صرافی کوینکس چیست ؟ -ایران ارز دیجیتال

پس از اجرا شدن سفارش stop limit، شانس ما در سفارش limit بیشتر می شود. در پلتفرم کوینکس ابزارهای معاملاتی بسیار زیادی وجود دارد که بیشتر آن برای معامله گران پیشرفته مناسب هستند بنابراین اگر شما تازه کار باشید، در نگاه اول سایت میتواند پیچیده به نظر برسد. این در حالی است که بیشتر صرافیهای دیگر از جمله کوینکس بیش از صد نوع بیت کوین را پشتیبانی نمیکنند. گزینه دیگر این است که یک عکس سلفی از آنها در حالی که مدرک شناسایی و یک یادداشت دست نوشته در دست دارند، بارگذاری کنند. همه کاربران میتوانند ارائه دهندگان نقدینگی باشند و ۱۰۰٪ کارمزد تراکنش در تمام بازارهای CET و همچنین ۵۰٪ کارمزد تراکنش در سایر بازارها به آنها تعلق میگیرد. اخذ شرایط VIP: دارای پنج سطح است و کاربران میتوانند با نگه داشتن توکن CET صرافی یا معاملات با حجم بالا، رتبه خود را بالا ببرند. سطح و رتبه VIP به میزان توکن CET شما در صرافی و یا در کیف پولی که میتوانید به صرافی متصل کنید، بستگی دارد.

با فعال کردن گزینه SMS CODE نیز میتوانید برای ورود به کوینکس از طرف برنامه، رمزی 6 رقمی به صورت اس ام اس دریافت کنید. سپس شما به Simplex یا یکی از صرافیهای طرف قرارداد کوینکس هدایت میشوید. یک دکمه راهنما در گوشه سمت راست پایین صفحه به شما امکان میدهد درخواست خود را وارد کنید تا همه مطالبی که میتواند به شما کمک کنند صرافی کوینکس فهرست شود. صفحه پشتیبانی صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشید، راهنماهای دقیقی دارد و اگر در آنجا پاسخ رضایتبخشی پیدا نکردید، میتوانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. برای سرمایه گذاران تازه کار هیچ تابع جایگزین سادهای وجود ندارد تا به جای استفاده از صفحه اصلی معاملات، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. دقت کنید به دلیل تقاضای بالای این موضوع ما برآن شدیم تا سری مقالات و آموزشهای صرافیهای جایگزین را شروع کنیم و اینکه با صرافی کوینکس شروع کردیم اصلا دلیلی بر تأیید بهترین جایگزین بودن این صرافی نیست.

اینها عبارتند از بیت کوین، تتر (Tether)، اتریوم (Ethereum)، بیت کوین کش (Bitcoin Cash)، کاردانو، ریپل، تزوس و بسیاری دیگر.تعداد ارزهای پشتیبانی شده در صرافی کوینکس CoinEx بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، ولی در حال حاضر یک طرف معامله حتما باید یکی از این ارز ها باشد : بیت کوین، اتریوم، تتر یا همان USDT و بیتکوین کش، یعنی به عنوان مثال شما نمی توانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از ۴ ارز گفته شده تبدیل کنید، بعد ارز مورد نظرتان را خریداری کنید.

اگر بخواهید سقف برداشت روزانه خود را از ۱۰۰۰۰ دلار به ۱ میلیون دلار افزایش دهید، میتوانید هاست خود را تأیید کنید که علاوه بر آن به تمام فعالیتهای تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی خواهید داشت. ارزش معاملات روزانه این توکن معمولاً حدود ۱ میلیون دلار است. کسب کنندگان (Taker): افرادی هستند که به دنبال ایجاد یک سفارش خرید یا فروش هدفمند هستند و معاملات خود را در شرایط ایدهآل خود انجام می دهد. اطلاعات را تایید کنید و بر روی Sell CET کلیک کنید تا یک سفارش را ایجاد کنید.

کارمزد متناسب با هر سطح در جدول قسمت fee صرافی قابل مشاهده است. بازار AMM کارمزدها و قوانین خاص خود را دارد و رتبه بندی VIP و تخفیفهای CET برای این درصدهای کارمزد اعمال نمیشود. برخی از صرافیها و پلتفرمهای کریپتو به سرمایهگذاران اجازه میدهند تا بیش از ۱۰ درصد داراییهای رمزنگاری خود درآمد کسب کنند. به همین دلیل در این مقاله به طور کامل صرافی ارز دیجیتال کوینکس رو بررسی میکنیم و تا بینیم که چه بخش هایی رو داره و مزایا و معایبش چیه؟ حداقل واریز تتر 1 تتر و بیت کوین 0.001 هست که این موارد رو باید در قسمت مورد توجه ای یا همون attention مطالعه کنید و پس از اون واریزتون رو انجام بدید. دفتراین صرافی نیز در هنگ کنگ هست و رابط کاربری مناسبی رو برای استفاده داره. برای برداشت ارز از حساب صرافی کوینکس(در این جا ترون)، به قسمت withdraw رفته و بین ارز هایی که موجود دارید ارز مورد نظر را برای برداشت انتخاب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار