شارژ کارتریج چیست؟ آموزش شارژ کارتریج تونر و کارتریج جوهر

در مرحله‌ی بعد، لازم است تا یک کیت شارژ مناسب و باکیفیت خریداری کنید. هم چنین این مرکز با هدف مشتری مداری پیک رایگان را درتهران بزرگ جهت شارژ کارتریج ایجاد نموده است تا باارائه خدمات ویژه شارژ کارتریج خدمت رسانی هر چه بیشتر را در کارنامه خود قراردهد. در این مرحله بخش درام را با بالا آوردن و کمی چرخاندن از بدنه کارتریج لیزری جدا می‌کنیم و با دستمال مرطوب کاملا تمیز می‌کنیم.

  • بعضی جوهرها بسیار گران بوده و با بررسی کامل بازار پرینتر درمی یابید که قیمت خرید کاتریج جوهر پرینترتان با خرید یک مدل جدید پرینتر به همراه جوهر اختلاف کمی دارد .
  • باید بدانید که برای شارژ این قطعه در فرآیند شارژ کارتریج دستگاه کپی، باید حتما از تونر با کیفیت و درجه یک و البته سازگار با مدل دستگاه استفاده شود.
  • زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد.
  • بدین ترتیب دیگر مشکلاتی از قبیل نبود تعمیرکاران حرفه ای، نبود و یا کمبود قطعات، عدم عرضه محصولات برند اچ پی اصلی و اورجینال و یا عدم پوشش و ارائه خدمات گارانتی اصلی و شرکتی نخواهید داشت.
  • اگر میشه یه پیگیری کنید ما کارمون خیلی مهم هستش و نیاز به کارتریج داریم .
  • ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است.
تعداد شارژ شدن کارتریج به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهم تر از همه ، میزان مراقبت از کارتریج است. کارتریجی که به خوبی مراقبت می شود ، می تواند چندین بار شارژ شود. در صورتی که کارتریج ها توسط افراد متخصص و با تونر های اصلی پر شوند ، اغلب می توان آن را بین 3 تا 4 بار شارژ کرد ، به طوری که در کیفیت چاپ آن تغییری ایجاد نشود.

پس از هربار شارژ تعداد پرینت حدود 10 درصد نسبت به قبل کمتر می شود. در صورتی که تعداد کیفیت پرینت برای شما اهمیت دارد، می توانید کارتریج جدید خریداری کنید. البته باید بگوییم در صورتی که شارژ کارتریج به درستی انجام نشود، امکان نشت تونر در پرینتر، بروز خطا بعد از روشن شدن و حتی آسیب های سخت افزاری به پرینتر وجود دارد.

به همین دلیل بعد از سه الی چهار بار شارژ کارتریج، باید تعویض شوند. اما تعویض درام‌های متصل بعد از دو بار شارژ کارتریج اتفاق می‌افتد. در هنگام شارژ کردن کارتریج اصلی، برای اولین بار باید درام آن را نیز تعویض کنید.

شارژ کارتریج چیست؟ آموزش شارژ کارتریج تونر و کارتریج جوهر

در پرینترهای لیزری به جای جوهر از پودری به نام تونر برای تامین رنگ استفاده می‌شود. جالب است بدانید که در پرینترهای لیزری رنگی معمولا از 4 عدد کارتریج لیزری استفاده می‌شود که درون هر یک از آن‌ها تونرهایی به رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و زرد ریخته می‌شود. در صورت اتمام تونر پرینترهای لیزری نیز می‌توان با پروسه شارژ کارتریج، تونر آن‌ها را تمدید کرد. البته نباید فراموش کنید که اگر پس از اتمام جوهر در پرینتر جوهر افشان خیلی دیر برای شارژ کارتریج آن اقدام کنید، جوهر داخل کارتریج خشک می‌شود. بنابراین بهتر است بلافاصله پس از بروز علائم اتمام جوهر کارتریج با مرکز سخت‌افزار ایران تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت شارژ کارتریج جوهر افشان به آدرس مورد نظر شما مراجعه کنند. تهران پرینترز یک مرجع حرفه ای، قابل اطمینان و مجرب است که خدمات شارژ کارتریج لیزری و تعمیرات پرینترها و سایر ماشین های اداری را با بالاترین کیفیت ممکن فراهم آورده است.

بدین ترتیب مجبور هستید پول بیشتری برای خرید دو عدد کارتریج نو صرف کنید . پس وقتی اولین آثار اتمام جوهر هر کدام از کارتریج های رنگی یا سیاه را مشاهده کرده ، وقت را تلف نکنید و سریعا آن کارتریج را از پرینتر خارج کرده و به دست کسی برسانید که بتواند آنرا برایتان شارژ کند . شارژ کارتریج hpبا بکارگیری تجهیزات مدرن و تکیه بر مهارت و فراست کارشناسان فنی نمایندگی اچ پی انجام می گردد . کیفیت بالا و سرعت ارائه ی تعمیرات در این مرکز کاربران و مشتریان محترم را مایل به استفاده از خدمات این نمایندگی کرده است .

البته تعویض کارتریج هزینه زیادی برای شما به همراه دارد و در برخی مواقع هزینه آن تقریبا برابر با خرید یک پرینتر جدید است. از این رو بهتر است پیش از تعویض کارتریج تحقیقات لازم را انجام دهید تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود. عدم هماهنگی کارتریج با دستگاه، روی کارایی و کیفیت چاپ تاثیرگذار است.

طبیعی است که ابعاد کارتریج از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج محسوب می شود. همچنین هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان توسط شرکت های مختلف و این که کار در محل شما انجام شود یا متخصصین امر، متفاوت است. پرسنل مشتری مدار مرکز شارژ کارتریج hp سوالات متداول تعمیرات hp را پاسخ داده اند . شما کاربر محترم می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کادرفنی مرکز شارژ کارتریج hp و یا مشاوره ی آنلاین از مشکل دستگاه خود و هزینه ی تقریبی آن مطلع شوید . بدیهی است از این طریق خود نیز می توانید نسبت به رفع ایرادات سطحی دستگاه شارژ کارتریج جوهرافشان اچ پی اقدام نمایید .

با استفاده از مقداری چسب حرارتی و یا چسب دوطرفه چیپست را در محل خود نگهدارید. استارتاپ تعمیرکارسلام برای ارتقا و تکمیل نقشه راه از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه ارائه خدمات فنی دعوت به عمل می آورد. ضمن مراجعه به دفترچه ی راهنمای پرینتر و اطلاع از نوع جوهر سازگار با دستگاه، جوهر مورد نظر رو تهیه کنین.

اگر می خواهید همیشه چاپگری سالم داشته باشید حتما به این نکته توجه نمایید. اصولا با نزدیک شدن به زمان اتمام جوهر اگر دقت لازم را داشته باشید می توانید سریعا آن را تعویض نموده و کارتریج را شارژ نمایید. چرا که در صورتی که مدت زمان زیادی از اتمام جوهر و شارژ کارتریج بگذرد خشک شده و دیگر قادر به پر کردن آن نخواهید بود.