب دریچه بازدید فن کویل دارند عموما از این نوع دریچه بازدید استفاده می‌نمایند. تمامی مراحل خم کاری و شیارزنی و هر کاری که به صورت پِرسی یا صربه ای باید روی درب یا فریم دریچه بازدید فن کویل انجام گیرد، باید قبل از عملیات رنگ صورت گیرد. پس از انجام عملیات رنگ و خارج کردنِ دریچه بازدید از کوره رنگ برای انتقال صحیح و بدون خطرِ دریچه بازدید از کارگاه رنگ تا محل پروژه از کاور مشمایی ضخیم و ضدضربه برای پوشاندن سطوح دریچه بازدید فن کویل شیاردار لولایی بهره گرفته می‌گردد.

شاید برای شما پیش آمده باشد که لوله های فاضلاب محل کار یا منزلتان دچار مشکلاتی مانند گرفتگی لوله، نشتی و غیره شده باشد. برای اینکه بتوانید مشکل را به درستی تشخیص دهید و آن را حل کنید دریچه بازدید فاضلاب می تواند کمک بزرگی به شما کند. نکته حائز اهمیت این است که نصب دریچه باید به گونه ای باشد که دسترسی به آن آسان و امکان پذیر باشد.

خرید تکی و عمده دریچه بازدید دسترسی- تنظیم تهویه یسنا تولید کننده دریچه های تنظیم هوا از همین رو خریدار باید در زمان خرید دقت لازم را به خرج دهد تاملکخریداری شده دارای اعتبار و سند تایید شده باشد. گاها این امر ممکن است که فرد مالک به شخص دیگری وکالت فروش می دهد، در این وضعیت نیز می بایست تا حتما مدارک وی از دفتر اسناد رسمی تایید شود در غیر این صورت وکالت دارای اعتبار لازم نخواهد بود. لوله خرطومی برزنتی دارای استحکام کششی بالا قابل استفاده در سیستم تهویه پروژه های مسکونی و غیره است. برزنت کانال با توجه به انعطاف ویژه ای که دارد مانع انتقال ارتعاش صوت و دما به سیستم گرمایش و سرمایش می گردد.در رنگهای متنوع موجود است. این مرحله را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود . دریچه شما در مدل های متفاوتی وجود داشته باشد تا با ساختمان و دکور آن سازگاری باشد.

برای مثال ایجاد دسترسی در بخش تأسیسات مکانیکی شامل ایجاد کلیه دسترسی ها برای تمیز کردن فاضلاب، رایزرهای فاضلاب ، شیر فلکه ها، تجهیزات نصب شده جهت کنترل فن کوئل ها یا داکت فن کوئل ها که جنس این دریچه ها باید از سیمان یا بتن و یا چدن و آهن و گالوانیزه باشند. در واقع بخش هایی از تاسیسات ساختمان که نیاز به بازدید دارند توسط دریچه بازدید پوشانده خرید دریچه بازدید می شوند. هزنیه نصب و راه‌اندازی دریچه بازدید در مقایسه با سایر تأسیسات و سیستم‌های فاضلاب پایین‌تر و مناسب‌تر است.

این دریچه‌ها با قرارگیری در محل‌های نصب شیرآلات و نیز بخش‌هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم‌های انتقال و تأسیسات در زمان­های تعمیر، سرویس و یا بازدید می‌شوند. برای ساخت دریچه بازدید چوبی ابتدا فریم این محصول با دستگاه سی ان سی برش داده می شود . همزمان با برش فریم دریچه بازدید، بر لبه های بیرونی و داخلی فریم در اصطلاح ابزار کاری انجام می پذیرد . حال اگر درب دریچه بازدید لولایی باشد ، باید از پروفیلی استفاده نمود که فاقد لبه به داخل فریم بوده تا درب بدون هیچ مانعی باز و بسته شود .

خرید و فروش املاک در شمال

امروزه در اکثر ساختمان ها تاسیسات ساختمانی در داخل دیوار و سقف کاذب قرار می گیرند که باید در مواقع اضطراری کاملا قابل دسترسی باشند. برای انتخاب دریچه بازدید مناسب ،شما باید شرایط ، نوع محیط و همچنین نوع تاسیسات خود را در نظر بگیرید. برای خرید دریچه های دسترسی باید نوع و شرایط محیط و نوع تاسیسات مد نظر گرفته شود.

  • درصورتی که قصد خرید دریچه بازدید به قیمت عمده دارید می توانید از آپادانا کالا تهیه کنید.
  • شرکت آدلی آرا بنا از عاملین فروش و اجرای شرکت کناف ایران می باشد که از وجود متخصصین کارآمد و آموزش دیده به منظور اجرای پروژه های مسکونی ، تجاری ، اداری ، بیمارستانی و … بهره گیری می نماید.
  • مطابق قانون تجارت شما سهامدار محسوب شده و از مزایای سهام تخصیص‌یافته ازجمله سود و … بهره‌مند خواهید شد.
  • نصب در یچه بازدید فاضلاب در کنار دیگر اقدامات همراستا با ترمیم و بازسازی فاضلاب ساختمان و رفع گرفتگی آن مثلریختن آهک در چاه فاضلاب، در حالت کلی ترفنر زدن لوله فاضلاب و موارد مشابه بسیار کاربردی است.

دریچه بازدید پلاستیکی با دوطرحِ درب به صورت دربِ کاملا پوشیده و درب گریل دار تولید و عرضه می‌شود که این گریل ها باعث رسیدن هوا از بیرون به داخلِ محفظه ای که دریچه بازدید برروی آن نصب می‌گردد می گردد. درب دریچه بازدید پلاستیکی به صورت چِفتی باز و بسته می‌گردد و بر روی درب حفره ای تعبیه شده که این حفره به وسیله انگشت باعث باز و بسته شدنِ دربِ دریچه بازدید می گردد. عرضِ فریمِ دریچه پلاستیکی حدودا ۳.۵ سانت است که این فریم باعثِ پوششِ حفره‌ی اطرافِ محلِ جانماییِ دریچه بازدید می‌گردد.

ساختار، جنس و بخش های دریچه های زیر فن کویل