پرده زبرا چیست، انواع آن کدام است و چه مزایا و معایبی دارد؟

این پرده ها همچنین از ترکیب تور و پارچه به صورت موازی تشکیل شده اند، به همین دلیل این محصول را پرده دبل رول نیز می‌نامند. اگر عاشق تاریکی هستید و میخواهید هوای داخل اتاق خنک بماند یا جلوی تابش خیره کننده خورشید را بگیرید، میتوانید پرده را روی لایه های تیره آن تنظیم کنید. از آنجایی که زبرا تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارد، به راحتی میتوانید مدل پرده خود را با رنگ رو تختی، رو بالشی ها، فرش و حتی رنگ دیوار ست کنید. این طرح معمولا همان پرده های کرکره ای چوبی هستند که به صورت زبرا طراحی شده اند. از ویژگی های این مدل پرده ها می توان به قابل شستشو بودن، جلوگیری از ورود نور به طور vistapardeh.ir/ کامل اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم که حداقل هفته ای یکبار، لایه های پرده خود را با جاروبرقی یا دستمال های مرطوب تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار روی آن جلوگیری کنید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از پرده‌های زبرا استفاده کنید و استفاده از پرده زبرا به زیبایی فضای منزل شما کمک زیادی می‌کند. پرده زبرا بیشتر در فضای اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید با نصب کردن پرده زبرا، فضای اتاق خواب خود را زیباتر کنید. معمولا کارکرد این نوع از پرده ها به صورت دستی و یا موتوردار است.

پس از اطمینان از خشک شدن کامل پرده‌ها، به مانند روند گفته شده آن‌ها را دوباره به درون پایه قرار دهید. من زهرا هستم، خانم سیاحی هم بهم میگن.رشته دانشگاهیم مترجمی زبان بوده اما به شدت علاقه مند کار خبری هستم و واسه همین به تیم خبری ال کا ایران ملحق شدم و فهمیدم چه دنیای جذابیه لوازم خانگی. مکانیزم کلیدی پرده نیز به این صورت عمل می‌ کند که با فشردن یک کلید متصل به برق، کنترل و تنظیم آن امکان پذیر است. یک خصوصیت مهم و بارز این نوع پرده‌ها جنس پلی استر و نانو بودن آن‌ها می‌باشد که با وجود این نوع جنس، شستشو این پرده ها بسیار آسان خواهد بود؛ لذا هیچ جای نگرانی برای کثیف و یا لک شدن پرده‌ها وجود نخواهد داشت. در مرحله بعد‌ می‌توانید به آرامی‌ روی آن را با جاروبرقی یا وکیوم تمیز کنید. تیم پشتیبانی ما بسرعت دست به کار شده و محصولات شما را در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهند رساند.

مزایای استفاده از پرده های زبرا

سعی کنید با صبر و حوصله و با دقت تمام سطح پرده زبرا و قابو زنجیر و تمام متعلقات پرده که در دید هستند رو شستشو بدین. بعد از تموم شدن کار شستشوی یک طرف پرده، کل پرده رو بلند کنید و پشت و رو کنید و پشت پارچه رو هم با دقت شستشو بدین. تاکید میکنم که برای شستشوی پرده زبرا صبر و حوصله و دقت بیشتری صرف کنید تا به پرده تون موقع شستشو آسیبی وارد نشه. بطور کلی بست های نصب پرده زبرا دو شکل دارند، البته تقریبا عملکرد مشابهی دارند و روش اتصال هر دو نوع بست “زبانه و شیار” هست.

پرده زبرا برای آشپزخانه

پرده زبرا چیست، انواع آن کدام است و چه مزایا و معایبی دارد؟

در صورتی که قصد خرید آنلاین پرده زبرا را دارید، حتما قبل از خرید، مشاوره های لازم از فروشنده جهت اندازه گیری و شرایط پنجره خود دریافت کنید. پرده های برقی میتوانند زیبایی فضای محل زندگی شما را بالا ببرند. جنس پرده ها مانند یک عایق عمل میکند و همیشه دمای اتاق را متعادل نگه می دارد.

اکباتان دیزاین پیشرو در دکوراسیون داخلی

در این مطلب تلاش شد همه آنچه نیاز است درباره پرده زبرا، خرید، نظافت و ویژگی‌های آن بدانید، در اختیار شما گذاشته شود. امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشید به اطلاعات جامع و کاربردی در زمینه پرده زبرا دست یابید. آن‌ها مزایای پرده‌های تور، ضخیم و رولی را به‌طور یک‌جا دارند. شما می‌توانید پارچه‌های دولایه این نوع پرده را به‌طور یک در میان تنظیم کنید یا به‌صورتی قرار دهید که همپوشانی داشته باشند.

  • وقتی می‌خواهید منظره‌ای را بدون هیچ مانعی از داخل ببینید، می‌توانید پرده‌های زبرا را بالا بکشید و هنگامی که می‌خواهید حریم خصوصی داشته باشید، آن‌ها را پایین بدهید.
  • انواع پرده زبرا، بهترین گزینه برای حفظ حریم شخصی شما خواهد بود، گاهی اوقات دل‌تان می‌خواهد از نور آفتاب لذت ببرید ولی ایستادن در پشت پنجره مشکل ساز و آزار دهنده خواهد بود.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالب مدل پرده زبرا برای آشپزخانه، پرده شیدو مدل پرده اتاق خواب را بخوانید.
  • البته در انتخاب شوینده باید دقت شود زیرا نباید خیلی قوی و یا حتی اسیدی باشد، چون موجب صدمه رسیدن به بافت پارچه خواهد شد.
  • برای این منظور کافی است که از سری برس مانند جاروبرقی استفاده نمایید و کل پرده را از چپ به راست جارو کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار