خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم انسانی با تخفیف کتابانه | ketabko

دانش‌آموزان مقطع دوازدهم رشته انسانی بهتر است در کنار کتاب درسی و حل سوالات تشریحی، کتاب تست یا همان کتاب های کنکور انسانی را دست‌کم برای دروس مهم تهیه کنند. البته خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته انسانی برای درس‌های تمرین‌محوری مانند ریاضی و آمار کاملا منطقی به نظر می آید. توجه بیش از حد به خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته انسانی برای کنکور، نباید لزوم توجه به اهمیت امتحانات مدرسه، خصوصا امتحان نهایی را کم‌رنگ کند. به همین دلیل تهیه کتاب‌های کمک آموزشی با محوریت سوالات امتحانی برای کاهش استرس دوازدهمی‌ها پیشنهاد خوبی است. بهتر است به‌ویژه برای درس‌هایی که با چالش بیشتری در آن‌ها مواجه می‌شوید، نمونه سوالات امتحانی را تهیه و به فراخور نیاز خود برای آمادگی امتحانات استفاده کنید.

  • در این نظرسنجی بیش از رای در دروس مختلف تا 20 مهرماه ثبت شد که نشان دهنده آن است که نتیجه این نظرسنجی قابل اتکا است.
  • خوشحالیم که یک بار دیگر توانستیم بزرگترین نظرسنجی کتاب های پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور را با همکاری سایت آلاء برگزار کنیم.
  • این کتاب دارای درسنامه خوب و کاملی است و تست هایی با سطح متوسط دارد و به شما کمک می کند تا مطلب را بهتر یاد بگیرید.
  • از طرفی مطالعه درسنامه کتاب‌های کمک آموزشی باعث می‌شود، نکات مهم کتاب برای شما پر رنگ شده و تکرار شود.
  • فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد.
خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم انسانی با تخفیف کتابانه | ketabko برای دانش آموزان با سطح متوسط و یاحتی ضعیف، کتاب ریاضی خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم. این کتاب درسنامه کاملی دارد و مبانی و اساس ریاضی را برای شما توضیح داده است. تست های آن سطح خوبی دارند و تشابه سوالات این کتاب به سوالات کنکور زیاد است و به عبارتی این کتاب، بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی است.

محتوای درسی کتاب‌های رشته علوم انسانی، کم‌تر از سایر شاخه‌های نظری محاسبات پیچیده ریاضی را شامل می‌شود. برای همین این تصور برای دانش آموزان ایجاد می‌شود که نیازی به کتاب‌های جانبی برای فهم بیشتر مطالب در این رشته وجود ندارد. با این حال تنها راه تقویت مهار‌ت‌ها، تمرین بیش‌تر است که تنها به کمک خرید کتاب‌ کمک ‌درسی حاصل می‌شود. دانش آموزان پایه دوازدهم انسانی با استفاده از کتاب های کمک درسی می توانند خود را برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری به بهترین شکل آماده کنند. بانک کتاب مارکا فرصت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی دوازدهم انسانی که دانش آموزان برای تقویت مهارت‌های آموزشی خود به آن‌ها نیاز دارند را مهیا کرده‌است. شما می‌توانید به صورت اینترنتی و تلفنی کتاب‌های کمک درسی مد نظر خود را سفارش دهید و با ارسال رایگان در سراسر ایران درب منزل دریافت کنید.

شب امتحان علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

همچنین در پایان هر بخش آزمونک های ارائه شده که به عنوان جمع بندی آن فصل طراحی شده است و تعداد تست های موجود در آزمون های پایان فصل بستگی به اهمیت و عمق مفاهیم آن بخش دارد. تست‌ها در کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای شیمی دوازدهم جلد اول به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در این بخش به توضیحاتی در رابطه با آنها اشاره خواهیم کرد. تست‌های دسا دومین سطح اهمیت و تست‌های وی آی تی جزء تست‌های پر اهمیت این کتاب می‌باشند. این کتاب دارای درسنامه‌ای روان و ساده است که این ویژگی در کل کتاب قابل درک بوده است. دربرگیرندهٔ تمامی مطالب و مهارت‌هایی است که یک داوطلب کنکور سراسری برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارد. این قسمت حاوی نکات مهمی است که خود به تنهایی یک درسنامه کوچک به شمار خرید کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی می آید.

فیزیک (رشته تجربی)

این کتاب درسنامه قوی و تیپ بندی شده دارد که باعث یادگیری راحت شما می شود. برای مطالعه این درس به شما دو منبع معرفی می کنیم که این دو مکمل هم هستند و به شما پیشنهاد می کنیم این دو منبع را در کنار هم مطالعه کنید و جلو ببرید. شامل سوالات با سطح های متفاوتی هستند که با شکل های ویژه ای مشخص شده اند. 3- درسنامه کتاب تست را با دقت بخوانید و از کنار هیچ نکته ای تا خوب یاد نگرفته اید، عبور نکنید. اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

گلبرگ علوم و فنون ادبی یازدهم گل واژه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار