اصول طراحی سوله مراحل طراحی تا نصب انواع سوله پایانکار | elitarchgroup

اصول طراحی سوله مراحل طراحی تا نصب انواع سوله پایانکار | elitarchgroup بعضی از کارفرمایان در بعضی شرایط سفارش دو طبقه بودن سوله را می دهند که اینکار قابل انجام هست. اصولا کاربری هایی مثل تالار پذیرایی ، مثل شرکت های صنعتی که ترجیح می دهند طبقه دوم آن اداری باشد و کاربری های دیگر تصمیم به ایجاد طبقه دوم می گیرند. ( پس پیشنهاد ما به شما این است که حتما گام چهارم و پنجم را که لینک آن در بالای همین مطالب مراحل ساخت است و در مورد دفترچه محاسبات و شیوه صحیح نوشتن قرارداد سوله می باشد را حتما مطالعه فرمايید. ۳- مخارج و هزینه های همچون برق و سرویسهای دوره ای جرثقیل سقفی نسبت به انواع دیگر جرثقیل ها پایینتر است.

بعد از تهیه نقشه سوله در اصفهان با رعایت الزامات سازمان نظام مهندسی استان اصفهان مهندس طراح در اصفهان می تواند وزن کل سوله را به شما اعلام نماید. استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی سوله باعث سرعت و دقت تهیه نقشه سوله در اصفهان شده است. بنابراین طراحی سوله در اصفهان باید توسط شخصی انجام شود که با بهینه سازی و یا سبک سازی سوله آشنا باشد. سازه‌ها به صورت ضد زلزله بوده چون بسیار سبک می‌باشند و در مقابل سرعت باد تا بیش از ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مقاوم هستند؛ همچنین به دلیل داشتن شیارهای متعدد بر روی سطح خود جریان هوا به عنوان یک پوشش عایق در آن‌ها عمل می‌کند.

آیا در طراحی سوله در اصفهان مجازیم آن را به هر میزان سبک نماییم؟

موضوع دیگری که در قیمت تمام شده موثر است شرایط خاک زمین شما می باشد که باید مشخص شود که تراکم خاک و مقاومت آن چه میزان نقشه فاز یک است. در بعضی موارد اگر زمین ناهمواری های زیادی داشته باشد و اختلاف سطح داشته باشد باید بدانید که حتما باید این موضوع رفع شود و سطح زمین مسطح گردد که همین امر می تواند برای شما هزینه های پنهانی را به وجود آورد. همچنین اگر نوع و روش ساخت سوله خود را تعیین نکرده اید به گام سوم ( معرفی انواع سوله بروید ) لینک این مطلب هم در پایان این صفحه ( قبل از شروع کامنتها ) گداشته شده است. طول سوله در قیمت هر متر مربع سوله( قیمت واحد ) تاثیر چندانی ندارد و همانطور که گفته شد بیشترین تاثیر در قیمت هر متر مربع سوله سازیارتفاع و دهانه سوله است . البته اگر طول یک سوله خیلی کم باشد در قیمت ساخت سوله تاثیر گذار است. توجه بفرمایید که ساخت سوله در اصفهان باید توسط یک فرد کار بلد باشد؛ هر جوشکاری هر قدر هم ماهر باشد؛ سوله ساز نیست؛ متاسفانه بسیاری برای پایین آوردن هزینه ساخت سوله در اصفهان به این افراد مراجعه می نمایند.

  • در رابطه با ساخت سوله، محاسبات به بهترین شکل نیز بدون رعایت کیفیت جوشکاری، به کار بردن پیچ و مهره و اتصالات استاندارد، زنگ زدایی و رنگ آمیزی علمی یا به کار بردن اجزا به شکل صحیح، کارایی و استحکام لازم را به عمل نمی آورد.
  • علاوه بر قطعه های اصلی ساخته شده، برخی از قطعه های دیگر، مانند پیچ و مهره را باید به محل مورد نظر حمل کرد و سپس با استفاده از جرثقیل و تیر و ابزار مورد نیاز، عملیات نصب و تنظیم نهایی را انجام داد.
  • در درجه اول باید بگویم که شرکت نوین سوله به تمامی روشها، سوله تولید میکند و از بین تمامی روش های ساخت سوله ، سوله خرپایی یا همان سوله سبک اگر اصولی و درست ساخته شود ، از لحاظ استحکام و مقاومت بسیار پر استقامت تر از سایر روش ها میباشد.

برای دریافت کتاب طراحی سوله‌های صنعتی و مثال کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. برای دانلود قانونی کتاب طراحی سوله‌های صنعتی و مثال کاربردیو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. قیمت ساخت سوله در اصفهان بعد از طراحی سوله در اصفهان قابل محاسبه می باشد. در واقع هر گونه عدد و رقمی که در خصوص قیمت ساخت سوله به شما اعلام شود پیش از تهیه نقشه سوله در اصفهان یک تخمین بیشتر نمی باشد. البته که نمی باشیم و در واقع طراح سوله در اصفهان ملزم به رعایت آیین نامه طراحی سوله می باشد. پرکاربرد ترین سازه های فولادی پیش ساخته در جهان سوله ها هستند.

کتاب راهنمای طراحی سازه‌های مجوف فولادی دو پوسته پر شده با بتن

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار