تعرفه های طراحی داخلی، هزینه مشاوره تا اجرا

1. گردو آمریکایی از جمله گران ترین گونه های چوب برای ساخت درب می باشد که برای فضاهای لوکس مناسب است. طراحی داخلی فروشگاه باید به گونه ای باشد که دسترسی به محصولات برای مشتریان راحت باشد. توصیه ی ما این است که رنگ تخت خواب باید یا مکمل باشد و یا طیفی متفاوت از رنگ دیوارها باشند. برای این درب از رنگ آمیزی پتینه ( کرم طلایی) استفاده شده است. انواع روکش چوبی، ترکیب رنگ های سفید و طلایی به صورت پوششی و یا رنگ آمیزی پتینه برای اتاق خواب های کلاسیک محبوب هستند.

دکوراسیون داخلی خانه پنجاه متری

اولین و مهمترین گام برای شروع طراحی دکوراسیون داخلی این است که شما انواع سبک ها را بشناسید و نکات ریز و درشت آن را بدانید تا با ذهنیت کامل از آن و اطلاع از علایق خود بهترین سبک طراحی داخلی منزل مدرن را انتخاب کنید. جالبه بدانید که سبک کلاسیک هیچ گاه از مد خارج نمی شود و شما می توانید در هر دوره زمانی از آن استفاده کنید. اگرچه شباهت های بسیاری میان این دو فعالیت وجود دارد اما نمی توان این واژه ها را به جای یکدیگر استفاده نمود. در اغلب مواقع روشنایی محیط برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما برای روشنایی خانه های خود تنها به چراغ های سقفی اکتفا نمی ­کنیم. طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به ترندها و مد دستخوش تغییراتی است که هر کسی مطابق سلیقه خود و پیشنهادی که طراحان در اختیار افراد قرار می دهند بهترین طراحی را برای منزل خود انتخاب می کنند.

طراحی داخلی خانه های مدرن

درب ها عموماً با رنگ نیم پلی استر رنگ می شوند، اما در صورتی که خواستار دربی لوکس و ماندگار می باشید رنگ های پولیشی و یا پلی اورتان پیشنهاد می شود. رنگ سفید نیم پلی استر : تفاوت رنگ سفید نیم پلی استر با دو رنگ فوق این می باشد که در برابر رطوبت و اشعه خورشید دچار تغییر رنگ می شود. بدیهی است که تمامی افراد اطلاعات فنی در خصوص جنس، ساختار و رنگ درب را ندارند، به همین دلیل ممکن است با مواجه با قیمت های مختلف دچار سردرگمی شوند. بنابراین در فضاهایی که درب در معرض رطوبت است می توان از پلای وود برای ساخت درب ضد اب استفاده نمود.این امر موجب افزایش قیمت می گردد، اما در ماندگاری درب شکی نخواهید داشت.

دکوراسیون داخلی برج مسکونی

لازم به ذکر است برای سفارش درب به صورت تلفنی و یا آنلاین، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. تغییرات دکوراسیون ممکن است به نظر پرهزینه و مشکل به نظر برسد اما در حقیقت با انتخاب ها و راهکارهای هوشمندانه می توان خانه ای با بودجه محدود ایجاد کرد در ادامه با ۱۰ راز برای خلق خانه ای زیبا و خلاقانه با دکوبوم همراه باشید… استفاده از پرده بهعنوان یکی از پوششهای درب و پنجره که دارای طرح و یا رنگ هماهنگ با سایر وسایل خانه باشد، میتواند در ایجاد یک فضای سنتی بسیار کمککننده باشد؛ بهتر است در انتخاب پردههای دکوراسیون ایرانی طرحهایی که دارای دوخت ساده هستند بکار برد و از زرقوبرق با حاشیههای فراوان صرفنظر کرد. در صورتی که امکان فضای کافی برای باز شدن درب در اتاق خواب وجود نداشته باشد، می توان درب چپ بازشو انتخاب نمود.

طراحی داخلی خانه قدیمی

اول آنکه تا پیش از این کمیته بسیاری از نمای های ساختمان در شهرها بدون مشاوره و طراحی معمار به صورت تجربی و یا کپی کاری اجرا میشد و متاسفانه هنوز نیز بطور کامل از بین نرفته بنابراین طبق این قانون مجری ساختمان ملزم به معرفی طراح معمار به کمیته نما و ارسال طرح نما به این کمیته شده است. بهتر است مراحل آمادهسازی خانه را نیز در نظر بگیرید و خرید لوازم موردنیاز را به بعد از انجام تعمیرات و آمادهسازی موکول کنید. اگر میخواهید عناصر طبیعی به کار برده باشید، از سنگ در کنار چوب میتوانید کمک بگیرید. مبلمان استیل و کلاسیک حجیم بوده و فضای زیادی از اتاق را اشغال می کنند به همین خاطر اگر پذیرایی کوچکی در اختیار دارید سعی کنید مبلمان استیل و کلاسیک را کنار گذشته و به مبلمان راحتی مدرن و شیک امروزی روی آورید.

طراحی داخلی خانه دوبلکس ایرانی

درب های تمام چوب در رنگ های عسلی، فندقی، گردویی و یا سفید-طلایی ( پتینه) رنگ آمیزی می گردند. این چوب به دلیل ساختار مقاوم و عطری که دارد، می تواند گزینه خوبی برای ساخت کمد های خانه باشد. به همین دلیل به هنگام خرید انواع درب اتاق خواب با قیمت های متنوعی مواجه خواهید شد. در زمانهای گذشته نمد به عنوان زمین پوش استفاده می شد که بعدا با افزایش کیفیت دوخت و تولید در اندازه های بزرگ فرش جایگزین شد و برای ابعاد کوچک از نمد برای تولید قالیچه یا کناره استفاده می شود. در گذشته معماری خانه دوبلکس برای منازل با متراژ بالا استفاده می شد ولی امروزه این طراحی به خانه هایی با فضای کوچک هم راه پیدا کرده است. رنگ سفید پولیشی : رنگ پولیشی بسیار براق، زیبا و ضد آب می باشد ولی کمی شکننده است.

بهره گیری از خطوط صاف سی ان سی به صورت افقی و یا عمودی برای درب مدرن ایده جذابی است. در سبک طراحی دکوراسیون داخلی کشورهای آسیایی اتصال قوی خطوط صاف و هماهنگ با طبیعت، موجب ایجاد حس آرامش و تعادل میشود. استودیو معماری بوم تبریز با بیش از 16 سال تجربه در زمینه طراحی داخلی در تبریز، با استفاده از متخصصین مجرب و خلاق یکی از قوی ترین شرکتهای طراحی معماری در تبریز به حساب میآید که تمامی تلاش خود را در جهت افزایش کیفیت طراحی داخلی در تبریز به کار بسته است و یکی پیشگامان در زمینه دکوراسیون داخلی کلاسیک در تبریز میباشد.

درب های تمام چوب از جمله لوکس ترین درب ها هستند و با توجه به هزینه بالای چوب، قیمت درب تمام چوب زیاد می باشد. درب اتاق خواب ام دی اف لوکس از تلفیق ام دی اف و چوب طبیعی ساخته می شود که قیمت مناسب تری در مقایسه با درب های تمام چوب داشته و از درب های تمام MDF گران تر هستند. ام دی اف نوعی چوب مهندسی شده است که برای ساخت درب بسیار کاربردی می باشد و در مقایسه با چوب طبیعی بسیار مرقون به صرفه می باشد. رنگ های سفید و طوسی و یا روکش چوب طبیعی چوب برای درب مدرن مناسب هستند. یک لولای مناسب قابلیت تحمل وزن درب را داشته و این باعث عملکرد و ماندگاری بهتر درب می شود.

طراحی داخلی خانه با چوب

روکش وکیوم علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی در برابر آسیب دارد؛ از این رو بکارگیری آن برای تولید درب اتاق خواب وکیوم رایج بوده و مزایای آن باعث شده در روکش کردن انواع لوازم چوبی همچون درب های اتاقی، حمام، دستشویی کاربرد فراوانی داشته باشد. امروزه تکنولوژی وکیوم تاثیر چشمگیری بر صنعت دکوراسیون گذاشته است، زیرا باعث می شود مستحکم ترین روکش ها با کم ترین ضخامت بر روی سطح درب ساخته شود. درب با تلفیقی از استیل طلایی رنگ مدل در اتاق خواب جدید می باشد که سطح درب با خطوط عمودی سی ان سی پوشانیده شده است و برای زیبایی بیشتر داخل برخی از خطوط ایجاد شده بر روی درب، توسط استیل طلایی رنگ تزیین شده است. همچنین می توان از خطوط سی ان سی بر روی روکوب استفاده نمود.

طراحی داخلی خانه های قدیمی ایرانی

روکوب عموما از جنس MDF بوده که دارای ضخامت 16 میلیمتر و پهنای 10 سانتیمتر می باشد و بر روی چهارچوب قرار می گیرد. انواع روکش های بلوط، گردو، راش و ملچ برای درب مورد استفاده قرار می گیرد. پس از آن هم میتوان با حذف وسایل اضافه و قدیمی، محیط را برای اجرای دکوراسیون جدید آماده کرد. طراحی داخلی شامل جنس، شکل، رنگ و بافت اجزایی از قبیل مبلمان و وسایل تزئینی است. به هنگام نظافت درب چوبی منزل باید بسیار محتاط درب را تمیز کنید تا رطوبت به بافت چوبی درب آسیب نرساند. بافت می تواند نرم یا خشن، کشیده یا برجسته، زبر یا مخملین و یا ابریشمی باشد.

دکوراسیون داخلی منزل جدید

طراحی دیوار پشت تلوزیون با استفاده از سنگ اسلب و چوب ام دی اف را ملاحظه می کنید. درب های روکش چوب طبیعی قیمت بالاتری در مقایسه با درب های روکش مصنوعی دارند. درب بدون چهارچوب یا همان درب فریم لس جزو شیک ترین مدل های درب می باشد که در عین سادگی قیمت بسیار بالایی دارد. درب فلت با چهارچوب همباد دیوار و یا درب های فریم لس برای سبک مینیمال مناسب هستند. 3- روکوب درب کلاسیک همراه با تاج و سرستون مناسب برای خانه های لوکس می باشد. اثاثیه دلخواهتان را با مشاوره دقیق برای شما تهیه میکند و در پایان که کلید را به شما تحویل میدهد یک خانه دقیقا شبیه ژورنالهای دکوراسیون دارید. بنابراین ارتفاع و پهنای درب را به وسیله یک متر و به طور دقیق اندازه گیری نمایید.

از کاغذ دیواری هایی با رنگ ملایم و ساده استفاده کنید تا فضای اتاق خواب شما آرام باشد. کاهش فضای مفید و اشغال فضای طبقات پایین تر توسط ملزوماتی مانند مراکز تاسیساتی و مسیرهای رفت و آمد از معایب دیگری است که ساختمان های بلند مرتبه دارند. افرادی که قصد دارند از وسایل سنتی ایرانی در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنند و برای تزیین منزل، هتل، رستوران، سفرخانه از این وسایل استفاده می گردد بیشترین نمد در شهرهای مرکزی ایران مانند کرمان و یزد و اصفهان تولید می شود که با طراحی جدید و بروز شده برای اتاق کودک نیز بکار برده می شود. ایرانیان به طراحی دکوراسیون اتاق مهمان اهمیت خاصی می دهند و سعی می کنند آن را بهتر از هر جای منزل طراحی نمایند. پشتیهای سنتی نیز به جای کوسن انتخاب مناسبی به شمار میرود. برای سبک مینیمال رنگ سفید با رنگ آمیزی پوششی مناسب می باشد، البته طوسی روشن نیز برای درب مینیمال مناسب است.

طراحی داخلی منزل کلاسیک

درب ها عموماً به سمت داخل باز می شوند، بنابراین راست بازشو هستند. در این طراحی آپارتمان مسکونی مدرن داخل نشیمن تنگ و باریک خانه، یک دیوار بتنی وجود دارد که قفسه های مخصوص تلویزیون روی آن نصب شده. مخصوصا کف پوش که روی طراحی داخلی تاثیر خیلی خیلی زیادی می گذارد. هزینهای که برای طراحی و اجرای ساختمان در نظر گرفته شده، عامل دیگری در نوع طراحی و انتخاب مصالح مناسب برای آن است. مهم ترین عامل در تعیین قیمت درب، چوب به کار رفته در آن می باشد که مستقیما ماندگاری و کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد. چوب ام دی اف از دو نوع داخلی و خارجی می باشد که نمونه خارجی آن کیفیت به مراتب بهتری دارند.

اگر زیبایی و کیفیت برایتان اهمیت چندانی ندارد و قیمت پایین اولویت اصلی برای شماست، درب HDF بهترین انتخاب می باشد. عکس بهترین طراحی های دکوراسیون داخلی منزل به سبک سنتی و مدرن ایرانی، … درب نقش بسیار مهمی را در طراحی فضای داخلی خانه ایفا می کند، بنابراین انتخاب درب اتاق باید متناسب با سبک خانه انجام گردد. با توجه به اینکه وسایل و تجهیزات چوبی مورد استفاده در فضای خانه و دکوراسیون تنوع بالایی دارند؛ ضروری است تا با برنامه ریزی اقدام به انتخاب وسایل نماییم. سپس با توجه به این عوامل برنامه ای برای شروع طرح خود ایجاد کنید.

قیمت طراحی داخلی منزل

آشپزخانه، قلب خانه شماست پس چند نکته زیر را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود هرگز فراموش نکنید. ساخت و نصب خانههای تولید شده در ریمیسو بنا بر متراژ و نوع سازهای که مشتری خواهان است میتواند متغییر باشد، اما طبق تجربه در طول چند سال اخیر به دست آمده است معمولا سفارش مشتریان بین یک هفته تا دو ماه تحویل داده میشود. امروز چند مدل دکوراسیون منزل ایرانی مدرن و جدید را برای شما گردآوری کرده ایم. شما میتواند با استفاده از این ایده، سبک خانههای قدیمی ایرانی را در منزل خود احیا کنید. چوب به خودی خود در برابر رطوبت آسیب پذیر است اما با رعایت برخی موارد می توان آن را در برابر آب مقاوم نماید. 4. روسی بافتی همراه با گره دارد و جزو چوب های مرقون به صرفه برای ساخت درب است. برای روشنایی ها سعی کنید از انواع نورها یعنی نقطه ای پرکننده استفاده کنید تا نورمناسب و یکدستی به دست آورید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار