دریچه اسلوت خرید قیمت دریچه اسلوت دریچه اسلات شرکت صنعتی رحمتی

با توجه به تنوع مدل، شیار و امکان استفاده از دمپر هوا بهتر نصب دریچه اسلات توسط افراد کارآزموده انجام گیرد. اهمیت اتصال درست دریچه هوای اسلوت و پلنیوم باکس امری مهم تلقی شده و اشخاص با تجربه فنی کم ممکن است سیستم هوارسانی را در طولانی مدت با مشکل روبرو نمایند. همچنین نصب دریچه اسلوت دارای انحنا نیز امری تخصصی بوده و افراد عادی با تجهیزات معمول امکان نصب بی‌دردسر آن را نخواهند داشت. فروشگاه‌های تجهیزات سیستم هوارسانی و دریچه هوای اسلات می‌توانند جهت افزایش راندمان کاری و کیفیت محصولات خود از تولیدات شرکت تهویه مشایخی استفاده نمایند.

دریچه اسلوت خرید قیمت دریچه اسلوت دریچه اسلات شرکت صنعتی رحمتی

جعبه پلنیوم منجر به تعادل در فشار هوا شده و پخش هوا را کاملا تدریجی و مناسب را انجام می دهد. در ادامه این مقاله با طراحی پلنیوم باکس و مزایای استفاده از آن آشنا می شویم. مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنوم باکس و نحوه نصب آن می باشد. دریچه‌های خطی ساخته شده از ورق گالوانیزه یا آهن در برابر رطوبت دچار ضعف بوده و طی چند سال کاملا کارایی و زیبایی خود را از دست خواهند داد. اما در صورتی که محل استفاده از این نوع دریچه مناطق خشک و بدون رطوبت باشد؛ از عملکرد مثبت و طول عمر بالا برخوردار است. دریچه کولر آبی پرکاربرد ترین و اساسی ترین نوع از دریچه هایی است که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته …

همچنین توانایی مکش هوای موجود در محیط به تهویه مطبوع هوا نیز کمک کرده و از ایجاد حس خفگی افراد در فضای بسته جلوگیری خواهد نمود. در صورت علاقه‌مندی به کاربرد دریچه اسلوت در سیستم هوارسانی ساختمان تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. ساخت دریچه هوای خطی با ورق گالوانیزه و آهنی موجب کاهش قیمت تمام شده محصول شده ولی تولید دریچه هوا با فلز آلومینیوم موجب بالا رفتن طول عمر دریچه هوا خواهد شد. با توجه به قابلیت‌های خاص و ویژه دریچه خطی هوا از آن در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و کارگاهی بهره برده و بیشترین مصارف نصب آن پس از آپارتمان مسکونی در هتل و بیمارستان‌ها است. در صورتی که عمق کافی در فضای پشت دریچه هوای خطی در نظر گرفته شود امکان فیلتر و دمپر هوا جهت کمک به پخش بهتر و سالم‌تر هوا به‌وجود خواهد آمد. قابلیت پخش هوا در دریچه به گونه ای است که جریان هوای بسیار مناسب ، با کیفیت و مطبوعی را در محیط ایجاد می کند و این در واقع یکی از چندین نقطه قوت دریچه می باشد.

  • محیط خارجی دریچه اسلوت به شکل یکدست خطی و قاب، طراحی و ساخته می شود.
  • در صورتی که پرسشی متمایز برای شما ایجاد شده است؛ آن را از طریق نظرات این مطلب با ما در میان گذاشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود.
  • امکان نصب بر روی پیشانی سقف کاذب، سقف گچی و دیوار موجب تهویه بهتر هوا در دریچه 90 درجه خطی شده و برای ساختمان‌های اداری و مسکونی بسیار مناسب است.
  • به طور پیش فرض می توان گفت، این نوع دریچه‌ هوا به رنگ سفید و مربع شکل هستند.
این دریچه در منطق با آب و هوای گرم و خشک هیچگونه ضعفی نداشته و با خیالی راحت می‌توانید با کاهش هزینه تمام شده از دریچه آهنی خطی استفاده نمایید. باید توجه داشته باشید که این دریچه در کجای ساختمان نصب خواهد شد تا از انواعی که شیار های مناسب محیط را داشته باشد خرید کنید. مهم ترین گزینه در انتخاب این نوع از دریچه ها، توجه و دقت لازم به سرعت جریان هوا روی دریچه، ارتفاع نصب، مقدار پرتاب، انطباق دریچه با پلنیوم باکس و طرز نصب آن خواهد بود. این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح داخلی دو دیوار با هم برخورد می کنند میتواند نصب شود. چون هوا در درون حجم پلنیوم باکس بصورت یکسان و همگن پخش می شود لذا خروج هوا از دریچه هم بصورت یکنواخت و دلپذیر انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که در این وضعیت دریچه اسلات قوس دار امکان ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت. همچنین دریچه اسلوت قابل نصب در هر زاویه ای از کُنج نقشه داخلی می باشد. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به طور متعادل و نامحسوس به محیط اعمال می شود.

معرفی دریچه اسلات  یا  اسلوت

توجه به رعایت استانداردها در ساخت و بهره-گیری از بهترین متریال موجود در بازار کشور نیز از مولفه‌های خرید دریچه خطی محسوب شده است. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات شبکه هوارسانی اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین نموده و محلی معتبر برای خرید شما عزیزان به‌شمار خواهد رفت. با چند طبقه شدن ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری امکان ایجاد محفظه‌های پنجره‌مانند جهت ورود و خروج دریچه اسلوت هوا نخواهند بود. معماران ساختمانی با استفاده از سیستم هوارسانی و کانال‌سازی هوا در بخش-های مورد نیاز مشکل جریان هوا را مرتفع نمودند. در شرایط مختلف می‌توان از انواع دریچه هوا در قسمت انتهای سیستم هوارسانی کمک گرفت. دریچه اسلوت نیز یکی از محبوب و پرکاربردترین دریچه‌های کنترل و تنظیم جریان هوا است.

دریچه هوای خطی پلاستیکی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار