فروش بهترین برند های محصولات مراقبت دور چشم در زنونه فروشگاه اینترنتی زنونه

برخی مطالعات نشان می دهد که برخی از درمان های ضد پیری چشم می توانند به بهبود صافی زیر چشم و کاهش عمق چین و چروک های بزرگتر کمک کنند. شرط اساسی نتیجه گیری بهتر از این محصولات به استفاده منظم، شیوه زدن صحیح و پاکسازی پوست با پاک کننده آرایش چشم قبل استفاده از کرم بستگی دارد. برند های محبوب کرم دور چشم به ترتیب الویت عبارتند از لدورا,اریکه,سینره,درماتیپیک, … تفاوت اصلی بین محصولات این است که فرمول های کرم چشم نسبت به کرم مرطوب کننده صورت ملایم تر هستند. از آنجا که پوست چشم فقط 1/10 ضخامت سایر پوست صورت است، ما همیشه توصیه می کنیم در استفاده از محصولات چشمی احتیاط کنید. • حال می‌توانید بقیه محصولات مراقبت از پوست و آرایش خود را استفاده کنید.

لوازم حفاظت از ریش

محصولات دور چشم (سرم یا کرم) برای پوست چرب باید سبک و بسیار زودجذب باشند تا بافت آن باعث بسته‌شدن منافذ پوست نشود. اگر پوست شما خشک است، از کرم یا سرم دور چشم پوست خشک استفاده کنید که خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی به پوست داشته‌باشد. این ترکیبات ضد پیری باعث افزایش کلاژن و الاستین می شوند تا پوست های ضعیف و شکننده را تقویت کنند. هرچه پوست اطراف چشم شما نازک می شود، رگ های خونی تیره رنگ زیر آن نمایان تر می شوند. به همین دلیل هرچه پیرتر می‌شوید زیر چشم شما تیره‌تر می‌شوند.

این کرم رفع کننده افتادگی پلک تحتانی، برطرف کننده چروک و پف دور چشم و حاوی ویتامین‌های E، B5 سایت شالبا و E است. همچنین بهتر است از کرم‌هایی که بسته‌بندی تیوبی دارند، استفاده کنید. مواد موجود در کرم‌های دور چشم تیوبی خاصیت خود را حفظ می‌کنند. اگر از پف زیر چشم رنج می‌برید، استفاده از یک کرم مخصوص برای رفع پف آن را پیشنهاد می‌کنیم. آنتی‌اکسیدان‌ها و ترکیب‌های بسیار مفیدی سبب کاهش پف زیر چشم می‌شوند.

  • کرم دور چشم سان سیف دارای خاصیت ضد آفتاب و SPF30 نیز است؛ از این رو با استفاده از آن می توان اثرات خطرناک نور خورشید را در نواحی حساس دور چشم کاهش داد؛ از این رو این کرم دور چشم یکی از بهترین مارک کرم دور چشم در بازار می باشد.
  • شما بر اساس نیاز خود می‌توانید از هر یک از این کرم‌ها استفاده کنید.
  • اسید هیالورونیک هیدراته می شود و به صاف شدن ظاهر پوست کمک می کند.
عواملی مانند برند تولیدکننده، حجم محصول و نوعی که انتخاب می‌کنید، در تعیین قیمت آن تاثیرگذار هستند. بنابراین بهتر است قبل از تهیه این محصول، به بررسی لیست قیمت آن در سایت‌های معتبر بپردازید. انواع کرم‌ دور چشم ، جزو دسته لوازم بهداشتی صورت محسوب می‌شوند و تنوع زیادی دارند. اگر قبل از شروع ایجاد چین و چروک‌ها و همین‌طور نازک شدن پوست از کرم‌های دورچشم استفاده کنید، به‌نسبت افرادی که از سنین بالاتری مصرف را شروع کرده‌اند، درصد سلامت ماندن پوست را افزایش خواهید داد.

سرم آبرسان دور چشم الارو Ellaro سری Water Therapy حجم 20 میلی‌لیتر

به همین دلیل بهتر است ابتدا انتخاب‌هایتان را محدود کنید و به سراغ کرم‌های ارزان قیمت بروید و اگر نتیجه نگرفتید، کرم دیگری را انتخاب کنید. بهتر است از سن کمتر و با انتخاب خوب شروع کنید تا از بروز چین و چروک و تیرگی پیشگیری شود. کرم‌های ایده‌آل برای زیر چشم باید حاوی مواد روشن‌کننده و مرطوب‌کننده مانند ویتامین C، اسید هیالورونیک، روغن جوجوبا و ویتامین K باشند. احتمالا در زمان خریدکرم برای سیاهی دور چشمیا مدل‌های دیگر سوالاتی برایتان پیش می‌آید که ممکن است خرید را کمی سخت کند.

البته توجه داشته باشید که این کرم‌ها وقتی اثرگذار هستند که پف زیر چشم ارثی نباشد. کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک در سایت ما، یکی از بهترین کرم‌ها برای رفع پف زیر چشم است. قبل از خرید توجه کنید که کرم حاوی رایحه‌ها، الکل، برخی از روغن‌ها و اسانس‌های گیاهی حساسیت‌زا نباشد تا موجب سوزش پوست دور چشم نشود و به داخل چشم نرود. دور چشم است؛ چرا که پوست دور چشم بسیار حساس و نازک است و نیاز به کرم دور چشم بسته به نوع مشکلی که دارد، باید استفاده شود.

به علاوه پف زیر چشم ها به دلیل کاهش خاصیت الاستیته پوست و تجمع مایع در زیر چشمان اتفاق می افتد. کافئین با تنظیم جریان خون در پوست اطراف چشم ها ظاهر پف و متورم چشم ها را از بین می برد که در محتویات محصولات مراقبت از چشم به وفور یافت می شود. اولین نشانه‌های پیری اغلب با چین و چروک اطراف چشم خود را نشان می‌دهند. به همین دلیل پینشهاد می‌شود برای جلوگیری از ایجاد پیری زودرس و رفع چین و چروک از کرم دور چشم و سایر محصولات مراقبتی استفاده کنید. سوالی که معمولا برای خریداران سایت محصولات پوستی ایجاد می‌شود، آن است که بهترین کرم دور چشم اصل چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ به طور کلی، یک محصول تخصصی برای پوست زیر چشم باید پف و چین‌وچروک‌ها را کاهش دهد. علاوه‌براین، تیرگی پوست را از بین ببرد و آن را آبرسانی، ترمیم و تغذیه‌رسانی کند.

فروشگاه زنونه از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و با هدف ایجاد حس ارزشمندی و افزایش اعتماد به نفس در بانوان سعی دارد خدمات فراوانی برای بانوان ایران زمین فراهم کند. زنونه با ارایه محصولات اورجینال آرایشی و بهداشتی سعی دارد تا هر بیشتر لذت یک خرید اینترنتی را به مشتریان خود هدیه دهد. تمامی محصولات موجود در زنونه از مبادی رسمی و قانونی تهیه شده و زنونه بررسی دقیقی در مورد اصالت کالا ها انجام میدهد ، بهمین خاطر محصولات غیر اورجینال در زنونه بفروش نمیرسد.

فروش بهترین برند های محصولات مراقبت دور چشم در زنونه فروشگاه اینترنتی زنونه

در اصل محصولاتی با رایحه ای قوی می توانند پوست لطیف اطراف چشم شما را تحریک کنند. این تحریک و سوزش می تواند باعث خشکی و آسیب‌های احتمالی بیشتری مانند چین و چروک شود. • برای بهره‌مندی از تمام مزایای فوق از کرم دور چشم در هر دو زمان، صبح و شب، استفاده کنید.

کرم دور چشم ضد چروک با خاصیت ضد تیرگی فاقد پارابن الارو

لازم به یادآوری است که سیاهی و مشکلات پوستی دور چشمی لزوماً با افزایش سن پدیدار نمی‌شوند و برخی از افراد ممکن است آن‌ها را در سنین نوجوانی نیز مشاهده کنند. پوست اطراف دورچشم حساس و آسیب‌پذیر است، به همین دلیل اگر کرم دورچشم کیفیت مطلوبی نداشته باشد علاوه‌بر عدم تأثیر مثبت، باعث ایجاد حساسیت و مشکل می‌شود. پس هنگام خرید کرم دورچشم ابتدا به سراغ برندهای شناخته‌ شده‌ای بروید که در امتحان کیفیت، نمره قبولی گرفته‌اند، همچنین از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار