طراحی داخلی طلا فروشی

به همین دلیل شما به عنوان یک فروشنده باید به دیدگاه مخاطبین خود و راحتی آن ها احترام بگذارید و فضایی را طراحی کنید که با تسهیل روند خرید روی پیشرفت کسب و کار شما و رضایت مشتری ها تأثیر مثبتی بگذارد. رنگ های خنثی نیز به این دلیل مورد استفاده قرار گرفته اند که تا تمرکز بر روی محصول باشد! گروه یونیک دکور با نیت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به عنوان عضو کوچکی از تولیدکنندگان شروع به فعالیت نموده است.این گروه در تمام زمینه های طراحی وساخت ویترین طلا و جواهر با سرلوحه قراردادن کیفیت بهتر در چهارچوب برنامه زمانبندی,جلب رضایت و اعتماد طلافروشان و کارفرمایان در اجرای ویترین ها با سابقه طراحی بیش از 1000 ویترین و سابقه اجرای بیش از 100 دکور،گام های بلند و استواری برداشته است.

در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی توجه داشته باشید که تا می توانید باید کاری کرده که زرق و برق طلا و جواهرات جلوه کنند. اغلب مراجعه کنندگان به طلا فروشی، خانم ها هستند پس لازم است تا روی جلوه های ظاهری و جذابیت های بصری دقت بیشتری به خرج داد. از طرفی علاوه بر در نظر داشتن شرایط مالک، لازم است به جذب بیشتر مشتری و مواردی از قبیل امنیت و زیبایی نیز توجه کرد. این فضا بیشتر مایل به سمت مدرنیته است و این تغییرات با توجه به کالا های این قسمت ضرورت داشته است. در ابتدا ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که فضای استراتژیک به چه فضا هایی گفته می شود؟ این الگو را میتوان الگوی ایکیا هم نامید چرا که بر پایه این طرح در تمامی شعب خود البته به غیر از ایران طراحی شده است. در زیر زمین فضای خرده فروشی اصلی فروشگاه قرار دارد .زیرزمین حاوی یک فضای صندلی با صندلی ماسه ای رنگ و مبل است که با فضای غیرمترقبه تاریک تضاد ایجاد میکند.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

برندها باید به یک شناخت نسبی از سلیقه مخاطب خود برسند و آن را تبدیل به سطحی از هوشیاری در چیدمان فضای کسب کار آنلاین و حضوری خود کنند. استفاده از صفحه نمایش لمسی، از یک صفحه به صفحه دیگر رفتن، پرسش و پاسخ آنلاین و… از طرفی با ورود این صنف به فروش آنلاین داشتن یک لوگو منحصر بفرد برای آنها بیشتر احساس شد. اگر خودتان طراح هستید و یا برای طراحی لوگو جواهر سازی خود میخواهید از یک طراح کمک بگیرید حتما به موارد و اصول طراحی لوگو جواهرات که در ادامه به آنها میپردازیم، توجه ویژه داشته باشید. شما می توانید برای خرید چراغ فروشگاهی ویترینی و یا اطلاع از قیمت چراغ های دکور و چراغ های فروشگاهی به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و با اطمینان محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

همچنین در طراحی نمای مغازه یک اصل مهم این است که تابلو به هیچ عنوان شلوغ نباشد. پس بهتر است پیشخوان طلا فروشی ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری داشته باشد. فرقی نمیکند مغازه شما دارای چه عملکردی است تاثیر ویترین بوتیک زنانه همانقدر است که در یک مغازه طلا فروشی میتوان داشت .تزیین ویترین مغازه مانند هندوانه در بسته میماند شما به خاطر ظاهر، رنگ و بوی خارجی هندوانه تصمیم به خرید آن میکنید، بدون آنکه بدانید داخلش چه خبر است!

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

به همین علت ویترین طلا فروشی علاوه بر دارا بودن ویژگیهای بالا باید امنیت بالایی هم داشته باشد؛ بنابراین با طراحی درست و اصولی ویترین میتوان علاوه بر نمایش کامل طلاها به مشتری، امنیت آنها را هم تامین کرد. بنابراین برای رسیدن به شرایط ایجاد دکوراسیونهای موفق در محیطهای اداری نباید افراطوتفریط نمود. در واقع استفاده از شیشه در طراحی محیط موجب ایجاد فضایی بسیار مجلل و طراحی داخلی جواهر فروشی زیبا خواهد شد. بهتر است طراحی ویترین با استفاده از شیشه های ضد گلوله انجام شود. از این رو چند سالی است که بسیاری از ادارات و شرکتها از ویترین شیشهای برای نمایش جوایز، دستاوردها، ایدهها و…

1. طراحی ویترین طلافروشی و استفاده از متریالهای مختلف مانند استفاده از شیشههای ضد سرقت از مواردی است که بر روی قیمت تمام شده طراحی داخلی طلافروشی طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی تاثیرگذار است. شلوغی در طلا فروشی های قدیمی رواج داشت و امروزه این چیدمان کاملاً از مد افتاده است. ایجاد تهویه مناسب و نورپردازی خوب را حتماً در دستور کار خود قرار دهید مخصوصاً در نقاط پرتراکم و شلوغی که بیشتر افراد در حال رفتوآمد هستند. می باشد. در هر حال استفاده به جا از این رنگ ها در بخش هایی که بر ویترین فروشگاه تاثیر نمی گذارد در زیبایی و ایجاد فضایی لوکس موثر است. تعریفی که از طراحی دکوراسیون داخلی ارائه میشود؛ بهینه سازی فضای داخلی ساختمانها برای انجام دادن فعالیتهای روزمره و کاری است. ویترین و دکور طلا فروشی اولین تصویری است که مشتریان آن را می بینند. در طراحی های مجلل تمرکز روی نورهای روشن و پر زرق و برق است اما در طراحی های مدرن رنگ های تیره تر بیشتر به کار برده می شود.

مهم ترین اصل در طراحی دکوراسیون جواهر فروشی به نمایش گذاشتن هرچه بهتر جواهرات است، تجمل گرایی و استفاده از متریال های دارای زرق و برق در چنین مکانی بسیار مهم می باشد زیرا یک دکور و ویترین طراحی شده می تواند در فروش بیشتر کمک کند. این کار نه تنها شانس انجام خرید آنها را بالا می برد، بلکه یک مسیر هوشمندانه، راهی عالی برای کنترل استراتژیک جریان ترافیک مشتریان در فروشگاه خواهد بود. دکوراسیون فروشگاه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به راحتی توجه همه افراد را به خود جلب کند.

طراحی و بازسازی طلافروشی

مخصوصا در زمان عقد قرارداد های تجاری با شرکت های بزرگ و صاحب نام، دکوراسیون و فضای کسب و کار شما می تواند ذهنیت مثبتی را در ذهن مشتریان طراحی داخلی جواهر فروشی شما ایجاد کند. و مسائل حاشیه ای را برای هرچه زیبا شدن و عملکرد بهتر آن مغازه وجود دارد را حل کند. یک فروشنده ی طلا و جواهرات برای جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان علاوه بر قرار دادن بهترین و چشمگیرترین مدل های طلا و جواهرات در ویترین فروشگاه خود باید به دکوراسیون داخلی فروشگاه طلای خود نیز اهمیت بدهد.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

اگر بتوانید اولین برداشت مثبت را به مشتریان خود بدهید قطعا در بازی طراحی لوگو پیروز شده اید. یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی استفاده از نورپردازی مصنوعی و دکوراتیو می باشد، نورپردازی به فضاهای مثبت و منفی در چنین مکانی می تواند جواهرات را چندین برابر بهتر به نمایش بگذارد، یک نورپردازی ایده آل باعث می شود فضا تجملاتی و جذاب تر دیده شود. در طلا فروشی هایی که معمولا تمام محصولات در یک ویترین واحد قرار می گیرند، برای مشاهده طلا و جواهر توسط مشتری باید طلاها از ویترین خارج شوند و این باعث پایین آمدن امنیت طلا فروشی می شود. جواهرات. علاوه بر طراحی فروشگاه، دکور جواهرآلان نیز بصورت ویژه طراحی شده اند که مربوط به خود برند Ofee هستند.

در ادارات اغلب از ویترین شیشهای در دفتر مدیر عامل و یا راهروهای پر رفت و آمد استفاده میشود و تأثیر بسیار زیادی بر روحیه و احساس آنها خواهد داشت. از این فایل میتوانید در پروژه های دانشگاهی و یا نمونه فایل طراحی و یا حتی با اندکی تغییر در پروژه های اجرایی طراحی داخلی استفاده نمایید . حتی نورپردازی هر بخش هم با همین استراتژی طراحی شده. هر کسب و کار باید در لوگوی خود از نمادهای مرتبط با حوزه فعالیت و محصولات خود استفاده کند تا مخاطب در نگاه اول بتواند سریعا معنا و مفهوم آن را درک کرده و با لوگوی مورد نظر ارتباط عاطفی برقرار کند. وجود یک نور پردازی مناسب که تمام اجناس را به خوبی از زوایای مختلف نشان می دهد و دیگر نیاز نیست تا آن ها را از ویترین خارج کرد یک دکوراسیون لوکس را به همراه دارد که به موفقیت شما در کار کمک می کند.

انتخاب یک نام تجاری مناسب که منطبق با کسبوکار باشد، میتواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد. نوع دیگری متریال وجود دارد به نام متریال طبیعی که آن هم به نوبه ی خود جذابیت خاصی را برای دکوراسیون صرافی فراهم می آورد. همچنین از تکنیک نورپردازی برای نام برند فروشگاه و به نمایش گذاشتن آن در ورودی این مجموعه استفاده شده است. چرا که تاثیر تصویر و مانایی آن در ذهن مخاطبان چندین برابر نوشتار دکوراسیون طلا فروشی شیک است. شیشههای داخلی این ویترینها به دلیل این که قرار است ظروف سنگینی را نگه دارند، از جنس شیشه سکوریت تهیه میشوند تا احتمال شکستن و فرو ریختن آنها به کمترین میزان ممکن برسد. نکته مهمی که باید در طراحی مسیر مشتری در نظر داشته باشید این است که هیچ راه مشخص و قطعی برای ایجاد مسیر وجود ندارد و می توان مسیرهای مورد نظر را با توجه به مساحت و نقشه مغازه شما مشخص کرد و مسیر حرکت مشتری را آن طور که دوست دارید طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

با قرار دادن کالاهای لوکس در داخل قفسه های شیک و زیبا، ویترین دلپسند و جذاب تر می شود و نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند. در دنیای امروزه هر آنچه که با رنگ ترکیب شود اثربخشی خاص خود را دارد بنابراین حتی اگر مغازه شما نیاز به دکور لوکس ندارد باز هم از تاثیر رنگ بر روی بخش های مختلف مغازه غافل نشوید. زمانی که یک خریدار وارد فروشگاه جواهر فروشی می شود اولین چیزی که انتظارش را دارد لوکس بودن محیط است. مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید. برای مثال در طراحی معماری داخلی جواهر فروشیها به دلیل اینکه متقاضیان اکثرا خانم هستند باید نوع فضا به گونهای طراحی شود که برای خانمها جذاب طراحی و بازسازی طلافروشی باشد. طراح داخلی این نوع بنا باید درک درستی از علم رنگشناسی، نور پردازی، علم فنگ شویی و چیدمان اصولی وسایل داشته باشد.

طراحی مدرن طلا فروشی

قطعا مشتریان نیز به برندی که دارای نماد و لوگوی اختصاصی است بسیار سریعتر اعتماد کرده و به احتمال زیاد از آن خرید خواهند کرد. طراحی لوگو جواهرات دارای برخی اصول اولیه و مهمی است که در زمان طراحی و یا سفارش لوگو باید به آنها توجه داشته باشید. نورپردازی خوب میتواند تصویر درستی از شی و یا محصول شما را منعکس کند. اهمیت رنگ در دکوراسیون مغازه بسیار زیاد است و به حس اعتماد مشتری کمک بزرگی می کند اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که رنگ دکوراسیون به اجناس فروشی آن مغازه مرتبط است.

این المانها شامل آیتمهایی همچون طراحی منحصر به فرد محصولات، لوگو جواهرات و همچنین نحوه چیدمان فضای داخلی فروشگاه است که نقش حائز اهمیتی را در جلب توجه و اعتماد مشتریان ایفا میکنند. اما بهتر است چیدمان را طوری انجام دهید تا با حضور مشتریان زیاد هم دید شما و ضبط فیلمها دچار مشکل نشود. بنابراین، اجداد ما راه حلی برای این مشکل پیدا کردند. برای اینکه بتوانید ظاهری شیک و زیبا را برای طلا فروشی خود رقم بزنید ، باید موارد متعددی را درنظر بگیرید.

دکوراسیون طلا فروشی

در کنار زیبایی و به روز بودن، حرفه طلا فروشی، حرفه ای است که امنیت در آن از اهمیت زیادی برخوردار طراحی داخلی طلا فروشی است. یکی از مهم ترین طراحی های طلا فروشی که از اهمیت بالای برخوردار است پیشخوان و یا کانتر طلا فروشی است. استفاده از آینههای لوکس از دیگر ترفند هایی است که فضا را بزرگتر نشان خواهد داد. رنگ های خنثی مثل ذغالی و قهوه ای تیره، از غلظت رنگ های تند کاسته و فضا را سنگین تر کرده اند. در ویترین های شیشه ای منازل از فریم های مختلفی برای دور تا دور شیشهها چون چوب و فلز استفاده میشود که میتوان آن را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل تغییر داد. اصول رنگبندی در یک طلا فروشی امری کاملا سلیقه ای است ولی به صورت عام رنگ های سفید، قهوه ای و طلایی از جمله رنگ هایی هستند که در جذب خانم ها به این محیط تاثیر بسیار دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار