دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یکی از اصلی ترین شیوه های خرید مردم، خرید در فضای آنلاین (مجازی یا الکترونیک) است، فضایی که امروز بیشتر وقتشان را صرف آن می کنند. محتوای تولید شده چه میزان ارتباطی با محصول یا خدمت کسب و کارشما دارد؟ اگر در گوگل به دنبال خرید یک محصول خاص باشید به احتمال زیاد سایت دیجی کالا در لینک اول میبینید. ارائه دهد؛ چراکه برخی از افراد به واسطه ساخت انواع ویدیو و کلیپ می توانند بهبهترین شکل ممکن شما را با خدمات یک محصول آشنا کنند و به همین دلیل، ما به شما توصیه میکنیم انواع ویدیو و کلیپ را سعی کنید به عنوان یک محتوای صحیح آموزشی در نظر بگیرید؛ چرا که شاید متن و حتی تصویر قدرت آنچنانی نداشته باشند که بخواهند شما را با ساختار و خدمات یک محصول به نحو احسن آشنا کنند. برای درک بهتر مفهو بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو بهتر است با چند اصطلاح پرکاربرد آشنا شوید.

بدون این تحلیلها نمیتوانید تصمیمات مناسبی بگیرید.در این مقاله میخواهیم دید جدیدی نسبت به دیجیتال مارکتینگ پیشرفته کسب کنیم و با این دید بتوانیم تمام کارهای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال را به خوبی انجام دهیم. در اینجا سعی داریم با معرفی وبسایتهای معتبر و مطرح در زمینه آموزش بازاریابی دیجیتال به شما کمک کنیم. برای درک اهمیت و اینکه سئو سایت چه کاربردی دارد ، باید تاثیر آن در جایگاه سایت در گوگل و ظرفیت های این موتور جستجو در تامین تعداد زیادی مخاطب و مشتری بالقوه اشاره کنیم.

حتما impression چیست را بخوانید تا این موضوع ضروری و این اصطلاح مهم را درک کنید، چرا که همه جا به آن نیاز دارید؛ هم در سئو هم در دیجیتال مارکتینگ. برای موتورهای جستجو مهم نیست که کدام برند در صنعت خاص بهترین است؛ بلکه آنها محتوایی را که در بین مخاطبان بیشترین بازتاب را داشته باشد در اولویت قرار میدهند. دیجیتال مارکتینگ به ما کمک می کند تا بتوانیم به مشتریانمان برای رسیدن به اهداف خاص خود و بر اساس نیازهای خاص ایشان عملیاتی متفاوت را در آن طرح ریزی و اجرا کنیم. هدف ما در این مقاله این بود تا شما همراهان عزیز را با اصول سئو آشنا کنیم تا به صورت کامل متوجه شوید که سئو چیست؟ بسیاری از افراد برندهای بزرگ را در شبکههای اجتماعی دنبال نمیکنند اما با دنبال کردن اینفلوئنسرها و دیدن محصولاتی که آنها معرفی میکنند با شرکتهای کوچک آشنا میشوند.

بازاریابی قطرهای؛ بازاریابی چکه ای یا drip marketing چیست؟ مشتری ای که برای رسیدن به خدمات یا محصول مورد نظرش راه های بسیاری را در اینترنت تجربه می کند و درباره کیفیت و ارزش آن به راحتی تصمیم می گیرد. همانطور که تا الان فهمیدید، SEO شیوه ای است که به گوگل و یا دیگر موتورهای جستجو کمک می کند که فعالیت کسب و کار شما را متوجه شوند. یعنی این مشتری یا در بیان دیجیتال، کاربر است که به سراغ شما میآید و از شما سوال پرسیده و دیجیتال مارکتینگ شانار یا خرید میکند. با استفاده از این موارد، آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم به سازمانهای مختلف کمک میکند که حضور خود را در دنیای دیجیتال مارکتینگ بهبهترین شکل ممکن مدیریت کرده و به موفقیتهای مورد نظر دست پیدا کنند. ما در حوزه طراحی دکوراسیون اداری فعالیت میکنیم؛ و به دنبال شرکتی بودیم که فعالیت ما در فضای مجازی را مدیریت کند.

اگر در یک تجارت کوچک مشغول به کار هستید احتمالاً رقابت با شرکتهای بزرگ برای شما سخت و دشوار است. تمام تلاش تیم نوین مارکتینگ ایجاد یک حس خوب از تجارت در فضای آنلاین است. البته که اینترنت و اطلاعات همیشه در دسترس هستند ولی حجم آنها آنقدر زیاد است که مخاطب دیگر وقتی برای دیدن بنر شما در سایت های فروش نمی گذارد؛ اما همچنان مخاطب ما به دنبال چیزی می گردد و این نقطه ای است که ما پیام مشتریمان را به او خواهیم رساند.

دقت کنید که در این تعاریف از سئو، سه نکته بسیار حائز اهمیت هستند و باید مورد توجه قرار گیرند. ما در مدت فعالیتمان در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ، تجربیات بسیاری را کسب کرده و توانستهایم راههای درست موفقیت را پس از ارائه مشاوره به بسیاری از کسبوکارهای کوچک و بزرگ بیابیم؛ تا بتوانیم هماکنون در اختیار شما قرار دهیم.هدف ما رضایت شماست. در دنیای دیجیتالی امروز، موفقیت در این حوزه میتواند از جذابیتهای بسیار بالایی برخوردار باشد. استفاده از این اصول دیجیتال مارکتینگ موفقیت تجارت شما را چند برابر می کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست

پس از انجام تحقیقات بازار، تدوین برنامه بازاریابی، با روشن شدن مخاطبین هدف و شعارهای محوری، توسط واحد مطالعه بازار مجموعه تبلیغاتی مثلث و یا اطلاعات منتقل شده از سوی مشتری در جلسات فی ما بین شکل می گیرد و نتایج آن به اتاق فکر مجموعه تبلیغاتی مثلث جهت ارائه کار خلاقانه منتقل می گردد. مثلا تبلیغنویسی را تا حد قابلقبولی مسلط میشدند و خودشان در سایتشان محتوا و مقاله میگذاشتند و طوری بود که یک مدیر کسبوکار در کنار تمام فعالیتهای کسبوکاری که انجام میداد، میتوانست با صرف زمانی مثلا روزی یک یا دو ساعت کل کارهای سایت و دیجیتال مارکتینگ را هم به خوبی انجام دهد ولی اکنون شرایط کمی تغییر پیدا کرده است و درواقع شرایط سختتر شده است. رشته Digital Marketing یا همان بازاریابی دیجیتالی از جمله رشته های نو ظهوری است که در چند دهه اخیر نظر اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به خود جلب کرده است.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

از نظر 60 درصد از پاسخدهندگان، بازاریابی محتوا را باید زیرمجموعهای از بازاریابی درونگرا دانست. شما برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا نیازمند آشنایی با مباحث دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو وب سایت هستید تا به نتیجه مورد نظر برسید. هر هرمی شامل یک محتوای مرکزی و موارد مشتق از آن محتوا و همچنین خردهمحتواهای ترویجی میباشد. اگر به digital marketing علاقه دارید، میتوانید با ارتقاء دانش و مهارتهای خود در این حیطه بسیار موفق شده و به یک درآمد قابل قبول برسید. اینترنت به سرگرمی و علاقه مندی ما برای حضور در آن و برای ارائه هرآنچه که بتوان تصور کرد تبدیل شده است. از نتایج این همکاری بوده است. پس هرچه سریعتر در این زمینه سرمایهگذاری کنید تا زودتر نتایج شگفتانگیز آن را مشاهده نمایید. اگر توجه کردید که نتایج کمپین رضایتبخش نیستند میتوانید آن را متوقف کنید اما وقتی دلیل مشکل را پیدا کنید این فرصت را دارید که اصلاحش کنید تا عملکردش را بهتر کنید!

هر یک از مراحل قیف فروش بر رفتار مصرف کننده تاثیر دارد. درصورتی که بیلبورد ها چون بالاجبار جلوی چشمان مخاطب قرار می گیرند حتی تاثیر منفی نیز دارند و برای جبران این تاثیر، شرکت های تبلیغاتی با تکنیک های بسیار پیچیده تر، مجبور به درگیر کردن مخاطب هستند که همیشه نیز موفق نیستند. در صفحه اول گوگل قرار دارد. مخاطب متصور ما منفعل نیست و ما نیز با رصد کردن فعالیت ها و خواسته های او در دنیای بزرگ اینترنت و شبکه های اجتماعی راهی برای رساندن پیام خود به مشتری خواهیم یافت. در دنیای دیجیتال مخاطب انتخاب می کند که با شما آشنا بشود یا خیر و خود این یعنی برد چون در بین دو گزینه اصلی انتخاب مخاطب قرار گرفته اید. بازاریابی دیجیتال یک انتخاب خوب برای کارکردن بوده و از آیندهی شغلی خوبی برخوردار است. این به این معنی است که یک کسبوکار نمیتواند فقط ظاهر بیرونیاش را زیبا نشان دهد، بلکه تمامی صفحات باید بهطور جداگانه بهینهسازی شوند.

بسیاری از آژانس های سئو ارزان تعداد زیادی پروژه سئو در لیست مشتریان خود دارند. مجموعه تبلیغاتی مثلث توسط بخش دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) خود به دنبال رونق دادن به کسب و کار هایی است که می خواهند مشتری خود را در فرآیندی پیچیده تر ولی ارزان تر پیدا کنند. تبلیغات اینترنتی ارزان نیست و اگر در انجام تبلیغات آنلاین حرفهای نشوید، پول زیادی را از دست خواهید داد. هیچکس از پول خصوصاً دلار بدش نمیآید نه؟ منتشر میکنید. سپس به ازای هر بار که شخصی روی آگهی شما کلیک میکند، پول پرداخت کنید. این سادهترین رویکرد است، اما اگر محتوای زیادی منتشر میکنید، باید تیم محتوا و گردش کاری را که تصمیم گرفتید مدیریت کنید. شباهت بین آنها و استفاده از یک روش برای مدیریت وبلاگ و سایتها باعث میشود تا گوگل از این تکنیک مطلع شود و رتبهی سایت شما را کاهش دهد.

این بخش نقش یک فهرست حاوی خرده دانش را ایفا میکند تا ایدهای از آنچه باید رصد شود به دست آورید. تسهیل نیاز های ارتباطی در دنیای دیجیتال (Digital marketing)، هدف ما از راه اندازی بخش بازاریابی دیجیتال بوده است. شرکت ها با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) چیزی را می فروشند که مشتری به آن نیازی ندارد و با ساخت تصور زندگی با کیفیت تر به همراه یک محصول، می توانند آن را به فروش برسانند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ در زمینه سئو و طراحی سایت خدماتی بسیار عالی، صادقانه و با بازخورد مناسب به ما ارائه داد؛ و طی این سالها از همکاری با این مجموعه رضایت کامل داریم. پس از اجرای هر کمپین توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یا فرد متخصص، باید تمام نتایج آن بهشکل درست و واقعی تحلیل شود تا میزان اثرگذاری فعالیتها معین شده و احتمال موفقیت افزایش پیدا کند. همچنین کارشناسان طراحی سایت ما می توانند شما را در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت شرکتی راهنمایی کنند و یا این سایت ها را به صورت اختصاصی برای شما طراحی کنند. از سویی دیگر، ترجمیک این بستر امن را برای مشتریان و کارفرمایان نیز فراهم آورده است.

بازاریابی محتوا

بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) به مجموعه ابزارها و فعالیت هایی اطلاق می شود که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب سایت، اینترنت، موبایل، شبکه های اجتماعی و …) مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه های دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) مهمترین مزیت استفاده از آن نیست. درست است که در مقایسه با اجرای چندین بیلبورد چند صد میلیونی، دیجیتال مارکتینگ بسیار راه های ارزانتری برای رسیدن به همان میزان مخاطب را دارد ولی مزیت بزرگتر آن اثربخشی و درگیری مخاطب با پیام است. به طور کلی انجام هرگونه فعالیت های تبلیغاتی، بدون توجه به هویت برند، عناصر و ارزش های برند، موجب اغتشاش تصویر برند در ذهن مخاطبین می گردد که این مورد اهمیت برندبوک و استفاده از آن را مشخص می نماید.

دیجیتال مارکتینگ

کارمند دوم: کارمند فعالسازی است. 70 درصد از شرکت هایی که بیش از 5000 کارمند دارند، تیم های خریدی با بیش از 4 عضو را در شرکت خود دارند. مثلا شما در ماه به ۴ موشن گرافیک احتیاج دارید، آن را سفارش دهید همانطور که ناهار سفارش میدهید و طبعا هزینهاش را نیز میپردازید، این بخشی از هزینه کسب وکار است که شما در راستای افزایش درآمدتان تقبل میکنید. حالا بازاریابی دیجیتال آنقدر رایج است که همۀ مشتریان امروزی انتظار دارند برندها در فضای دیجیتال حضور داشته باشند. امروزه کسبوکارها به کمک تکنولوژی به شکل بهتری مشتریان هدف خود را تعیین میکنند؛ با توجه به گروه سنی و تاریخچه جستجوهایشان و موارد دیگر این کار به خوبی توسط دیجیتال مارکترها انجام میشود. تجربه کار کردن با آژانس تبلیغاتی نوین مارکتینگ با توجه به پشتیبانی عالی و تیم فنی مجرب، تجربه خوبی برای تیم ما بود.

هیچکس از پول خصوصاً دلار بدش نمیآید نه؟

البته در بسیاری از موارد شرکتها برای کاهش هزینههای خود ترجیح میدهند که یک فریلنسر را جایگزین متخصص SEO و SEM کنند؛ اما واضح است که فرصتهای شغلی پیش روی یک فریلنسر با چنین تخصص کارآمدی بسیار بیشتر است. برای آنکه افراد زیادی با شما آشنا شوند و در نهایت از شما خرید کنند لازم است بر افزایش ترافیک سایت کار کنید. خوب، با مفهوم کلی سئو و اهمیت آن آشنا شدید. “ارتباط” بعد از نیاز های فیزیولوژیک و امنیت مهم ترین نیاز بشر است که با پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدی مانند بازاریابی دیجیتال برای آن فراهم شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار