تلویزیون شهری داخل سالن اطلاعت کامل + قیمت تلویزیون شهری نواندیشان | asilight

این تلویزیون ها در محیط های بیرون بصورت بیلبورد های تبلیغاتی درفضای شهری و فروشگاهی نصب می شوند . ابعاد یکی از موارد پررنگ و اثر گذار در بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت است، هرچه ابعاد بزرگ تر باشد قیمت بالاتری خواهیم داشت و بالعکس هرچه ابعاد کوچکتر باشد قیمت پایین تری خواهیم داشت. دلیل این مورد هم واضح است در ابعاد بزرگتر تعداد ماژول، پاور و قطعات مورد استفاده بیشتری نیاز خواهیم داشت.

تلویزیون شهری سه‌بعدی (3D)

تلویزیون شهری داخل سالن اطلاعت کامل + قیمت تلویزیون شهری نواندیشان | asilight

راهنمایی و مشاوره قبل از خرید بطور رایگان بوده و در قیمت تلویزیون شهری لحاظ نمیگردد، همچنین طراحی اولیه نیز در قیمت تلویزیون شهری لحاظ نمیگردد. لیست قیمت تلویزیون شهری یا لیست قیمت تلویزیون شهری به اطلاع تلویزیون شهری شما خواهیم رساند. خودتان مقایسه کنید؛ قیمت تلویزیون شهری ما را باسایرین مقایسه کنید واگر به دنبال قیمت مناسب تلویزیون شهری هستید ما پذیرای شما هستیم. پایه در این المان در واقع یک ستون فلزی است که ال ای دی نمایشگر روی آن نصب می شود و در قسمت پایین آن از مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری تلویزیون شهری استفاده می شود. تبلیغات نمایشی از طریق قالب های تبلیغاتی جذاب فرصت تعامل با کاربران را فراهم می کند. تلویزیون شهری به عنوان مهمترین و جذاب ترین قالب تبلیغات محیطی توانسته است بیشترین بازخورد را از طرف مشتریان داشته باشد.

دیدگاه خود را ثبت کنید لغو پاسخ

شهری افتتاح و افتخار قرارداد با ارگانهای رسمی و نظامی، سازمان ها، شهرداری ها، امکان مذهبی،… تلویزیون شهری بین همکاران و در سراسر کشور تری را نسبت به کیفیت ارائه کند. در این مقاله شما را با انواع نمایشگرهای رایج شهری آشنا کرده و به عوامل تعیین کننده در قیمت محصولات مورد نظر اشاره کردیم. برای انتخاب تلویزیون شهری و تلویزیون تالار یا ویدئو وال، بهتر است نیازهای کاربر و بهترین فناوری ‌های همراه با راه‌ اندازی خود را در نظر بگیرید.

  • این آپشن ویژه ی کسانی هست که نسبت به خرید و تبلیغات مجموعه خود اقدام کرده اند و به مرور زمان رویه کاری خود را تغییر داده اند.
  • تلویزیون شهری یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات محیطی است که، می‌تواند روی موفقیت برندینگ یک کسب و کار اثر بگذارد.
  • قطعات مورد استفاده (نوع و جنس کابینت‌ها و پوشش‌بدنه، نوع و برند ماژول، پاور، کارت‌کنترلر یا مین‌برد، ویدیو پروسسور و …) می‌تواند بر روی قیمت تمام شده تاثیر بگذارد.
  • برای موفقیت در روند بازاریابی و دستیابی به فروش و حتی افزایش آن ، باید تعامل شدیدی بین عناصر مخلوط تبلیغاتی با بقیه عناصر آمیخته بازاریابی وجود داشته باشد.

نکته دیگری که باید در خرید تلویزیون شهری به آن توجه نشان دهید، ابعاد نمایشگر است. این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و به استراتژی تبلیغاتی شما بستگی دارد. باید این را بدانید که هر چه سایز نمایشگر بیشتر شود، کیفیت تصویر بالاتر خواهد رفت. نموده و با تلاش و پشتکار بی وقفه پس از مدت کوتاهی مفتخر به کسب عنوان کار آفرین نمونه کشوری گردید.

دسته اصلی در مدل‌های فول کالر:

این دستگاه همچنین می‌تواند در سالن‌های کنفرانس، استادیوم‌های ورزشی و حتی راهپیمایی‌های گسترده مورد استفاده قرار گیرد. امروزه بسیاری از سینما اتومبیل‌ها نیز برای نمایش فیلم در فضایی باز و گسترده، از نمایشگر شهری استفاده می‌کنند. با این توصیف قیمت فروش تلویزین شهری کاملا به نوع کاربرد و محیط استفاده بستگی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار