شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر آسانسور و پله برقی

سال 1338 شروع همکاری علی اکبر شکوری مدیر عامل شرکت الفارس با شرکت OTIS فرانسه بود. از آنجا که شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر خراسان مجری پروژه اینجانب واقع در باهنر، درخصوص آسانسور بوده و به نحو احسن در انجام پروژه مذکور عمل کرده است ، اینجانب بعنوان کارفرمای پروژه از نحوه عملکرد این شرکت در حوزه های زیر رضایت کامل دارم. این شرکت در سال 1925 اولین سیستم انتخابی-کالکتیو , آتیس یعنی کنترل کالکتیو را معرفی کرد . ممکن است این سیستم اولین مدل آسانسور Otis با درهای تمام اتومات باشد , ولی با اینکه در این سیستم همواره از درب های اتوماتیک استفاده میشد , مورد تایید واقع نشد .

هفتمین نمايشگاه بين المللي آسانسور، صنايع و تجهيزات وابسته ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷

شرکتالفارساز ابتدای شروع فعالیت خود با کوله باری از تجربه مدیران این شرکت شکل گرفت و شرکتی است که بیشترین سابقه در صنعت آسانسور را یدک می کشد. خودکفایی در امر تولید خط مشی بود که مدیران الفارس در آن سالها در برنامه کاری خود قرار دارند و با تولید درب های اتوماتیک برای اولین بار در ایران کمک شایانی به شکوفایی این صنعت در ایران کردند. با عنایت به ارائه خدمات و همکاری مستمر شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر خراسان درخصوص پروژه اینجانب، بدینوسیله از زحمات صورت گرفته توسط آن شرکت و کارشناسان محترم ایشان تقدیر و تشکر به عمل می آید. معروف ترین سازه های دنیا مثل برج ایفل، مرکز تجارت جهانی، برج خلیفه و چند پروژه بزرگ دیگر توسط شرکت اوتیس طراحی، نصب ، پیاده سازی گردیده است. از اواخر سال‌های دهه 1340 تا سال 1357 قبل از انقلاب، پکیج‌های متنوعی از آسانسور وارد کشور شد. از جمله این پکیج‌ها اوتیس آمریکا بود که توسط آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها طراحی و نصب می‌شد.

مدیریت سرویس و نگهداری

اتیس کار خود را با تاسیس کارخانه خویش در شهر یانکرز کالیفرنیا در کشور آمریکا و نصب اولین آسانسور اتیس خود در برج ایفل در سال 1884 آغاز نمود . در حال حاضر شرکت اتیس بزرگترین کارخانه آسانسور ، پله برقی ، پیاده رو متحرک و سایر سیستمهای حمل ونقل افقی در جهان می باشد . شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی واردات لوازم آسانسسور و پله برقی و تولیدات انواع قطعات و خدمات پس از فروش و با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی واردات لوازم آسانسور و پله برقی و تولیدات انواع قطعات و خدمات پس از فروش و با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. بازسازی و تدارکات خدمات پس از فروش تولیدات مختلف کارخانه را برعهده داشته و از پشتیبانی سایر معاونتهای آموزشی، طراحی – مهندسی و خدمات ویژه بهینه نظارت، از سوی نظارت مداوم معاونت کنترل کیفیت نیز بهره می گیرد. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی فروش و واردات آسانسورهای پکیج با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است.

  • تحقیق و توسعه همواره در دستور کار واحد طراحی و مهندسی بوده و ارائه تکنولوزی های برقی و بالا بردن سطح کیفیت جزء اولویت های شرکت الفارس می باشد.
  • در ساختمانهای مسکونی و با تردد کم و تعداد آسانسور محدود تر عملیات سرویس و نگهداری توسط واحد های سیار نگهدار انجام می پذیرد.
  • این سیستم دومین سری از محصولات Elevonic است و اولین آسانسور مهندسی انسانی با ترکیب سیستم گفتاری , دارای صفحه نمایش نشاندهنده اطلاعات و سیستم امنیتی بود .
  • Otis در سال 1924 آسانسور نیمه اتوماتیک سرعت بالا را معرفی کردکه به نام signal control معرفی شد.
  • لطفا قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات و هرنوع پرداخت وجه اطمینان کافی را نسبت به صحت کالا یا خدمات ارائه شده حاصل نمایید.

شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر آسانسور و پله برقی شرکت آرین برج هخامنش در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی ، نظیر فروش و تعویض دنده برنجی موتور گیربکس اسانسور ایرانی و خارجی _ تعویض سیم پیچی موتور آسانسور… کارشناسان فروش شرکت الفارس متشکل از افراد تحصیلکرده و با تجربه می باشند که متناسب با هر پروژه بهترین طراحی و مشاوره را به کارفرمایان و مدیران پروژه ارائه می دهند. کارشناسان فروش شرکت الفارس متشکل از مدیر فروش و کارشناسان فروش می باشد که وظایف این افراد به شرح ذیل می باشد. الفارس قدیمیترین شرکت فعال در صنعت آسانسور و پله برقی در ایران است.

کلیه ی نقشه های اجرایی قبل و بعد از شاقول سازی چاهک آسانسور و مشاوره به کارفرمایان و طراحان ساختمان و ارائه نقشه های اولیه توسط این واحد صورت می پذیرد. با توجه به ارائه خدمات مطلوب و تعهد و مسئولیت پذیری فوق العاده شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر خراسان درخصوص خدمات سرویس و نگهداری و پشتیبانی شبانه روزی مجتمع سیب، از زحمات صورت گرفته توسط مدیران و نیروهای فنی آن شرکت تقدیر و تشکر به عمل می آید . نصب ، سرویس و بازسازی آسانسور و پله برقی شهرستانهای اطراف نصب ، بازسازی و سرویس در کمترین زمان با قیمت مناسب به همراه تیم متخصص و مجرب تیم ما از گروهی از … واحد فروش شرکت الفارس نه تنها به ارائه ی مشاوره قبل از اجرای آسانسور می پردازد بلکه به خدمات پس از فروش و پیگیری روند اجرای پروژه و رضایتمندی مشتریان را جزء وظایف خود می داند. به منظوراطمینان از صحت اجرای کارکلیه عملیات تحت بازرسی مداوم سرپرستان دوره های مختلف و با نظارت دوره ای واحد کنترل کیفیت انجام شده و گزارش روزانه سرویس و تعمیرات علاوه بر ثبت در پرونده جهت اطلاع به کارفرما نیز ارسال می گردد. تحقیق و توسعه همواره در دستور کار واحد طراحی و مهندسی بوده و ارائه تکنولوزی های برقی و بالا بردن سطح کیفیت جزء اولویت های شرکت الفارس می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار