مهاجرت به ایتالیا (+ روش های جدید 2022)

البته با خرید املاک گرانتر (بالای 500 هزار یورو) احتمالا بعد از یک سال اقامت دربافت خواهید کرد. هیچ وقت به مهاجرت های غیر قانونی فکر نکنید، چون با این کار دیگر نه در وطن تان جایی خواهید داشت و نه در مقصد. اغلب مهاجران ترجیح می دهند با پیدا کردن کار مناسب مهاجرت کنند تا به راحتی از پس هزینه های شان برآیند اما حقیقت این است که اگر هیچ مهارت خاصی ندارید، نمی توانید در مهاجرت کاری موفق شوید چون دلیلی وجود ندارد که کشورهای دیگر خواستار جذب نیروی غیر ماهر باشند و روی تبعه خارجی سرمایه گذاری کنند.

البته در این مورد گاهی استثنا نیز وجود دارد مثلا اگر مهاجر در یکی از رشته های هنری دارای سابقه ای بالا یا مهارت های فوق العاده باشد مدرک تحصیلی دیگر در اولویت نخواهد بود. 3. خدمات بهداشتی در عمان، دارای کیفیت خوب و مناسبی است و به طور کلی در دسترس عموم مردم قرار می گیرد. مهاجرت (immigration) به معنای جا به جایی مردم از مکانی به مکانی دیگر برای کار یا زندگی است. بدینترتیب سرمایهگذار نسبت به خروج سرمایه از ایران ترغیب و با مهاجرت کسبوکارش را در کشوری دیگر ادامه میدهد. خوشبختانه بعد از پایان تحصیل شرایط اقامت موقت استرالیا بین ۲ تا ۴ سال بعد از تحصیل در استرالیا فراهم است تا فارغالتحصیلان بتوانند بعد از دریافت مدرک خود در استرالیا حضور داشته باشند و این موقعیت را داشته باشند که شرایط خود را برای دریافت سایر انواع ویزای استرالیا بهبود بخشند. مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل و یا مهاجرت به آمریکا برای ادامه تحصیل را می توان یکی از راحت ترین و شدنی ترین راه های مهاجرت به آمریکا دانست که علاوه بر مهاجرت به این کشور مزایای فراوانی نیز با خود دارد. با توجه به توضیحات بالا و آشنایی شما با حداقل شرایط اولیه برای مهاجرت می توانید از طریق روش های زیر برای مهاجرت اقدام کنید.

وجود اقوام درجه یک در کشور مقصد امتیاز محسوب شده و روند مهاجرت شما را سهولت می بخشد؛ اما بدانید که پس از رسیدن به مقصد باید بتوانید خودتان بدون هیچ پشتوانه ای و تنها با اتکا به نفس زندگی تان را از همه لحاظ تامین کنید. شما باید نشان دهید که میتوانید با سرمایۀ شخصی، خود را تامین مالی کنید و از پس مخارج خود در طول دوران تحصیل برایید. تحصیل در آلمان یکی از محبوب ترین انواع روش مهاجرت به اروپا در بین جوانان است. این روش مهاجرت در کشورهایی مانند اسلواکی، لهستان، آلمان و… برای مهاجرت به هلند نیز مانند مهاجرت به هر کشور دیگری نیاز به دریافت ویزا دارید از جمله ویزاهای کوتاه مدت و بلندمدت. ویزای کار در آمریکا B-1 برای متقاضیانی صادر خواهد شد که قصد تجارتی کوتاه مدت و محدود را در آمریکا دارند. تابستانها کوتاه و گرم و زمستانهای سرد و طولانی از ویژگیهای آب و هوای این کشور است. یکی از ویزاهای پر متقاضی برای کشور ترکیه، ویزای کار است. طبق اطلاعات تایید شده رتبه 3 در پر طرفدار ترین دانشگاه های دنیا در این کشور ثبت شده و سالانه دانشجویان زیادی به این کشور مهاجرت می نمایند. اطلاعات شخصی من چگونه محافظت میشود؟

طبق آخرین گزارشهای رسمی توسط دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور؛ تا سال 1399 تقریباً 4،037،258 ایرانی در خارج از کشور ساکن هستند. امور مهاجرت به کشور سوئد جهت اقامت دائم در همین کشور انجام می شود. پس از یکسال با بررسی شرایط شما ممکن است به شما اقامت تعلق بگیرد. در کشورهای پیشرفته جهان این روزها هزینه زندگی زیاد است و اغلب، زوج ها هر دو کار می کنند تا از پس هزینه های زندگی برآیند. این روزها برای ورود به کشورهای پیشرفته باید دلیل خوبی داشته باشید در غیر صورت مجرم خواهید بود و هرگز به زندگی رویایی مورد نظرتان نخواهید رسید. در واقع در این کشور احساس آرامش بیشتری خواهید کرد و «بی خانمانی» ممکن است کمتر تهدید کننده باشد. امروزه افراد بیشتری تصمیم می گیرند برای زندگی، شغل و درآمد بهتر به یک مقصد ایده آل مهاجرت کنند. کانادا از نظر هزینه زندگی، در بین 197 کشور در رتبه 21 و بهترین کشور برای زندگی دارای رتبه 7 است.

علاوهبراین گفته میشود اپل ظرفیت باتری این گوشیها را افزایش داده است. البته لازم به ذکر است که اگر شما مثلا اقامت یکی از کشورهای حوزه شنگن را داشته باشید، سفر شما به آمریکا، استرالیا و کانادا خیلی راحت تر می شود. لذا این کشور هرگز شما را مجبور به ماندن در خاک اسلواکی نکرده و می توانید در هر یک از کشورهای های حوزه شنگن کار، زندگی یا تحصیل کرده و یا حتی در ایران بمانید. اما لازم است بدانید که دوران تحصیل در کانادا زمان کمی برای شناخت استرالیا و اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور است. برای این اقدام روش های متنوعی وجود دارد و افراد می توانند بر طبق شرایط کاری، تخصص، سن و دیگر موارد یکی از شیوه ها را که مناسب تر می باشد مورد انتخاب قرار داده و اقدام های مرتبط با آن را مورد پیگیری قرار دهند. در واقع در این روش باید در یکی از حساب های بانکی خود در ایران مبلغی بین 50.000 تا 300.000 یورو داشته باشید و پرینت آن را ارائه دهید. این شرکت مثل همیشه گوشیهای هوشمند خود را ازطریق اپراتورهای تلفنهمراه با تخفیفهای ویژه عرضه میکند.

متقاضیانی که قصد دارند، ازطریق خرید ملک اقامت کشور سوئد را اخذ نمایند، باید قبل از اقدام به چنین عملی قوانین سرمایه گذاری کشور سوئد را مطالعه نمایند، لذا قبل از رسیدن به خاک کشور سوئد حدود 3 تا 10 درصد مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می شود، پس از رسیدن به کشورسوئد و سپری شدن مراحل قانونی که شامل ارائه مدارک و هزینه های مختلف می شود و در نهایت با خرید یک ملک و طی کردن مراحل قانونی می توانید اقامت کشور سوئد را دریافت نمایید. برای پیدا کردن شغل و موقعیت کاری در کشور ترکیه علاقهمندان میتوانند با استخدام یک وکیل در این کشور نسبت به این مهم اقدام کنند. پس اگر سودای تجارت دریایی، گردشگری ساحلی یا حتی یک زندگی ساده در شهری تاریخی را در سر میپرورانید، ازمیر این امکان را به شما میدهد تا در زیباترین بستر ممکن آن را آغاز کنید. اگر قصد مهاجرت به صورت خانوادگی یعنی با همسر، فرزند یا پدر و مادرتان را دارید باید بدانید که ویژگی های تک تک آن ها می تواند در بهبود شرایط و روند مهاجرتی شما تاثیر گذار باشد پس همه شرایط خود و اعضای خانواده تان را در نظر بگیرید و با مشاور یا وکیل خود در میان گذارید.

علاوه بر روشهایی که برای مهاجرت به کانادا بیان شد، افراد میتوانند از راه برنامه مای استانی به سایت mohajerat100 کانادا مهاجرت کنند. دشوارترین بخش شوک فرهنگی برای مهاجران این است که آنها هیچ برنامه ای برای بازگشت به خانه ندارند، بنابراین مجبور می شوند یک فرهنگ جدید را بپذیرند و یاد بگیرند که چگونه به شیوه های جدید رفتار کنند. کارت آبی اروپا یکی دیگر از مجوزهای کاری است که امکان مهاجرت برنامه نویس به هلند را فراهم میکند. بسیار مهم است که بدانید مجوزهای کار فصلی از 20 روز تا 3 ماه اعتبار دارند که آن را به یکی از کوتاه ترین انواع مجوزها تبدیل می کند. در 50 سال اخیر در جهان، شمار مهاجران افزایش یافته و روز به روز هم بیشتر می شود.

پس سعی کنید در روند مهاجرت همیشه قانون مند عمل کنید تا در آینده در روند رفت و آمدتان به وطن دچار مشکل نشوید زیرا هر گونه اقدام غیر قانونی در این راستا حتما در آینده مشکل ساز خواهد شد. مثلا اگر ویزای کاری بگیرید پس از پایان مدت ویزا باید به کشور خود بازگردید و حتی اگر اقدام به تمدید ویزای خود کنید، دولت آن کشور موظف نیست ویزای شما را تمدید کند. کانادا یکی از کشورهای برتر جهان است که در آن شرایط کار و زندگی در بهترین حالت قرار دارد. هلند نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی، مجوز اقامت در این کشور را برای سرمایه گذاران خارجی صادر میکند. این سازمان تصمیم میگیرد که آیا فرد پناهجو شرایط کسب اجازه اقامت پناهندگی در هلند را دارد یا خیر.

اپل کمتر از دو ماه دیگر نسل بعدی گوشیهای هوشمند خود یعنی سری آیفون ۱۴ را رسماً رونمایی خواهد کرد. همانطور که اشاره شد، اپل کمتر از دو ماه دیگر نسل جدید آیفونهای خود را معرفی خواهد کرد. اگر مدرک زبان ندارید، حداقل تلاش کنید زبان را یاد بگیرید. با همه این تفاصیل همیشه به یاد داشته باشید که قوانین مهاجرتی هر کشور با دیگری متفاوت است و در فواصل زمانی کوتاه مدت هم امکان تغییر آن ها وجود دارد. علاوه بر آن بسیاری از خدمات درمانی تکمیلی همچون آزمایشات پزشکی، مشاوره روانشناسی یا روانشناختی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و شنوایی سنجی نیز شامل بیمه سراسری دولتی شده و بخشی از هزینههای آنها توسط دولت پرداخت میشود. مگر اینکه شما درآمد ریالی بسیار بالایی داشته یا دغدغه پرداخت هزینههای مهم مانند اجاره خانه، تحصیل، رستوران و… با توجه به این که ایرانیان بسیاری خواهان مهاجرت هستند، لازم دانستیم که در مقاله ای جداگانه ابتدایی ترین شرایط موردنیاز برای مهاجرت توضیح دهیم زیرا اگر این ویژگی ها را نداشته باشید روند مهاجرت تان بسیار دشوار و تقریبا ناممکن خواهد بود. در ضمن قصد این مطلب تبلیغ و بازار گرمی برای وکیلان نیست پس اگر از دانش بالایی برخوردار هستید و پرونده سنگین و پیچیده ای هم ندارید خودتان با مراجعه به سفارت کشور مقصد، مراحل مهاجرتی تان را طی کنید.

در روش نخست فرد متقاضی طرح و بیزینس اقتصادی خود را ارائه داده و از این طریق شرکت جدیدی را در هلند به ثبت میرساند. به دلیل ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در این کشور، کانادا یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. شرایط مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان به برخی از کشورها وجود دارد اما اگر بتوانید مدرک زبان بگیرید، پوئن مثبتی برای شما خواهد بود. بهترین کشوری که هم اکنون می توانید با ثبت شرکت در آن، اقامت کل اروپا را بگیرید، کشور اسلواکی است. همچنین برای تقاضای پاسپورت باید زبان و جغرافیای آن کشور را امتحان بدهید و حتی اگر هم قبول نشدید نگران نباشید، می توانید هر چقدر خواستید دوباره درخواست کنید. افراد بسیاری به دلیل داشتن اقوام و یا دوستانی در کشورهای دیگر علاقه مند به مهاجرت به آن مقصد هستند و احساس می کنند وجود آن ها روند مهاجرت شان را بسیار آسان خواهد کرد اما حقیقت چیز دیگری ست. کشورهایی مانند کانادا و استرالیا که افرادی را بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار و سطح زبان ارزیابی کرده و به آنها اقامت می دهند. یکی از اعضای خانوادهی شما که ساکن استرالیا است، تعهد دهد که از شما پشتیبانی مالی خواهد کرد.

اگر بودجه کافی برای مهاجرت را ندارید؛ در جستجوی راه و روش های مهاجرتی نباشید چون سرانجام نتیجه ای جز اتلاف انرژی در بر نخواهد داشت و زمانی که بوجه کافی را جمع کنید احتمالا قوانین مهاجرتی تغییر کرده اند. کافی نیست زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که در کشور مقصدتان شرایط لوکس و خوبی نصیب تان شود و به عبارتی دیگر باید هدفی داشته باشید تا برای رسیدن به آن با همه سختی ها بجنگید. همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم راه و روش های مهاجرت بسیار گوناگون هستند؛ اما برای موفقیت در مهاجرت باید بودجه کافی داشته باشید. را تا زمانی که به پول نقد تبدیل نشده اند جزو بودجه حساب نکنید. در رابطه با بودجه با خودتان صادق باشید و تصور نکنید با فروش خودروهای ارزان قیمتِ وطنی یا چنین سرمایه هایی حتما می توانید مهاجرت موفقی داشته باشید. سازمان هایی همچون صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی در این کشور قرار دارد. با داشتن تابعیت هر کشوری تمامی محدودیت هایی که در بند بالا ذکر شد را نیز نخواهید داشت. به طور کلی اثبات اینکه شما تنها از روی علاقه این ازدواج را پذیرفته اید، مهم ترین شرط لازم برای مهاجرت از طریق ازدواج به این کشور است.

نام سوئیس در میان کشورهایی است که اقامت از طریق تولد را بر مبنای قانون خون نهاده است. از آثار پرطرفدار این بازیگر عرصه کمدی کشورمان میتوان «در چشم باد»، «شوق پرواز»، «معراجیها»، «آدم برفی»، «اخراجیها» و «دزد عروسکها» را نام برد. و به نظرمی رسد اگر چه انگیزه اقدام به مهاجرت را اغلب کشور مهاجرفرست ایجاد می نماید:ولی بطور یقین انگیزه اقدام به مهاجرت غیرقانونی را کشور مهاجرپذیربا وضع قوانین سرسختانه ورود،موجب می گردد. پس اگر ایده خاصی برای کسب درآمد در کشور مقصد ندارید، اقدام به مهاجرت نکنید. به تازگی مهرالله رخشانی مهر- رئیس سازمان نوسازی تجهیز و توسعه مدارس کشور درباره حاشیههایی که در فضای مجازی پیرامون مهاجرت یکی از مدیران این سازمان به کانادا و مرتبط کردن آن با ابهامات مالی، مطرح است به تسنیم گفت: این فرد در گذشته معاون مشارکتهای نوسازی مدارس استان تهران بود و پس از آن مدیرکل مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس شد و مسئولیت مالی نداشت تا پولی در اختیارش باشد بلکه در حوزه مشارکتها و خیرین فعال بود. از معایب این روش آن است که باید 9% ارزش افزوده به همراه حق بنگاه املاک را پرداخت کنید. یکی از روش های محبوب دیگر اخذ اقامت ترکیه، خرید خانه با ارزش کمتر از 250000 دلار است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار