️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی از ترکیب ورق آلومینیومی و دریچه خطی کله قندی ساخته می‌گردد. دریچه کله قندیِ استفاده شده در بدنه درب دریچه زیر فن کویل خطیِ کله قندی برای جلوگیری از تردد حشرات از میان ِ آن،می‌تواند به صورت توری دار تعبیه گردد. درب دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی با دوطرح وزنه‌ای و لولایی ساخته و عرضه می‌گردد. پوشش دریچه زیرفن کویل خطی کله قندی از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک است. اگر دریچه دمشِ هوای فن کویل از مدلِ دریچه خطیِ کله قندی باشد برای ایجاد هارمونی در ساختار دریچه‌های دمش و بازدید فن کویل از دریچه زیر فن کویل با مدلِ خطی کله قندی استفاده می‌گردد.

دریچه بازدید فن کویل را هم می‌توان بصورت پیچ از رو نصب نمود و هم بصورت پیچ از داخل(پیچ مخفی)، که حالتِ پیچ از تو باعث می‌شود نمای دریچه شکیل‌تر به نظر برسد، اما عمدتا در دریچه بازدید فن کویل لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به کار می‌رود. دریچه بازدید فن کویل ساده را می‌توان هم بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل(پیچ مخفی)، در جای خود نصب نمود. این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌شود که هر نوع از این دریچه‌های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف از قبیل گل سقفی، گریل دار، معمولی، مشبک و خطی تقسیم می‌شود. البته لازم به ذکر است این نوع دریچه نیز از دو نوع متریال آلومینیومی و چوبی ساخته می‌شود. برای پوشش دریچه‌های آلومینیومی از رنگ کوره‌ای و برای دریچه‌های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می‌شود. این شیارها بعنوان منافذ عبور هوا محسوب می شود و هوای مورد نیاز برای سیستم فن کویل را از این طریق از محیط تامین می کند.

۴) روش ساخت دریچه زیر فن کویل شیاردار لولایی :

شرکت صنعتی رحمتی انواع دریچه زیر فن کویلی و دریچه هوا را تولید میکند و ضمانت و گارانتی یکساله این محصول را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. در دریچه زیر فن کویل ساده، درب سوپاپ از طریق لوله باز و بسته می شود و قفل آن تعبیه می شود و به مصرف کننده امکان بازرسی دستگاه را می دهد. لازم به ذکر است که لولا و قفل این دریچه زیر فن کویل بعد از رنگ آمیزی در قسمت های مربوطه جایگذاری می شود. بعد از اتمام ساخت درب دریچه زیر فن کویل با توجه به ابعاد آن ، سوراخ جهت قفل زیمنسی ایجاد می کنیم . این پیچ ها هم روی فریم و هم بر روی دیواره ی داخلی فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نصب دارند .

با خرید دریچه فن کویل با کیفیت عالی و ضمانت کارکرد دست دلال و واسطه‌ها را کوتاه نمایید. درب دریچه فن کوئل در این مدل از آن در حالت کاملا ساده، بدون شیار و طرح بوده و هیچگونه هوای از میان درپوش دریچه عبور نخواهد کرد. قابل تولید در حالت وزنه‌ای و لولایی طبق سفارش مشتری در ابعاد مختلف و وسعت بدنه اصلی بین 3 الی 5 سانتی‌متر خواهد بود. نصب فن کویل در آپارتمان، هتل و ادارات از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر سیستم‌های حرارتی و برودتی به‌صرفه‌تر است.

  • دریچه زیر فن کویل یا همان دریچه فن کویل داخل مشبک ، برای تشکیل دست یابی بی رنج به دستگاه هایی مانند داکت ها و فن کوئل هایی که اکثرا در سقف قرار دارند مورد استفاده قرار میگیرد.
  • این پیچ ها هم روی فریم و هم بر روی دیواره ی داخلی فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نصب دارند .
  • شیارهای تعبیه شده بر روی درب این دریچه ها دارای اسامی مختلفی از جمله خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی می باشد.
  • یکی از دیگر خصوصیات دریچه های بازدید زیر فن کویل این است که این دریچه ها به ایجاد نظم و ترتیب در سیستم تهویه ساختمان ها کمک شایانی می کنند.
  • بعد از ساخت در دریچه زیر فن کویل دو گل سقفی تمام سطوح این محصول به رنگ پودری الکترواستاتیک آغشته شده و درون کوره قرار می گیرد.
  • پس از اندازه گیری ابعاد شروع به ساخت و برش اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل می نماییم.

این نوع دریچه زیر مجموعه دریچه بازدید فن کوئل به حساب می‌آید و کارایی آن به این صورت می‌باشد کشیدن هوا به درون محفظه فن کویل را انجام میدهد. ابعاد درب دریچه زیر فن کویل بر اساس ابعاد فریم ساخته می شود.با کسر یک میل از هر طرف از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل خطی لولایی، ابعاد اصلی درب دریچه زیر فن کویل مشخص می گردد. به طور معمول در زیر هر دستگاه فن کویل یا داکت اسپلیت یک چهار چوبه یا حفره ی چهار گوش متناسب با خود دستگاه فن کویل وجود دارد و در حقیقت دریچه زیر فن کویل روی آن نصب می گردد . برای نصب و تثبیت دریچه زیر فن کویل وجود یک کلاف از قوطی ، نبشی یا سازه ی فلزی کناف ضروری می باشد . این کلاف ، پایه ی کار محسوب می شود و دریچه زیر فن کویل به این کلاف پیچ می شود .

دریچه بازدید فن کویل با مکش زنبوری یکی از محصولاتی است که تقریباً می توان گفت از محصولات کم کاربرد برای دریچه زیر فن کوئل میباشد. البته دریچه زیر فن کویل زنبوری با توجه به مکش مناسبی که دارد یکی از محصولات پر مصرف در زمان های گذشته بوده است. اما ضعف بزرگ این دریچه همانطور که گفته شد تمیز کردن آن بعد از مدت زمان کوتاهی است.

دریچه بازدید فن کوئل

هر یک از دریچه‌های فن کویل با توجه به ابعاد، ضخامت بدنه، طرح و نوع متریال به‌کار رفته از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. اما با خرید مستقیم از مجموعه تهویه سان تمامی واسطه‌های بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از بین رفته و قطعاً قیمت تمام شده کمتری جهت خرید دریچه فن کویل پرداخت خواهد نمود. حجم هوای بازگشتی مورد نیاز برخی از فن کویل‌ها به قدری بالا بوده که به‌جای درب بر روی قاب اصلی باید از دریچه هوای خطی کله قندی استفاده شود. تنها در این حالت شاهد جبران هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل خواهید بود. تنوع رنگ در دو حالت لولایی و وزنه‌ای نیز در دریچه دسترسی فن کویل وجود دارد.

البته اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بالا باشد از آلومینیوم ضخیم تر هم می توان استفاده کرد دریچه زیر فن کویل . ابعاد فریم دریچه زیر فن کویل باید یک سانت کوچکتر از ابعاد کلاف پایه باشد تا در آن فرو رود و هنگام نصب ، نصاب دچار مشکل نشود . دریچه زیر فن کویل پلاستیکی دارای ظاهری شیک و دکوراتیو بوده و از نیاز به پوشش رنگی مبرا می باشد.درواقع دریچه زیر فن کویل پلاستیکی را به راحتی و بدون نیاز به هیچ پوششِ اضافی بصورت اکسپوز(نما) در محلِ مورد نطر نصب نمود. لازم به ذکر است در مواردی که فاصله زیرِ فن کویل تا افقِ سقف کاذب کم باشد،امکان استفاده از دریچه زیر فن کویل چوبیِ وزنه ای وجود ندارد،چون جایی برای جابجاییِ درب دریچه زیر فن کویل نمی ماند. درب این دریچه زیر فن کویل چوبی قابلیت جداشدن از فریم را دارد و بصورت وزنه ای در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می شود.

️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

دریچه زیر فن کویل پلاستیکی به صورت کاملا سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما تولید می‌گردد و محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نسبت به ابعاد و سایز نخواهد داشت. اگر دستگاه فن کویل نیاز به هوای برگشتِ زیادی از محیط داشته باشد، طبعاً باید شیارهاو منافذِ بازتری روی بدنه‌ی درب دریچه زیر فن کویل موجود باشد. در واقع پره‌های Z شکل که به طور موازی در روی دربِ این نوع دریچه زیر فن کویل تعبیه می‌گردد، معبرِ مناسبی یرای ترددِ هوا به سمت محفظه‌ی دستگاه فن کویل است. این پره‌های موازی بنا به نیاز دستگاه، هم می‌توانند در یک طرفِ درب و هم در دوطرف درب تعبیه شوند.