ماسک صورت چیست و معرفی 12 از بهترین ماسک صورت گل من و تو-اصیل بخرید

ماسک و واکسن بخشی از رویکردی چند لایه برای حفاظت از جامعه در برابر COVID-19‌ است. گرچه الزامات ایالتی مربوط به ماسک در تاریخ 12 مارس 2022 برای بسیاری از مکان‌های عمومی سرپوشیده لغو شد، اما پوشیدن ماسک همچنان یکی از مهمترین ابزار بهداشت عمومی برای کاهش انتشار COVID-19 است. اگر زمان آزاد زیادی دارید و می خواهید خودتان ماسک درست کنید! برای برداشتن ماسک ورقه ای از روی صورت ، آن را از قسمت چانه بلند کنید و به سمت بالا بکشید تا به طور کلی از پوست جدا شود. با دقت ماسک ورقه ای را از بسته خارج کنید و مایع داخل بسته را به کف دست تان بزنید.

به این ترکیب می‌توانید یک قاشق غذاخوری عسل یا نصف آووکادو اضافه کنید. حداقل 3 دقیقه این ماسک را روی صورت قرار داده و دو بار در هفته به مدت 5 هفته این کار را تکرار کنید. در ساده‌ترین حالت می‌توانید، ماست را به صورت خود بمالید و حدود 20 دقیقه صبر کنید. اگر می‌خواهید از ترکیب مواد دیگر در ماسک استفاده کنید، می‌توانید یک قاشق چای‌خوری ماست ساده را با آب یک‌چهارم یک پرتقال مخلوط کنید.

وقتی این همه گزینه پیش روی شما است لازم است خوب دقت کنید و ببینید دقیقا به کدام یک نیاز دارید و کدام را نمی‌خواهید. قیمت ماسک صورت را بررسی کنید، مشغله‌های خود را با آن بسنجید، ببینید که چه زمانی برای برای استفاده از ماسک صورت وقت دارید و برای سلامتی و زیبایی خود روزهایی را تعیین کنید. بروز جوش و آکنه یکی از مشکلاتی است که امروزه اکثر افراد به دلایل مختلفی با آن درگیر می شوند. وقتی منافذ پوست مسدود شوند، چربی و باکتری و سلول های مرده زیر این منافذ جمع شده و سبب بروز آکنه می شوند.

اسکراب و پاک کننده صورت هیدرودرم

در سایت میس و مستر شما می توانید ماسک هایی با قیمت های گوناگون و مناسب با شرایط اقتصادی خود را یافته و تهیه نمایید. در این سایت فروش اینترنتی ماسک ها از برندهای معتبر خارجی مانند سودام د بلاسم، بیوآکوا، سونث هیون، لکسیون، ایمیجز، بی یلندا و… هستند که قبلا کیفیت بالای خود را به مشتریانشان اثبات نموده اند. مواد ذکر شده تنها برخی از تفاوت های اصلی میان این دو نوع ماسک است. حال اگر قصد خرید ماسک‌صورت دارید، می توانید بهترین ماسک های موجود در بازار را از سایت میس و مستر تهیه نمایید. ماسک‌های خانگی صورت و ماسک‌های تخصصی صورت که در بازار به صورت آماده به فروش می رسند.

پک 10 عددی ماسک لب بیوآکوا

ماسک صورت چیست و معرفی 12 از بهترین ماسک صورت گل من و تو-اصیل بخرید

جوش ها یکی از بزرگ ترین مشکلات پوستی هستند و می توانید برای درمان آن ها از ماسک های مخصوص برای جوش استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب نوع ماسک بر طبق نوع پوستتان از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر زیادی بر نتیجه پایانی خواهد گذاشت. بعد از 10 تا 15 دقیقه صورت خود را با آب بشویید و به آهستگی آن را خشک کنید. این ماسک صورت برای پوست چرب، در رفع لک صورت (هایپرپیگمنتیشن) نیز مؤثر است.

1- یک خیار بردارید و دو برش بزنید و در مخلوط کن قرار دهید و یک پوره نرم درست کنید. آب‌لیمو و روغن زیتون را اضافه کنید تا یک خمیر مایع درست شود. ماسک‌های کلینیکیکه با کیفیت‌ترین ماسک‌ها هستند و معمولاً مؤثرتر از موارد قبلی‌اند. اگر عطر اسطوخودوس را دوست ندارید، از روغن اسانس مورد علاقه خود می توانید در ماسک استفاده کنید. جو یک ماده طبیعی است که می تواند به حذف سلول های خشک و مرده پوست از چهره شما کمک کند.

ماسک صورت روغن نارگیل و آووکادو، مناسب برای پوست‌های خشک

ممکن است به دلیل مسائل هورمونی باشد، اگر به پزشک مراجعه کردید و دارو تجویز کرده است باید حداقل به مدت ۳ تا ۴ ماه صبر کنید تا نتیجه حاصل شود. تاثیر هر کدوم از این ماسک ها به عوامل مختلفی بستگی داره و برای هر کس ممکن هست متفاوت باشه. کلئوپاترا علاوه بر این‌ها از جلبک دریایی و سفیده تخم مرغ نیز استفاده می‌کرده است. یکی از مهم ترین نکات در زمان استفاده از ماسک های چسبنده (peel – off)، سهولت استفاده از آن ها است. گذاشتن و برداشتن ماسک ها هر چقدر راحت تر باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای آن است.

همچنین، شما می‌توانید از مقداری روغن درخت چای و یا زردچوبه نیز برای تقویت خواص ماسک خانگی خود اصیل بخرید استفاده کنید. شیت ماسک یا ماسک نقابی انواع جامدی از ماسک صورت هستند و مانند یک نقاب بر چهره قرار می‌گیرند. این محصولات پوستی یک بار مصرف بوده و بسته بندی آن‌ها شامل چند عدد ماسک و مایعی مانند سرم صورت است.

  • از آلوئه ورا برای ماسک‌های آبرسان، از پرتقال و انواع مرکبات به دلیل داشتن ویتامین c برای ساخت ماسک‌های روشن کننده و از خاک رس برای ماسک‌های لایه بردار استفاده می‌شود.
  • اگر روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشته‌اید، با یک ماسک آرامش بخش به پوست خود استراحت بدهید.
  • پس برای داشتن پوست سالم و شاداب به سبک سلبریتی‌ها و سایر افراد تأثیرگذار باید استفاده از ماسک صورت را در روال زیبایی خود بگنجانید.
  • هر چه قهوه پودر تر باشد بهتر است و در مورد نوع قهوه اگر کافئین بیشتری داشته باشد تاثیرش متفاوت تر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار