خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد. لوله خرطومی نسوز از جنس فایبرگلاس با روکش سیلیکونِ، که با نوار استیل تقویت شده، ساخته می شود. لوله خرطومی نسوز در شاخه های ۶ و ۱۰ متری بسته بندی و به بازارِ مصرف ارایه می گردد. میزانِ مقاومتِ دمایی در لوله خرطومی نسوز از ۳۶- تا ۲۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد. بیشترین کاربردِ لوله خرطومی نسوز جهتِ تخلیه هوا و بخاراتِ گازی با دمای بالا می باشد. ۵- وزن سبک و ساختارِ خرطومی و ارتجاعیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده نصبِ آن به راحتترین شکلِ و کوتاه ترین زمانِ ممکن انجام پذیرد.

قیمت لوله فلکسی

شرکت تولیدی سامان تهویه ایرانیان(stihvac.com) در سال 1388 و با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تأسیس و در همین راستا اقدام به تولید انواع لوله فلکسی، لوله خرطومی، کانال فلکسییا کانال فلکسیبل نموده است. این شرکت از سال 1395 خط تولید انواع کانال های فلکسیبل خرطومی یا لوله فلکسی را در محل کارخانه خود نصب و راه اندازی کرده است و ظرفیت تولید روزانه 4000 مترطول از انواع لوله فلکسی را داراست. خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود.

سایز بندی لوله فلکسی

لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند. این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است. همچنین این نوع لوله‌ها دارای قابلیت فشردگی بالا جهت بسته‌بندی و حمل آسان هستند. لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند. لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. لایه داخلی مخلوطی از آلومینیوم و پلیمر پلی استر است و لایه خارجی دارای عایق است.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 42

خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

لایه میانی از فومِ عایق پلی اتیلنِ فشرده که نقش عایقِ حرارتی و صوتی را ایفا می کند تشکیل یافته است. لایه بیرونی نیز از یک لایه فویل آلومینیومِ لمینیت شده که بر ساختارِ این لوله خرطومی بصورتِ کاملا جدب، محیط می شود تشکیل یافته است. لازم به دکر است تشکلِ این سه لایه در نهایت باعثِ بوجودآمدنِ یک ساختارِ واحد و یکپارچه و جدایی ناپذیر به نام لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن می گردد. در واقع فشردگیِ عایقِ پلی اتیلن باعثِ کم حجم تر شدنِ ساختارِ کلیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری می شود و استفاده از آن را در مکانهای کم عرض و بامحدودیتِ فضایی را به سهولت امکانپذیر می کند. لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵- و۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار عرضه می گردد.

لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانیدر قطرهای ۴ تا ۲۵ سانت و در شاخه های ۶ متری لوله فلکسی عرضه می گردد. گستره ی دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی بین ۲۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد(بطور دایم) و بین ۲۰- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد(بطور موقت)، می باشد. ۵- بالاتر بودنِ عمر مفیدِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پشم شیشه نیز بیکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع لوله خرطومی می باشد. دو بخش داخلی و خارجی لوله خرطومی پشم شیشه عایق دار را آلومینیوم تشکیل داده و قسمت میانی با پشم شیشه پر شده است.

  • همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید.
  • لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد.
  • قسمت لوله فلزی که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از ورقه های فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است که می‌تواند در برابر تنش های فیزیکی از سیم های برق محافظت کند.
  • لوله فلکسیبل هوا که به جای لوله های قدیمی استفاده می شوند دارای عایق های از پیش قرار گرفته در ساختار خود هستند و زمانی که در سیستم های هوا رسانی قرار می گیرند نیاز به پوشانده شدن با عایق نیستند.
  • در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند.
  • انعطاف بالا، مناسب برای فضاهای اسیدی و قلیایی، نصب آسان، عمر بالا و تحمل فشار موجب استفاده از کمبی در انواع سیستم دمنده و مکنده شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار