اتاق فرار هیجانی رزرو اسکیپ روم های هیجانی ایران | allescape

طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند.

اتاق فرارهای معمایی:

در این سبک از اتاق فرار، بازیکنان تا انتهای بازی ترس را به همراه دارند و دلیل این ترس، ناآشنایی از فضای بازی و احساس خطر به علت اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است که در روند بازی رخ می‌دهد. سر به نیست، از جمله اتاق فرارهایی است که در آن باید به تمامی جزئیات توجه کنید. در این بازی، حتی در هر اتاق، موسیقی ویژه و خاصی پخش می‌شود که طبق توضیحات بازی، دقیق گوش دادن به آن‌ها، شما را بهتر هدایت می‌کند و راحت‌تر می‌توانید پیش بروید. در این اتاق فرار می‌توانید میزان ترس را بین متوسط و زیاد کنترل کنید و پس از هماهنگی بازی را شروع کنید. سر به نیست، یک بازی طبقاتی و پرهیاهوست که برای بهتر بازی کردنش باید به تمامی نکات توجه کنید. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

ژانر جنایی-پلیسی

برای مثال در یک اسکیپ روم حرفه‌ای ممکن است شما بتوانید با گوش دادن به صدای یک جسم، رمز اتاقی را بیابید.در نهایت این جلوه‌ها هستند که شور و انگیزه‌‌‌‌ی خوشایندی را به شما منتقل می کنند. یکی از موضوعات پر از هیجان و جالب اسکیپ روم ژانر کاراگاهی است. دوست داران فیلم های کاراگاهی و شخصیت‌های شرلوک و… می‌توانند سناریو مورد علاقه خود را با عواطف واقعی آن تجربه کنند. زمانی که این ژانر را برای بازی انتخاب می‌کنید باید مانند یک کاراگاه در جریان مسیر پرونده های قتل، سرقت، خودکشی، اخاذی یا آدم ربایی بروید تا با مشاهده سرنخ‌های مختلف، معمای فرار را حل کنید. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در شیراز باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … توجه شود تا بتوانید تجربه خوبی از اسکیپ روم هدف از بازی اتاق فرار چیست؟ شیراز داشته باشید.

بازیکنان در این بازی تلاش می‌کنند که اولا قتل را گزارش کرده و قاتل را شناسایی کنند. به دلیل حساسیت داستان در این ژانر، طراحی داستان و تعیین مهره‌های آن بسیار مهم است. ، یک بازی مهیج گروهی بر پایه احساسات و هیجانات انسانی، طرح، نقشه و برنامه‌ریزی برای فرار از یک موقعیت ناخوشایند یا حل یک مسئله است.

  • ماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که فعالیت‌های مشکوکی در تهران رخ می‌دهد و پلیس موفق نشده تا عوامل این خراب‌کاری‌ها را دستگیر کند.
  • هنگام بازی در این سبک بهتر است به تمام جزئیات دقت کنید، از کنار هیچ اتفاقی به‌سادگی عبور نکنید.
  • به این خاطر که می‌توانید با تقسیم تیم خود به بخش‌های کوچک‌تر سریع به نتیجه برسید.
  • این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.
  • علت هم این است که فکر، روحیات و احساسات انسان‌ها در همه جای دنیا به یکدیگر نزدیک هستند.
اتاق فرار هیجانی رزرو اسکیپ روم های هیجانی ایران | allescape

پرطرف‌دارترین ژانر بازی‌های اتاق فرار، ترسناک است؛ به همین دلیل تعداد اتاق فرارهای ترسناک بسیار بیشتر از باقی ژانرهای است. طرفداران اتاق فرار برخلاف تصور، از قشر خاصی از جامعه نیستند و این بازی به‌عنوان اعتیادآورترین و یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های جهان شناخته می‌شود که قادر است عموم افراد جامعه را تحت تأثیر قرار دهد. مخاطبین اصلی اتاق‌ها معمولاً گروه‌های دوستانه هستند؛ اما در حال حاضر بازی های فرار به مدارس، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، میهمانی‌ها، مراسم‌ها و مناسبت‌ها هم راه پیدا کرده است. سن بازیکنان مطمئن نیستم که کسی آمار دقیقی داشته باشد؛ اما تجربه شگفت‌انگیز ما نشان داده که محدوده سنی شرکت‌کنندگان در بازی از 8 ساله هست تا 70 سال که محدودیت آن به سناریو و ژانر نیز بستگی دارد. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار