زندگی در ترکیه 2022 (هزینه ها به تومان + مزایا و معایب)

متقاضیان می توانند با بررسی قوانین، شرایط و امتیاز هر یک از برنامه ها، از طریق بهترین برنامه اقامتی برای اخذ اقامت کانادا و سایت mohajerat100 مهاجرت اقدام نمایند. رمز موفقیت شما ایجاد نیاز در دل مردم است.به عنوان مثال، در ابتدا، هرکسی که می خواهد به طور منظم به هر نقطه از شهر خود سفر کند، از طریق آژانس تاکسی کرایه می کند. هزینه بالای بنزین، نرخ بالای مالیات، امکان دزدی در برخی از نقاط شهر، وجود سانسور و فیلترینگ اینترنتی، بی اعصاب بودن راننده ها خصوصاً راننده های تاکسی و شلوغی و ترافیک خیابانها شاید بخشی از این معایب باشند اما هیچکدام از آنها الزاما قطعی و رایج نیستند.

مطابق قوانین مهاجرت کانادا، ایالت های این کشور با هماهنگی دولت مرکزی جهت تامین نیروی متخصص مورد نیاز خود اقدام به پذیرش مهاجر می نمایند. بسیاری از این سنتها در ابتدا توسط امپراتوری عثمانی، یک کشور چند قومی و چند مذهبی گرد هم آمده بودند. در ویزای قبلی شما چند گزینه برای اسپانسر شدن دارید اما در این زیر گروه شما فقط یک ایالت را می توانید انتخاب کنید و در ضمن بعضی موارد و برای امتیاز بیشتر حتی منطقه اقامت شما، توسط دولت انتخاب می شود و شما نمی توانید هر محدوده ای را انتخاب کنید. 9- جامعه چند فرهنگی کانادا، از هر 5 کانادایی یک نفر خارج از کانادا تولد شده است. یکی از مهم ترین مواردی که در امر سرمایه گذاری در هلند و هر کشور دیگری باید به آن توجه کنید استاندارد های سرمایه گذاری است. مهاجرت به کانادا به همراه خانواده از طریق اکثر برنامه های اقامتی کانادا شامل: اسکیل ورکر (مهاجرت از طریق تخصص)، سرمایه گذاری و کار آفرینی و استارتاپ امکان پذیر می باشد. مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ مناسب کارآفرینانی است که صاحب ایده و اختراع هستند. برخی از پروژه های استارتاپ می تواند بصورت مشارکتی حداکثر تا 5 نفر عضو داشته باشد.

در ادامه به بررسی شرایط بیمه خدمات درمانی در کانادا میپردازیم. هر یک از 13 سرزمین و استان در کشور کانادا برنامه بیمه شخصی خود را دارند و از دولت فدرال کمک می گیرند. متقاضیان مهاجرت به کانادا در محدوده سنی 6 تا 18 سال تنها می توانند از طریق پذیرش تحصیلی مدارس کانادا برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند . متقاضیان اقامت کانادا که در رده سنی 25 تا 37 سال می باشند می توانند از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال و یا از طریق برنامه های اسکیل ورکر استانی برای اقامت کانادا اقدام نمایند . افرادی که در این رده سنی می باشند همچنان می توانند از طریق برنامه های اسکیل ورکر استانی و یا سرمایه گذاری کانادا و خود اشتغالی جهت مهاجرت و اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند . هزینه مهاجرت به کانادا در برنامه های اسکیل ورکر فدرال، برنامه فنی حرفه ای کانادا، برنامه تجربه کانادایی مطابق جدول زیر می باشد. همانطور که در جدول بالا آمده است بهترین سن برای مهاجرت به کانادا، محدوده سنی 25 تا 37 سال می باشد. متقاضیان دریافت اقامت کانادا برای اینکه بهترین روش را انتخاب نمایند می بایست با در نظر گرفتن فاکتورهای سن ، شرایط خود را ارزیابی کرده و بهترین برنامه مهاجرتی را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایند .

جوانب مثبت و منفی در رابطه با زندگی در خارج از کشور وجود دارد و تقریبا هر مهاجر با این مسائل مواجه است . در صورت نیاز به مشاوره و مطرح نمودن سوالات خود در رابطه با مهاجرت به ایتالیا ، تحصیل و زندگی در این کشور با گروه مهاجرتی اپلای من ارتباط برقرار کنید. در صورتی که شاغل هستند و درآمدی دارند و مالیات این کشور را بپردازند میتوانند برای اخذ تابعیت این کشور اقدام کنند. همسر و فرزندان متقاضیان مهاجرت کانادا می توانند به عنوان همراه متقاضی اصلی، به صورت همزمان ویزا دریافت کرده و برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنند. دارندگان این نوع ویزا اجازه کار در کانادا نخواهند داشت. انجام این کار به کارفرما مجوزی برای استخدام مهاجران میدهد. نکته اینجاست که ویزای کار عمان به کسانی داده می شود که یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما یا یک شرکت عمانی دریافت کرده اند . یا به زبانی دیگر،کشور مقصد کمبود نیروی متخصص داشته باشد.

همچنین اکثر ایالت های کانادا حداقل یک برنامه اقامتی دارند که از طریق امتیازبندی سیستم اکسپرس اینتری متقاضیان واجد شرایط خود را انتخاب می نمایند . کانادا دارای برنامه های اقامتی متنوعی است که از طریق این سیستم جهت انتخاب نیروهای مورد نیاز خود استفاده می نمایند . مراقبت های بهداشتی کانادا جهانی، غیرمتمرکز و از طریق بودجه عمومی فراهم میشود. اما آیا سیاستهای مهاجرپذیری این کشور امکان مهاجرت رایگان به کانادا را فراهم میکند؟ این کودکان از همه امتیازات شهروندی کانادا از قبیل تحصیل رایگان، بیمه رایگان و غیره برخوردار هستند. مزایای مهاجرت به کانادا از زوایای متفاوتی از قبیل سیستم بهداشتی، فرهنگ، مالیات، تحصیل و غیره قابل برسی می باشد.

این نوع ویزا در برخی پرونده های اقامتی موجب کسب امتیاز شده و شانس اخذ اقامت کانادا را افزایش می دهد. مدت زمان و پروسه بررسی پرونده مهاجرت به کانادا، ممکن است با توجه به عواملی از قبیل کشور محل زندگی، محل کار، تعداد اعضاء خانواده، زمان اقدام و نوع برنامه متغیر است. خواهر و برادر افرادی که در کانادا زندگی می کنند نمی توانند از طریق برنامه های اسپانسرشیپ فامیلی جهت اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند، بلکه باید به صورت مستقل برای برنامه های مهاجرتی کانادا تشکیل پرونده دهند. پدر و مادر افرادی که در که موفق به دریافت اقاکت کانادا می شوند می توانند از طریق برنامه اسپانسرشیپ والدین جهت گرفتن اقامت کانادا اقدام کنند. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس کانادا می توانند یکی از والدین خود را بعنوان سرپرست و قیم به همراه خود داشته باشند. یکی دیگر از راه های سریع ورود به کانادا، ثبت نام فرزند در مدارس کانادا می باشد. این متقاضیان می توانند از طریق ثبت نام فرزند وارد کانادا شده و در نهایت برای خود درخواست پذیرش تحصیلی کنند. یکی از مواردی که شرایط را برای متقاضیان مهاجرت و اقامت اروپا از طریق تحصیل تسهیل می بخشد، دریافت بورسیه تحصیلی است که بخشی و یا تمام هزینه های تحصیل دانشجویان را پوشش می دهد.

در ایران بسیاری از بیمه ها هزینه های زیبایی را تقبل نمی کنند که میتوان بیمه های بهداشتی و درمانی کانادا را از دیگر مزایای کانادا نسبت به ایران دانست. متقاضیان این برنامه از ابتدا اقامت دائم PR دریافت می کنند. متقاضیان اقامت کانادا در این محدوده سنی نیز می بایست ابتدا جهت ادامه تحصیل در کالج و یا دانشگاه های کانادا اقدام نمایند و سپس از طریق برنامه های مهاجرتی موجود برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند. قبل از اینکه بتوانید برای ویزای دانشجویی F یا M درخواست دهید، ابتدا باید توسط یک موسسه آموزش عالی ایالات متحده که توسط برنامه مهمان و تبادل دانشجو (SEVP : Student Exchange and Visitor Program) تایید شده است، درخواست دهید. شخص وابسته، و یا همان شریک جنسی نیز واجد شرایط هستند.

مسلمانان اهل تسنن ترکیه پیرو مذاهب مختلف اهل سنت هستند ولی در بین آنها حنفیها بزرگترین گروه به حساب میآیند و عمدتاً در مرکز و غرب ترکیه زندگی میکنند. اگر چه در این رده سنی درخواست ویزای تحصیلی با ریسک همراه می باشد ولی همچنان راه هایی برای پایین آوردن ریسک ویزا وجود دارد . اگر از قبل شرایط گرفتن اقامت را دارید، تحصیل در کانادا شانس شما را برای گرفتن اقامت بسیار افزایش میدهد. ممکن از خود و یا دوستان خود بپرسید آیا مهاجرت از ایران به کشورهای مختلف خوب است یا بد یا اصلا مسیری برای پیشرفت با مهاجرت خواهیم داشت یا خیر.بستگی دارد که این سوال را از چه کسی بپرسید برای مثال اگر این سوال را از کسی بپرسید که مهاجرت موفقیت آمیزی نداشته باشد قطعا با پاسخ های نا امیدکننده ای رو به رو خواهید شد.اما تعداد بیشماری که در مهاجرت اصولی رفتار کرده باشند قطعا پاسخ های بسیار خوب و روشنی به شما خواهند داد و شمارا به امر مهاجرت از ایران ترغیب خواهند کرد.مهاجرت برای مردم به دو نوع تقسیم میشود، مهاجرتی که باعث تحمیل فرهنگ فرد مهاجرت کننده به کشوران شوید و مهاجرتی که به اقتصاد و فرهنگ جامعه کشور مهاجرپذیر کمک شایانی کند.برخی از مهاجرت ها نیز دارای خسارات جبران ناپذیری برای کشور مهاجزپذیر میشود.

هزینه های مهاجرت کانادا در برخی از برنامه های اقامتی که از سیستم اکسپرس اینتری استفاده می کنند تا حدودی شبیه به هم می باشد. با توجه به تنوع برنامه های اقامتی کانادا، میانگین مدت زمان پروسه مهاجرت به کانادا از طریق هر برنامه، در مطلب مربوط به آن برنامه بررسی می گردد. افرادی که در کانادا تحصیل و یا کار نمایند می توانند از طریق برنامه فارغ التحصیلان و یا برنامه های مهاجرتی که پیش نیاز آنها داشتن سابقه کار در کانادا می باشد جهت اقامت کانادا اقدام نمایند . این سیستم بر اساس فاکتورهای سن ، تحصیلات ، سابقه کار و مدرک آیلتس امتیاز بندی شده است . متقاضیان پس از ورود به هلند می توانند در مهلت جستجوی کار در این کشور کار مورد نظر را پیدا کنند. به این معنا که این راه نسبتا سهل می باشد، زیرا استرالیا به دنبال مهاجرانی است که بتوانند در گسترش این کشور نقش مفید و موثری را اجرا نمایند.

میانگین ساعات هفتگی ساعات کاری در هلند 38 ساعت است و اکثر مشاغل تمام وقت بین 36 تا 40 ساعت در هفته کار میکنند. کارفرمایی که در این کشور حضور دارد باید بهصورت قانونی و با کسب مجوز اداره کار نسبت به استخدام متقاضیان کار اقدام نموده و تمام حقوق و بیمه آنها را در زمان مقرر پرداخت نماید. کشور کانادا با توجه به داشتن کیفیت بالای آموزش، خدمات بهداشت و درمان، سطح زندگی و … برای اثبات اینکه متقاضیان ماهر و دارای تخصص ویژه ای هستند می بایست تحصیلات دانشگاهی، تجربه کاری و سطح زبان خوبی داشته باشند. همچنین افراد این رده سنی که تمایل و یا شرایط تحصیل در کانادا ندارند، می توانند تحصیلات خود را در کشور محل زندگی خود به پایان رسانده و پس از حداقل 3 سال کار در حوزه تخصصی خود، ازطریق برنامه های مهاجرتی برای اقامت کانادا اقدام نمایند . مطابق قوانین مهاجرت کانادا، مدت زمان ویزای توریستی کانادا 10 سال می باشد، ولی با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت های ایرانی، مدت زمان ویزای توریستی تا پایان اعتبار پاسپورت ایرانی معتبر است.

اما براساس آمار شورای عالی ایرانیان در سال ۱۳۹۹، کشور آمریکا با یک میلیون و ۵۰۰ هزار ایرانی رتبه اول را دارد و به ترتیب کانادا، انگلستان، امارات، آلمان، ترکیه و استرالیا در رتبههای بعدی هستند. ۴- هزینههای وکیل مهاجرت به استرالیا که بستگی به وکیل و شرایط پرونده شما دارد. هزینه مهاجرت به کانادا شامل هزینه های دولتی پرونده مهاجرتی، هزینه های انگشت نگاری، هزینه تست پزشکی و ترجمه مدارک و غیره می باشد. 7- همه شهروندان کانادایی از بدو تولد جهت مراقبت های پزشکی تحت پوشش دولتی قرار می گیرند. فرزندانی که در کانادا متولد شوند، در بدو تولد سیتیزن این کشور خواهند شد. در طول این سالها، اسپانیا توسط دانشجویان بین المللی به عنوان یک مقصد مطالعه بزرگ شناخته می شود، بنابراین شما قطعا اگر این کشور را برای تحصیل انتخاب کردید پشیمان نخواهید شد. بعد از این، اگر رابطه هنوز هم واقعی و مداوم باشد این رابطه، شما ممکن است واجد شرایط برای اقامت دائم گردید.

در سالهای اخیر مهاجرت اکسپرس اینتری کانادا یا سیستم EE، یکی از سریعترین و محبوبترین روشهای مهاجرت به این کشور بین متقاضیان بوده است؛ به طوری که سالانه از ورود 110 هزار کارگر ماهر از طریق این سیستم، استقبال میشود. یکی از این برنامه های اقامت کانادا ، برنامه نیروی متخصص فدرال می باشد که معمولا” در بازه های زمانی 15 روزه اقدام به انتخاب نیروهای متخصص از این طریق می نماید . این افراد پس از اتمام دوره متوسطه و ادامه تحصیل در کالج یا دانشگاه ، می توانند از طریق برنامه های فارغ التحصیلان کانادا و یا اسکیل ورکر ( نیروی ماهر) جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند . شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های ایالتی در طول سال با توجه به نیاز های منطقه ای به روز رسانی می شود.روش های مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های ایالتی با شرایط های مختلفی امکان پذیر می باشد. از آنجایی که کانادا دارای برنامه های اقامتی متنوعی می باشد، انتخاب بهترین برنامه اقامت کانادا نیاز به داشتن آگاهی و دانش به روز از این برنامه های اقامتی می باشد. اقدام از طریق این برنامه اقامتی نیاز به طرح توجیهی و اخذ تاییدیه از سازمانهایی است که اداره مهاجرت کانادا در این خصوص مشخص نموده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار