راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2022 دیجی 63 | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2022 دیجی 63 | behtarin-laptop در بازار رقابتی امروز کیفیت ساخت این برندها بهم نزدیک است و اگر به مقالات و نظرسنجی‌های معتبر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که هرکدام از برندهای مطرح بر اساس شاخصه‌های مختلف اعم از محبوبیت، پرفروش بودن، طراحی و … رتبه های بالایی دارند. اما نکته‌ای که همیشه به خریداران توصیه می‌شود این است که برندی را انتخاب کنند که در کشور محل زندگی آنها پرفروش باشد و یا اصطلاحاً بورس بازار باشد. برندهایی مانند لنوو، ایسوس، ایسر، MSI و اپل جزو برندهای پرفروش ایران هستند. از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی 240 هرتز اشاره کرد که این لپ تاپ را به یک دستگاه ایده‌آل برای اجرای بازی‌های ژانر شوتر اول شخص مبدل می‌کند. این محصول دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 165 هرتز و پورت USB-C است. از دیگر ویژگی های این محصول گیمینگ هم می‌توان به نورپردازی کیبورد، طراحی جذاب و باتری 90 وات‌ساعتی آن اشاره کرد.

  • این تک لولا احساس محکم بودن را به لپ تاپ داده است و به سادگی می‌توانید ماند بقیه لپ تاپ‌ها، آنتن‌های مهم را درون آن پنهان کرده و یک حالت یکپارچه به این لپ تاپ بدهید.
  • این روند سبب شده است که ورود به سیستم با امنیت بالاتری انجام شود و این کار تنها برای شما قیمت مینی لپ تاپ دانشجویی ساده‌تر خواهد بود.
  • با توجه به قیمت محصولات موجود در بازار ایران، باید گفت لپ تاپ در حال حاضر یک کالای لوکس و نسبتاً گران قیمت محسوب می‌شود و به همین دلیل برای خرید بهترین لپ تاپ ممکن، باید از پیش برنامه‌ریزی کرده و مقداری پول پس‌انداز کنید.
  • طبیعی است که هر چه قدرت نوتبوک شما بالاتر برود با سرعت و عملکرد بهتری کار می کند.
  • یکی از نگرانی های خلاقان صفحه نمایش خواهد بود، اما اگر این برای شما حیاتی است، گزینه پنل OLED یا شاید یک صفحه نمایش خارجی را در نظر بگیرید.

لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme Gen 2 یک نفس تا بهترین لپ تاپ های 15 اینچی در سال 2022 بازار فاصله دارد. ThinkPad X1 Extreme Gen تقریباً یک لپ تاپ عالی برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران تجاری است. طراحی شیک آن عالی به نظر می رسد و به طرز شگفت انگیزی بادوام و در عین حال قابل حمل است.

لنوو IdeaPad Gaming 3 با پردازنده Core i5؛ مناسب برای گیمینگ، برنامه‌نویسی و پردازش سنگین

اگر عملکرد خام هدف شما باشد، شکست دادن ThinkPad P15 Gen 2 سخت خواهد بود، پس از اینکه شجاعت ضربه زدن به دکمه خرید را با آن برچسب قیمت دلهره آور بالای آن را از دست دادید. یکی از نگرانی های خلاقان صفحه نمایش خواهد بود، اما اگر این برای شما حیاتی است، گزینه پنل OLED یا شاید یک صفحه نمایش خارجی را در نظر بگیرید. این لپ تاپ Alienware m15 R4 یک نوت بوک خیره کننده است که تقریباً در تمام جعبه ها در مورد بهترین لپ تاپ بازی قرار می گیرد. صفحه نمایش 15.6 اینچی Alienware m15 R4 با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل OLED لوکس است و تصاویری فوق‌العاده روشن و واضح ارائه می دهد. نمی‌توانید قدرت خام، صفحه‌نمایش باورنکردنی و صفحه‌کلید بنگین آن را انکار کنید.

شرکتهای تولید کننده لپ تاپ یک بدنه می‌سازند و سخت افزارهای بسیار متنوعی را داخل این بدنه می‌چینند و به این ترتیب مدلهای مختلف یک “خانواده یا سری” ساخته می‌شوند، مثلا سری میان رده V15 ار لنوو دارای بیش از 25 مدل است. به همین دلیل ما سعی می‌کنیم در کنار هر لپ تاپ، مدلهای مشابه از همان سری را هم معرفی کنیم که این مدلهای مشابه، به راحتی قابل ارتقا به مدل اصلی هستند. پس اگر لپ تاپی ناموجود بود می‌توانید یک مدل مشابه بخرید و آن را ارتقا بدهید. این “امکان ارتقا” موردی است که ما در معرفی لپ تاپ‌ها در نظر گرفته‌ایم.

انتخاب لپ تاپ‌های همه کاره (بهترین لپ تاپ با انواع کاربری در

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار