معرفی بهترین گوشی های اقتصادی بازار با ارزان ترین قیمت کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

تراشه این گوشی از نوع Exynos 9611 ده نانومتری است که به عنوان یک تراشه متوسط شناخته می‌شود. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای (چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 265 Gold و چهار هسته ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver) است. مابرای همسرم گرفتیم، چندماهه داره استفاده میکنه، مشکلی نداشت تاالان، فقط قبل بازکردن حواستون به کدفعالسازی باشه که روی نایلون پلمپ نوشته شده، برش دارین تادچار دردسرهای بعدیش نشین.

این دوربین در حالت واید تصویر برداری می‌کند و از فناوری HDR نیز برخوردار است، اما تنها امکان فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه وجود دارد. شرکت گوگل تصمیم گرفت سنسور اثر انگشت را در پنل پشتی قرار دهد و به جای اینکه کاربران بتوانند با انگشت شصت خود قفل صفحه را باز کنند، به دلیل این نوع طراحی مجبور به استفاده از انگشت اشاره هستند. این کمپانی توانست گوشی میان‌رده خود را در لیست بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱ قرار دهد و یکی از دلایل این موضوع طراحی مقاوم این دستگاه است. قیمت مناسب گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در کنار قابلیت های خوب آن باعث شده تا به یکی از بهترین های اقتصادی شیائومی تبدیل شود.

علاوه بر این سنسور یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز وجود دارد و افراد با استفاده از این سنسور قادر هستند در حالت فوق عرض (اولترا واید) تصاویر با جزئیات مناسبی را به ثبت برسانند. کیفیت و جزئیات تصاویر برای یک گوشی هوشمند میان‌رده تقریبا مناسب است، اما در لیست بهترین گوشی های اقتصادی دستگاه‌هایی با دوربین اصلی بهتر و با کیفیت‌تر نیز وجود دارد. دستگاه بعدی در لیست بهترین گوشی های اقتصادی توسط کمپانی نوکیا تولید شده و افراد قادر هستند با پرداخت مبلغ کمی یک گوشی هوشمند با ارزش خرید بالایی را خریداری کنند. گوشی نوکیا G20 از طراحی مناسب، قدرت سخت افزاری میان‌رده، صفحه نمایش بزرگ و… پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Hot 11 Play X688B دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت + هدیه سیم کارت… گوشی موبایل جی ال ایکس مدل شاهین 3 دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت + هدیه پک لوازم جانبی… به طور کلی می‌توان گفت این مدل مناسب‌ ترین گوشی میان رده آیفون است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

بررسی محصولات مشاهده همه بررسی‌ها

جزئیات تصاویر، عکاسی در شب و طراوت رنگ‌های ثبت‌شده با دوربین Q6 بهترین در نوع خود نیستند؛ اما انتظارات را برآورده خواهند کرد. دوربین سلفی کیو ۶ قادر به ثبت تصاویر واید با میدان دید ۱۰۰ درجه است؛ بنابراین اگر از علاقه‌مندان سلفی‌های گروهی هستید این گوشی گزینه‌ی مناسبی است. گوشی‌های ارزان‌تر لیست ما همگی نمایشگر اچ‌دی دارند و نمایندگان گران‌تر خوشبختانه به نمایشگر فول اچ‌دی مجهز شده‌اند. تنها گوشی مجهز به نمایشگر اولد فهرست ما،‌ گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ است که البته از نقص دیگری رنج می‌برد.

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

رابط کاربری میان‌رده سامسونگ One UI 3.1 است که در حال حاضر این نسخه توانست توجه علاقه‌مندان به استفاده از گوشی‌های سامسونگ را به خود از طریق پست زیر کلیک کنید جلب کند. بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون گلکسی M32 نسخه با رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایت است. در راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون ۷ موبایل را با مشخصات و قابلیت‌های مختلف معرفی کردیم تا بهترین مدل ممکن را بر اساس اولویت‌ها و نیازتان انتخاب کنید. بهترین گوشی تا ۵ میلیون ردمی جدیدترین گوشی در فهرست گوشی تا ۵ میلیون شیائومی ردمی نوت ۱۱ است که همین ماه گذشته به بازار آمد. یکی دیگر از مزایای گلکسی M32 نسبت به رقبا باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که با یکبار شارژ تا ۲ روز می‌توانید روی آن حساب کنید. دیگر مزایای گوشی ارزان قیمت سامسونگ عرضه با اندروید ۱۱، اسکنر اثر انگشت روی لبه، و باتری قدرتمند ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ سریع ۱۵ واتی سازگاری دارد.

  • همچنین این گوشی موبایل شرکت شیائومی موفق به کسب رضایتمندی 85 درصدی از مشتریان خود شده و در سه رنگ آبی، خاکستری و سبز موجود میباشد که می توانید با توجه به داشتن 18 ماه گارانتی معتبر و شرکتی، با خیالی راحت اقدام به خرید آن کنید.
  • همچنین این گوشی دارای جدیدترین پردازنده میان‌رده‌ی شرکت کوالکام یعنی تراشه اسنپدراگون 732G است که موجب سرعت بخشیدن به عملکرد گوشی میشود.
  • نکته جالب توجه در پنل پشتی وجود ماژول دوربین دایره‌ای شکل است که توانست توجه کاربران را به خود جلب کند.
  • گوشی ردمی نوت ۱۱ معمولی به چهار دوربین پشتی مجهز است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه‌ای و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج می‌شود.
  • در این مطلب قصد داریم با کمی گشت و گذار در بازار موبایل ایران، مدل‌های اقتصادی را معرفی کنیم، که ارزش خرید دارند.

معرفی بهترین گوشی های اقتصادی بازار با ارزان ترین قیمت کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

در نهایت باید به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۱۰ وات اشاره کنیم. ردمی ۱۰ مجهز به دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلیست که کیفیت خوبی در عکاسی دارد و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. یکی دیگر از بهترین گوشی های بازار در کلاس اقتصادی‌ از برند سامسونگست که امکانات قابل‌قبولی نسبت به قیمتش دارد. تراشه هلیو P35 مدیاتک قدرت لازم برای انجام کارهای سبک را در اختیار شما می‌گذارد و با دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی این مدل، می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی را ثبت کنید.

پردازنده‌ای که در این گوشی قرار گرفته خیلی قدرتمند نیست اما به اندازه‌ای هست که بتواند در کنار ۲ یا ۳ گیگابایت رم، نیازهای سطح پایین کاربران را برطرف کند. دیگر امکانات دو گوشی Redmi Note 11 و Redmi Note 11 Pro شیائومی کاملاً یکسان هستند؛ البته به‌جز تراشه و دوربین اصلی، در دوربین سلفی، نرخ نوسازی و اندازه نمایشگر و توان شارژ بین مشخصات این دو گوشی تفاوت‌هایی دیده می‌شود. قیمت نسخه‌ی مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی A23 سامسونگ حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و برای خرید نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت آن باید حدود ۶ میلیون تومان هزینه کرد. در مقاله‌ی پیش‌ رو قصد داریم در قالب راهنمای خرید جامع، بهترین گوشی‌های بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. رزولوشن تصویر در این گوشی زیر ۵ میلیون تومان ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بوده و نسبت نمایشگر به بدنه در آن حدود ۸۴.۵% و تراکم پیکسلی حدود ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ است.

بهترین گوشی اقتصادی ۲۰۱۹ در محدوده‌ی ۱ تا ۲ میلیون تومان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار