خرید جدیدترین مدل های فلش مموری و Usb با بهترین قیمت

گفته می شود که همکار ماسوئوکا ، شوجی آرییزومی ، اصطلاح فلش را ایجاد کرده است چون روند پاک کردن تمام داده های یک تراشه ، او را به یاد فلاش دوربین می اندازد. در این میان برندهای مطرح همواره سعی می کنند تا با تولیدات با کیفیت اعتبار خود را حفظ کنند. از این تولیدکنندگان مطرح می توان به برند های PNY، Patriot Memory ،ADATA ،Kingston ،Centon ،Corsair ،Transcend ،Hewlett-Packard ،SanDisk ،OCZ Technology و … را نام برد. اگر به دنبال حافظه کوچک ارزان قیمت هستید باید بدانید که اطلاعات ارزشمند خود را به یک دستگاه بدون هیچ ضمانتی می‌سپارید. به جز این دو فاکتور اساسی، ویژگی‌های دیگری مثل شکل و اندازه، ضد ضربه و ضد آب بودن، امکانات امنیتی و مواردی از این دست نیز می‌تواند روی قیمت فلش تاثیر بگذارد. از قابلیت های این محصول مقاوم بودن در برابر آب، ضربه و گرد و غبار است.

Sandisk Cruzer Glide Cz60 Flash Reminiscence – 16gb

شما با توجه به حجم و سرعت مورد نیاز باید بهترین و متناسب ترین فلش مموری را تشخیص بدهید اما به صورت کلی سن دیسک، اچ پی، سونی، سیلیکون پاور و تراسند از بهترین فلش های موجود در بازار هستند. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم دیجیتالی به صورت محلی و آنلاین برای خرید فلش مموری وجود دارند. نکته در این است که به سراغ فروشنده‌های معتبری بروید که محصولات خود را گارانتی می‌کنند و خدمات پس از فروش سایت اصیل بخرید خوبی دارند. انواع محصولات فروشگاه دیدنگار اورجینال هستند و با خیال راحت می‌توانید بهترین کیفیت را دریافت کنید. اگر در انتخاب مردد هستید، مشاوران فروش ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

ورت OTG را ساپورت می کنند و به شما این امکان را می دهدکه فلش خود را به تبلت یا گوشی وصل کنید و اطلاعات خود را انتقال دهید. طراحی براق این فلش باعث شده که این محصول بسیار زیبا به نظر برسد. همچنین این فلش دارای یک درپوش بسیار عالی است که در انتهای آن قرار دارد. • حافظه فلش شامل تعداد محدودی نوشتن است و قبل از خراب شدن چرخه ها را پاک می کند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوین تجارت مجازی آریا (تیمچه) است. در صورت بروز سوال یا نیاز به راهنمایی، در چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.

Flash memory یکی از تکنولوژی‌های نسبتاً جدیدی است که می‌توانید به کمک آن اطلاعات خود را با سرعت بالایی در یک حافظه همراه کوچک ذخیره سازی کنید. این محصول در واقع با هدف نگهداری اطلاعات و کاهش ابعاد دستگاه‌های نگهدارنده، تولید شدند که انواع مختلفی دارند. اما اصلی‌ترین نکته‌ای که باید بدان توجه کرد این است که بسته به پورت دستگاه، سرعت و توانایی فلش مموری USB3.0 عمل خواهد کرد.

این فلش مموری یک رسانه کوچک ذخیره سازی است که می‌توان صدها فایل صوتی و تصویری و عکس را در آن انتقال داد. فلش مموری یک دستگاه کوچک برای ذخیره‌سازی و جابه‌جایی اطلاعات است که از حافظه‌ای یکپارچه با ارتباط USB استفاده می‌کند. فلش مموری هم قابلیت خواندن اطلاعات موجود در USB را دارد و هم قابلیت ثبت اطلاعات جدید. فلش مموری در سبک‌های گوناگون و با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد. هنگام خرید فلش مموری نکاتی وجود دارد که اطلاع از آن‌ها می‌تواند در تصمیم شما تاثیرگذار باشد.

اگر در منطقه‌‌ای زندگی می‌کنید که میزان رطوبت هوا بالاست، بهتر است برای خرید حافظه کوچک به سراغ این مدل‌ها بروید. استفاده از فلش تبلیغاتی در دنیای دیجیتالی امروزی به امری رایج بدل شده است که حتی نمی‌توان زندگی را بدون آن تصور کرد. انتقال اطلاعات از طریق فلش مموری موضوعی مهم است که فلش مموری را به ابزاری قدرتمند و کارآمد تبدیل کرده است. بسیاری از شرکت‌ها و برندهای شناخته شده دنیا اقدام به تولید فلش مموری‌های شکیل با ابعاد و شکل‌های گوناگون کرده‌اند تا پاسخگوی نیاز افراد مختلف باشند. مهم‌ترین تفاوت بین این دو نوع فلش، سرعت انتقال داده‌ها از طریق آن‌هاست.

فلش مموری Uv240 ای دیتا

فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U202 برعکس ظاهر کوچکش یک حافظه بسیار خوب دارد. رابط سخت افزاری که انواع USB نسل دو، سه و تایپ C را شامل می‌شود که به‌‌‌ ترتیب سرعت بالاتری در انتقال اطلاعات دارند و قیمت Flash reminiscence را بیشتر می‌کنند. محصولات شرکت کینگ استاردر برابر آب و گرد و خاک مقاوم است و کاملا ضد خش طراحی شده است که این ویژگی ها از مزیت های این فلش مموری می باشد. فلش مموری توشیبا یکی از محصولات اقتصادی و نسبتا پرفروش بازار است که طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد و جنس بدن آن از پلاستیک فشرده است جنس آن تا حد قابل قبولی محکم و قرص می باشد.

در خواندن اطلاعات فلش NOR سریع است ، اما در پاک کردن و نوشتن معمولاً کندتر از NAND است. NAND اطلاعات برنامه های فلش را در صفحات بزرگتر از بایت ارائه می دهد. به عنوان مثال ، یک صفحه ممکن است 4 کیلوبایت باشد ، در حالی که اندازه یک بلوک 128 کیلوبایت تا 256 کیلوبایت یا مگابایت است. مصرف فلش NAND نسبت به فلاش NOR برای برنامه های کاربردی فشرده کمتر است. چرا که ممکن بعد از خرید حافظه کوچک همراه متوجه شوید کار نمی‌کند.

  • ظرفیت حافظه فلش که حداقل four گیگابایت و حداکثر 2‌‌‌ ترابایت است و هر چه ظرفیت بیشتر شود، قیمت فلش هم بیشتر می‌شود.
  • NAND اطلاعات برنامه های فلش را در صفحات بزرگتر از بایت ارائه می دهد.
  • از ویژگی های این فلش مموری این است که در برابر آب، ضربه، لرزش، اثرانگشت و گردوغبار مقاوم می باشد و دارای بدنه ی مقاوم می باشند.
  • فلش مموری‌هایی که حافظه NOR دارند جزو انواع فلش ارزان قیمت و جمع و جور دسته بندی می‌شوند.

خرید جدیدترین مدل های فلش مموری و Usb با بهترین قیمت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار