قیمت و مشاوره ی فنی خرید تلویزیون شهری

همانطور که مثلا در تعمیر آیفون تصویری آن هم مدل های جدید یا تعمیر جک درب پارکینگ میبینیم، تنها متخصص بودن در کابل کشی یا الکترونیک کافی نیست، بلکه سیستم های جدید دارای شبکه و ارتباط اینترنتی هستند که متخصصین این کار از پس آن برخواهند آمد. تمامی تابلو های روان جهت به نمایش گذاشتن اطلاعت تصویری و متنی نیازمند ارسال اطلاعات از طریق دستگاه یا وسیله ای خاص هستند که با نام بورد کنترل، مین بور و یا مادر بورد شناخته می شود. این نوع تلویزیون امکان اتصال به وروردی هایی مانند دوربین فیلم برداری، رایانه و سایر وروردی های تصویری و گرافیکی را دارد که می توان به فراخور نیاز از هر کدام از آن ها حتی بصورت همزمان بهره برد. به طور معمول هر دستگاهی بعد از مدتی و در اثر بعضی از عوامل بیرونی ممکن است که دچار آسیب شود این یک امر بدیهی است ولی می توان با نگهداری اصولی این خرابی ها را به تاخیر انداخت.

در طراحی و ساخت تلویزیون شهری کیفیت کار به هزینه ای که میخواهید برای آن اختصاص دهید رابطه ی مستقیم دارد و طبیعتا هرچقدر هزینه ی بیشتری شود از کیفیت و استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود و برعکس. این ابزارهای مبلمان شهری به دو روش گوناگون آفلاین و آنلاین قابلیت اجرا داشته و می توانند انواع محتوای تبلیغاتی کسب و کار مانند فیلم و عکس را با کیفیت مطلوب به نمایش درآورند. تفاوت ویدئو وال با تلویزیون شهری چیست؟ و هدف از این کار به وجود آوردن صفحه های نمایشگر ویدئو وال صنعتی بزرگ و یکپارچه در ابعاد نامحمدود که به برخی از این امکانات در ادامه اشاره قطعات تابلو روان می کنیم .

محتواهای قابل نمایش در تلویزیون شهری معمولا به نحوی انتخاب میگردد که مناسب ناظرهای غیر ثابت بوده و معمولا سرعت حرکت محتواها کمتر از نمایشگرهای معمولی میباشد تا هم ترافیک بصری کمتری ایجاد کند و هم ناظرهای متحرک زمان کافی برای درک محتوای نمایشی را داشته باشند. تلویزیون شهری محصولی معمولا در ابعاد بزرگ و فاصله بیش از 8 متر از ناظر میباشد که جهت نمایش محتواهای تبلیغاتی در طول 24 ساعت شبانه روز میباشد. گاهی این تابلوها به صورت شبانه روزی روشن می باشند و باز هم مصرف برق چندانی نسبت به بسیاری از تابلوهای دیگر ندارند و این یک مزیت بزرگ برای تابلوهای روان محسوب می گردد.

به همین خاطر درمناطق و محیط های گرمسیر که در تابستان دما به 5۰ درجه سانتیگراد می رسد توصیه بر این است که از تهویه مناسب (فن بزرگ یا کولرگازی) به گونه ای که درجه خودکار آن را روی 50 درجه سانتیگراد گذاشته شده استفاده کنند تا به محض بالا رفتن دمای درون سازه از 50 درجه سیستم تهویه به شکل اتومات کار نماید و دما را به تعادل برساند. بدیهی است که هزینه ی خرید یک تلویزیون شهری به قدری بالاست که مقرون به صرفه نم باشد و مهم تر از آن ،علاوه بر خرید باید هزینه های نگهداری آن را هم در نظر گرفت. هرچه ابعاد و اندازه تلویزیون بزرگ تر باشد، لزوم استفاده از پایه و ستون های نگهدارنده محکمتر نیز بیشتر می شود. همه چیز می تواند به سادگی جابجایی بین تصاویر به صورت دوره ای باشد، به طوری که چندین تبلیغ کننده بتوانند با اشتراک گذاری یک بیلبورد، هزینه ها را کاهش دهند، یا با استفاده از انیمیشن و به روز رسانی های زمان واقعی، پیچیده تر شوند.

هر کاری و انجام دادن آن نیازمند داشتن یک تخصص است. روشی که در آن، در آن واحد و لحظه ای میتوان از قیمت خرید تلویزیون بدون واسطه با داشتن تمام مشخصات و مزیت ها بهره برد. ضربه خوردن یا برخود شی با تلویزیون شهری باعث آسیب رساندن به ماژولها میشود اما به راحتی میتوان همان ماژول خراب را در حین روشن بودن تعویض کرد. این نوع از قاب ها دارای سوراخ هایی هستند که می توانید نصب ماژول را به راحتی انجام دهید. با این روش، می توانید با هزینه کمتر به مخاطبان نسبتاً زیادی دست پیدا کنید. دانلود نرم افزار تابلو روان – در این بخش از سایت ما می توانید انواع نرم افزارهای مورد نیاز تابلو روان Led و تلویزیون شهری و مکملهای لازمه هر نرم افزار از جمله فونتهای فارسی، برنامههای انیمیشن ساز، بکگراند متحرک ساز سهبعدی ساز، را به همراه دفترچه راهنمای بردهای مختلف و فایلهای مورد نیاز شما جهت کانفیگ و راهاندازی بردهای استفاده شده در این محصولات را از سرورهای دانلود پرقدرت ما دریافت نمایید.

قطعات تابلو روان شما می خواهید مطمئن شوید که پیام خود را در مقابل افراد مناسب دریافت می کنید. در ادامه روند تکمیلی تابلوهای تبلیغاتی ، تلویزیون شهری پا به عرصه نهاد که یکی از مناسب ترین و تاثیرگذارترین شیوه تبلیغات بصری محسوب می شود . استفاده از ماژول ها در ساخت تابلوهای روان موجب می شود که شما نیازی به ولتاژ بالا نداشته باشید و این مساله می تواند موجب صرفه جویی در مصرف برق و انرژی شود. یعنی هرچه ارتفاع تابلواز زمین کمتر باشد تلویزیونهای با تراکم بیشتر، مناسب تر است که واضحتر دیده شود و هرچه فاصله از زمین بیشتر باشد، می توانیم از تلویزیون با تراکم کمتری استفاده کنیم که وضوح زیادی لازم نیست. از تبلیغات قدیمی و سنتی میتوان به تبلیغات محیطی اشاره کرد که به دلیل عمومی بودن آن تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط با مخاطب دارد.

تابلوهای led انواع مختلفی دارند که تابلوهای عرضه شده در ایده ال ای دی بصورت روان و سه بعدی می باشند . به راحتی می توان افکت های مختلفی را تولید کرد. یعنی توانایی حرکت دادن به متون و جملات را ندارد.اما تابلو روان LED ،متحرک است.یعنی متون و جملات میتوانند در آن حرکت کنند.در این نوع میتوان از انواع افکت ها و جلوه های متن و انیمیشن برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده کرد. قابلیت تنظیم کردن سرعت افکت ها را به صورت جداگانه دارد. از دیگر مزیت های تابلو ال ای دی به رنگی بودن ، قابلیت پخش فیلم و تصویر این تابلو ها میتوان اشاره نمود. جک های سیماران معروف به فراز از ساختار ریلی و بازویی پشتیبانی می کنند و در سری های S، P، V در بازار موجود می باشند که هر کدام مدل ها و قابلیت های متفاوتی دارند.

نام دیگر منبع تغذیه پاور میباشد. در واقع می توان گفت که منبع تغذیه باعث رساندن برق به ماژول ها شده و در نهایت منجر به روشن شدن ال ای دی ها می گردد. برای منبع های تغذیه در بیشتر موارد از سوئیچینگ هایی که دارای جریان برق بسیار زیادی هستند نیز استفاده می شود. تلویزیون شهری از لحاظ پیکسل به دو مدل RGB و RGB2 تقسیم می شوند. در پاسخ به این سوال که تلویزیون شهری چیست بایستی بگوییم به نمایشگر هایی گفته میشود که در حوزه نمایشگر های LED متنوع است که هر نوع و مدل از این تلویزیون شهری در سطح شهر به چشم میخورد. به فاصله میان پیکسل ها در ماژول، دات پیچ Dot Pitch گفته میشود که بر حسب میلی متر اندازه گیری میشود و میتواند فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور را نیز محاسبه کند. این نوع از برد ها در دو نوع ساده و طیف دار تولید می شوند که انتخاب آن بر اساس نیاز شما خواهد بود.

3. آیا با آژانس های خارجی همگام می شود؟ ویدئو والها از ویژگیهای مهندسی و طراحی برخوردارند که میتوانند هر کجا نصب می شوند، چشمها را به سمت خود برگردانند. این محصولات میتوانند در مراکزی از قبیل سالنهای کنفرانس، سالن سمینار، سینماها، سالن جلسات، نماها و دیوارهای داخلی مجموعهها، فضاهای تبلیغاتی داخلی و بیرونی، هنگام استفاده از دیجیتال ساینیج در بیمارستانها و شرکتهای دولتی با کاربری یک نمایشگر بزرگ برای اطلاع رسانی مورد استفاده قرار میگیرند. تلویزیونهای شهری یا ویدئو والها، تصاویری بزرگ و پویایی را به نمایش میگذارند و میتوانند خدمات ارزشمند و غیرقابل انکاری را ارائه دهند.

به همین منظور از کابیت هایی برای ایجاد تصاویر یکنواخت و باکیفیت بهره برده می شود که جنس آنها از آلیاژ آلومینیوم و آهن است که علاوه بر مقاومت بالا، دارای قابلیت ضد خش نیز هستند. این تابلوها به این دلیل که ضد آب هستند و بر اثر بارش باران و برف آب به درون آن ها نفوذ نمی کند گزینه مناسبی برای نصب در فضای آزاد هستند. نوع بیرونی در محیط های باز استفاده می شود و معمولا ضد آب وتا حدی ضد ضربه هستند.

تلویزیون شهری ایمن موج هوشمند بهترین پیشنهاد برای استفاده از نمایشگر شهری با توجه به فاکتورهایی نظیر فاصله ی بیننده تا نمایشگر و استفاده در محیط باز و بسته را در قالب بسته ی فنی در خصوص مدل ارجح به مشتریان ارائه می نماید. لازم است که به این نکته نیز توجه کنید که هر چقدر تلویزیون شهری دارای ویژگی های مثبتی باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. بینندگان تلویزیون از چه فاصله ای تلویزیون را مشاهده می کنند ، از ۵ متری ۷۰ متری یا ۳۰۰ متری هر چقدر بیننده دور تر باشد باید تلویزیون بزرگتری بخرید. به وسیله نیروی محرکه برقی میتوان حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر استفاده مناسب تر از فضا داشت.

با توجه به تخصصی بودن ساخت تابلوهای روان نیاز است تا در صورت نیاز به آنها به افرادی که در زمینه طراحی و نصب تابلوهای روان فعالیت دارند مراجعه نمود. با این حال، نکات زیادی باید قبل از نصب ویدئو وال مورد توجه قرار گیرد. این نکته را باید در مکانهایی که رفت و آمد وسایل نقلیه و افراد بسیار بالا است توجه نمود. طراحی در تلویزیون های شهری به صورتی است که به راحتی با تغییرات آب و هوا دچار مشکل نمیشوند و همچنین در صورت بارندگی آب به سختی درون آنها نفوذ میکند با این حال نیاز است که توجه زیادی داشته باشید چرا که امکان ایجاد هر مشکلی وجود دارد پس بهتر است که از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری نمایید. تفاوتی که تلویزیون شهری، با تابلوهای تبلیغاتی LED یا همان تابلو روان LED دارد، در این است که٬ در تابلو روان LED ٬هر LED ، دارای هر رنگی که باشد٬ تنها می تواند در یکی از دو وضعیت صفر و یک منطقی٬ یعنی روشن یا خاموش٬ قرار داشته باشد .

لذا نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات کسب و کارها ایفا می کنند که در ادامه به آنها می پردازیم. نتیجه گیری: ویدئو والها میتوانند خدمات ارزشمندی در تمامی بخشها ارائه دهند. ویدئو والها که در اتاق انتظار یا لابی نصب میشوند، میتوانند محتواهای سرگرم کننده برای بازدیدکنندگان یا اطلاعاتی درباره مسیریابی، اطلاعیههای عمومی یا هنری را به نمایش بگذارند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه میافتد، امکان دارد با شرایطی بخصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت میتواند منظور شود. امروزه با توجه به رقابت بالایی که در کسب و کارهای مختلف وجود دارد افراد از روش های مختلفی برای جلب توجه مشتری و تبلیغات استفاده می کنند.

هر قدر دات پیچ ماژول LED کوچکتر باشد کیفیت تصویر ماژول بهتر است چرا که پیکسل ها در ماژول به هم نزدیک تر بوده و تعداد پیکسل بیشتری در واحد سطح گنجانده می شود . با این حال خود ماژول ها نیز از لامپ های بسیار کوچکتری تحت تکنولوژی LED یا SMD ساخته میشود که هرکدام از این پیکسل ها در فاصله ی معینی از پیکسل مجاور خود قرار دارد و همین فاصله های متفاوت در ماژول های مختلف باعث ایجاد تنوع در کیفیت و تراکم در تلویزیون های مختلف میشود. تابلو ال ای دی به دو شیوه آفلاین و آنلاین قابل طراحی و پیاده سازی است تفاوت این دور روش این است که در روش نصب تابلو تبلیغاتی led به روش آنلاین از وسیله ای با نام ویدیو پروسسور استفاده می کنند که این وسیله قادر به نمایش تصاویر و ویدیوها به صورت ناهمگون و در ابعاد بزرگتر و بیشتر است.

قبلا سایت یا منبعی وجود نداشت که خریداران تلویزیون شهری بتوانندبا کمک آن قیمت های این تابلوهای تبلیغاتی را مقایسه و بررسی کنند. برای بررسی قیمت تلویزیونهای شهری وارد سامانه هوشمند محاسبه قیمت پارسا تابلو شوید و قیمت محصول مورد نظر خود را با توجه به ابعاد مورد نیازتان محاسبه کنید. در روش وقت گیر شما باید برنامه نویسی حرفه ای یاد بگیرید و با تعریف متغیر و توابع و دیگر بخشهای برنامه نویسی یک برنامه خاص و متناسب با نوع نمایش تابلو بنویسید و سپس برنامه را توسط نرم افزارهایی مثل BASCOM AVR برای تابلو روان کامپایل کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار