قیمت خرید انواع کابل شارژ اصل با گارانتی تک و عمده آلمانی استور

قیمت خرید انواع کابل شارژ اصل با گارانتی تک و عمده آلمانی استور

در سال های 2015 که مدل S6 سامسونگ به بازار معرفی شد، سامسونگ با استفاده از تکنولوژی QC2.0 توانست زمان شارژ را به حداقل برساند که به این شارژرها و کابل شارژرها گزینه فست یا سریع اضافه شد. پس از آن بسیاری از مدل های میان رده سامسونگ و هواوی نیز از شارژ فست با کابل شارژ سریع استفاده می کردند، که از آن جمله می توان به سری A تولید شده در سال 2017 اشاره کرد. پرچمدار سامسونگ در سال 2016 نیز تغییر چندانی در شارژر خود ندید تا اینکه نوبت به تکنولوژی QC3.0 با کابل شارژ فست تایپ سی رسید و تکنولوژی کابل شارژ میکرو جای خود را به تکنولوژی کابل شارژهای تایپ سی داد. وقتی برای خرید کابل شارژ گوشی موبایل به بازار آنلاین یا آفلاین مراجعه می کنید با انبوهی از از مدل ها و قیمت ها روبرو می شوید.

کابل دیتا شارژ USB Type C موبایل و تبلت 3 متری

همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. کابل شارژ دنمن مدل D01V پرفروش ترین کابل شارژ در لوازم جانبی موبایل است. معمولا این کابل شارژ به محض ترخیص از گمرک، به صورت عمده پیش فروش می شود. قیمت عمده تیراژ کابل دنمن در استوری اعلام می گردد، و پس از ورود به انبار جهت ارسال با همکارانی که پیش خرید کرده اند هماهنگ می شود. در خرید عمده کابل گوشی نیز در برخی از مناطق استفاده از برند در فروش شما تاثیر دارد. البته تاکید می کنم پارامتر برندینگ بر اساس منطقه شما اهمیت دارد و چنانچه برندهای لوازم جانبی در منطقه شما شناخته نشده باشد خرید عمده کابل موبایل با برند خاص کاری صد در صد اشتباه است.

کابل شارژ سریع میکرو یو اس بی سامسونگ مدل Orange

قیمت کابل یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که باید هنگام خریدن کابل در نظر بگیرید. با این حال، هنگامی که ویژگی هایی مانند طول، ضخامت، کیفیت، نام تجاری، دوام و ساخت کلی مقایسه شود، قیمت کابل ها متفاوت خواهد بود. این کابل برای شارژ دستگاه های USB C و همچنین انتقال داده بهترین است. این کابل شامل یک تراشه EMARK است که طبق مشخصات USB C مورد نیاز است .این بدان معناست که می توانید از آن برای شارژ با جریان بالا استفاده کابل شارژر ایفون کنید.

Qi استاندارد جهانی برای شارژهای بی‌سیم است و امکان سازگاری بین تلفن‌های همراه و شارژرهای مختلف را فراهم می‌کند. شارژر مسافرتی که به آن پاور بانک نیز گفته می‌شود، در موارد اضطراری که دسترسی به منبع تغذیه ندارید مفید است. به دلیل کاربرد آن معمولاً حجم کمتری دارد و به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که استفاده از آن در سفر آسان و قابل‌حمل باشد. در برخی از مدل‌های اخیر تلفن ‌همراه، شارژر مسافرتی جایگزین شارژر دیواری شده است. نصب این شارژرهای بی‌سیم زیر میز، مانع بهم‌ریختگی میزکار و مبلمان شما می‌شوند.

پس یکی از ملاک ها در خرید کابل موبایل، قیمت عمده سیم شارژر است. پارامترهایی که باید در خرید عمده سیم شارژر در نظر بگیرید بسیار متفاوت از زمانی است که برای مصرف شخصی خرید کابل شارژ گوشی را انجام می دهید. یکی از دغدغه‌های دارندگان تلفن همراه خرید یک شارژر موبایل مناسب و کاربردی است.

کابل شارژر USB همه جا هستند و اگر تا به حال به شارژر هر نوع دستگاه هوشمند از گوشی تا تبلت، دوربین ها، اسپیکر و حتی لپ تاپ‌ها احتیاج داشته‌اید، احتمالا با این نوع کابل شارژر usb آشنایی دارید. کابل‌های usb به اشکال و اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند، حتی اگر بسیاری از آن‌ها کارهای مشابهی را انجام دهند. در این نوشتار انواع مختلف کابل usb موجود در بازار را به شما ارائه می‌دهیم.

کابل شارژ فست دو سر تایپ سی اصلی سامسونگ

در بسیاری از مناطق شما به خرید عمده کابل گوشی با بسته بندی و طراحی ویژه نیاز دارید. هر چه بسته بندی شما از نظر بصری زیباتر باشد، فروش بیشتری در کابل شارژر خواهید داشت، فارغ از اینکه قیمت عمده سیم شارژر گران باشد یا ارزان. سطح توقع به معنی کیفیت کابل شارژ و همچنین قیمت عمده سیم شارژر می باشد. عموما در برخی مناطق مشتریان، کیفیت بالا کابل شارژ را می پسندند و در برخی مناطق پایین بودن قیمت عمده کابل موبایل و گوشی باعث فروش بیشتر می شود.

برخی از مبلمان اداری و منازل با این فناوری از پیش نصب‌شده عرضه می‌شوند. این شارژرها را می‌توان بر روی میزهای رومیزی، میزهای جانبی یا هر اثاثیه‌ای که سطح صافی دارند نصب کرد. بعضی از مدل‌های این این نوع شارژر با قابلیت‌های بیشتری مانند ایستگاه اتصال تلفن عرضه می‌شود. انتخاب شارژر مناسب از نکاتی است که باید در خرید شارژر به آن توجه کنید. امروزه شارژهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

به هیچ وجه سراغ برندهای ناشناخته نروید چرا که ممکن است بدلیل رعایت نکردن استانداردهای مختلف آسیب‌های جدی به باتری و برد دستگاه هوشمند شما وارد سازند. در هنگام خرید عمده کابل شارژر موبایل و تبلت پارامترهای زیادی را باید مورد توجه قرار دهید از جمله سرعت شارژ، توان خروجی، درگاه خروجی، استانداردهای ساخت و قابلیت‌های دیگر زیادی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید. در اینجا هرآنچه باید در مورد خرید کابل شارژر موبایل و تبلت و بهترین نکات قبل از خرید کابل USB بدانید آورده شده است. در قسمت قبل توضح داده شد که خرید کابل فست شارژ اندرویدی برای فروشگاه های مرکزی و حاشه شهر اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین کابل شارژ موبایل برای فروشگاه هایی در این منطقه، کابل تایپ سی اصلی و کابل میکرو یو اس بی اورجینال است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار