دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

دریچه های پلاستیکی بسیار معروف و پر استفاده می باشند به نحوی که در اغلب موارد به دریچه های پلاستیکی، دریچه کولری گفته می شود. دریچه پلاستیکی به دلیل جنس خاص خود در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و فشار بسیار مقاوم می باشند و از زنگ زدگی و خوردگی در امان هستند. به علاوه، قیمت نسبتا پایین تری در مقایسه با دیگر انواع دریچه های کولری دارند. از نظر ساختاری و موارد کاربرد نیز مانند انواع فلزی و چوبی آن است. وظیفه دریچه کولر را می توان در تهویه هوا و ایجاد جریان هوای مطبوع خلاصه کرد.

در این دریچه قالب ساخت دمپرها معمولا به حالت قاشقی می‌باشد. در اطراف این محصول باید به اندازه 0.5 سانتی‌متر از اطراف فضا جهت بادخور موجود باشد. این کار سبب می‌شود تا قرارگیری دریچه در محل خود به راحتی صورت گیرد.

  • مدلهای بسیار زیادی از دریچه کولر در مجموعه سازه صنعت ساخته می شود که برخی از مدل ها با دمپر و برخی بدون دمپر میباشند که بسته به نیاز مشتری ساخته می شوند.
  • لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده است.
  • دریچه‌های آلومینیومی با کیفیت بالا معمولا اندکی ضخامت بیشتری نسبت به دریچه‌های آلومینیومی با ضخامت پایین دارند.
  • جهت استعلام و دریافت لیست قیمت دریچه کولر آبی آلومینیومی،چوبی،آهنی و پلاستیکی به شماره تماس واتس آپ تهران دما پیغام دهید.
  • نکته مهم در تولید دریچه های کولری آهنی این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود.
  • دو جنس دریچه گرد پلاستیکی کولر و دریچه گرد آلومینیومی کولر بیشتر سهم را در این شکل از دریچه‌های کولر به خود اختصاص داده‌اند.

تمامی این اقلام با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته دنیا همخوانی دارند. شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در این صنعت انواع دریچه های کولری را در انواع آلومینیومی و چوبی تولید مینماید. همچنین از نظر محل نصب و استفاده این محصول نیز میتوان آن را به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم بندی نمود. این شرکت برای بالا بردن کیفیت محصولات خود و نیز افزایش طول عمر مفید دریچه تنظیم هوا از ورق با ضخامت مناسب استفاده می نماید. شرکت تهران دما برای تولید دریچه کولر از ورق با ضخامت 1 میل بهره می برد. به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 بهترین و مناسبترین گزینه، هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت می باشد.

دریچه کولر ریموت دار – مربع چهار شبکه

مواد اولیه مختلف و نحوه ساخت آن ها از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول هستند. برای خرید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید؛ چرا که بسیاری از افراد، محصولات بی کیفیت را در قالب محصولات مطلوب و با قیمت های بالاتر به فروش می رسانند. این دستگاه با فعالیت خود شدت و جهت پرتاب باد خنک را افزایش داده و در صورت خاموش شدن دمپر شاهد عدم‌ورود هوای بیرون به فضای داخلی ساختمان خواهید بود. ابتدا بر روی یک کاغذ شکل هندسی دریچه کانال کولر را ترسیم کنید و سپس با استفاده از متر هر کدام از اضلاع دریچه را اندازه‌گیری کرده و در محل مشخص در کاغذ ترسیمی یادداشت نمایید.

دریچه کولر چوبی بدون درپوش در رنگ ها و سایزهای گوناگونی تولید می گردد. جنس اصلی این کالا ام دی اف بوده و عمر مفید آن نیز دریچه کولر مناسب است. محصولات دریچه کولر چوبی نقش مهم و بسزایی را در زیباتر شدن چیدمان دکوراسیون داخلی منازل مسکونی ایفا می کنند. بدون شک استفاده از این دکوری زیبا و کاربردی سبب لوکس شدن هر فضا می شود. این کالا دارای 9 رنگ جذاب و دیدنی است که مشتریان می توانند بسته به نیاز هر کدام را که می خواهند سفارش دهند. این نوع دریچه ها بسیار کاربردی هستند و معمولا بیشتر از سایر دریچه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمتهای اجرا کانال

معمولاً برای پوشش آن از رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود. فروشگاه اینترنتی تهران دما به موجب افزایش سرعت خرید این محصول اقدامات مهمی در این راستا انجام داده است. مشتریان برای خرید دریچه کولر ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس می گیرند، در مرحله ی بعدی کارشناسان این شرکت نحوه ی صحیح اندازه گیری دهانه ی کانال کولر را توضیح می دهند. این محصول در 3 نوع خطی 30 درجه، خطی 90 درجه و خطی 45 درجه تولید و روانه ی بازارهای مصرفی می شود. همچنین دریچه کولر خطی در مدل های دمپردار و بی دمپر ساخته می شود. در 99 درصد از ساختمان هایی که دستگاه های زیرفن کوئل و داکت اسپیلت اجرا شده است، از دریچه کولرهای خطی به منظور هوا دهی استفاده می گردد.

این‌گونه است که دریچه کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید. دریچه کولر روشنایی سقفی زیر مجموعه ی دریچه های دکوراتیو می باشد. از محصول دریچه کولر روشنایی سقفی به منظور نوردهی در فضاهای مسکونی استفاده می گردد. در ساختمان ها پس از نصب دریچه کولر روشنایی یک عدد طلق و یا شیشه در پشت دریچه قرار می گیرد. همچنین در محلی که در سقف وجود دارد از نورهای مصنوعی برای نوردهی به محیط استفاده می کنند.

اما یک موضوع همواره وجود دارد و آن اینکه خرید دریچه کولر آلومینیومی بدون شک قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی خواهد داشت. خرید دریچه کولر یکی از مهمترین تجهیزاتی است پس از ساخت ساختمان مورد توجه سازندگان قرار میگیرد. انتخاب محصول مناسب از بین تولید کنندگان مختلف دریچه های کولر میتواند یک چالش برای پیمانکاران محسوب شود. هدف از استفاده و کاربرد نهایی این تجهیز تنظیم کردن میزان هوای مطبوع (هوای سرد یا گرم) میباشد. بنابراین محاسبه و انتخاب ابعاد مناسب و همچنین جنس ساخت آن از موضوعات مهم محسوب میشود.

این تغییر هم به علت تأثیر در زیبایی محل نصب دریچه ها است و هم به خاطر کاربرد های متنوع آن ها. با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت هر نوع دریچه قیمت آن متفاوت است. به طور کلی دریچه های آلومینیومی قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی یا همان گالوانیزه دارند. مورد بعدی که در قیمت گذاری دریچه ها تأثیر گذار است ابعاد محصول است. در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه‌های کولر و کانال کولر پاسخ خواهیم داد.