رستوران های تهران ؛ آشنایی با بهترین رستورانهای پایتخت

اینکه گیاهان آفت نداشته باشند و حشرات یا حیوانات موذی در بین آنها حرکت نکنند از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژهای شود. به این ترتیب گزینش نوع و جنس آنها تاثیر متعددی روی دکوراسیون رستوران دارد. اما به طور کلی چند نوع رستوران در کشور ما وجود دارند: ساده، سنتی، کلاسیک و مدرن. درست است که یک سفره خانه، یک فضای سنتی در اختیار قرار می دهد اما با این حال باید اصول دکوراسیون داخلی در آن اجرا شده و محیطی فرح بخش و دوست داشتنی در آن جریان داشته باشد. دکوراسیون رستوران سنتی نیز از جمله موارد دلپسند برای مردم به حساب میآید.

چنین کاری هم از لحاظ اقتصادی برای مالک بصرفه است و هم اینکه صدمه بسیار کمتری به محیط زیست می زند چرا که این مصالح قابل بازیافت و بازیابی هستند. چرا توجه به دکوراسیون سفره خانه مهم است؟ چرا طراحی دکوراسیون فست فود اهمیت دارد؟ طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران های مدرن و . از همین رو باید بر اساس ایده پردازی های مدرن، کلاسیک و سلطنتی هدف خود از دکوراسیون داخلی فضای کار را مشخص کنیم. یکی از سوالات متداول شما عزیزان از ما این بوده است که آیا منطقه تکسیم برای اقامت امن هست یا خیر، در این رابطه باید بگویم که حدود 2 سال پیش (سال نود و پنج و نود و شش) در رابطه با امنیت این ناحیه شبهاتی وجود داشت اما حالا منطقه تقسیم و خیابان استقلال کاملا امن هستند و اگر در هتلهای این ناحیه اقامت کنید، خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

طراحی داخلی هتل و رستوران

میز و صندلی راحت و باکیفیت در تزیین دکوراسیون فست فود بسیار موثر است و صندلیهای پلاستیکی سبک که به راحتی جابجا میشوند به هیچ وجه راحت نیستند و موجب نارضایتی مشتری میشوند. این رنگ در بسیاری از شرایط در افزایش اشتها نیز مؤثر است. تزئین با رنگهای گرم باعث افزایش جذب مشتری و رنگهای سرد و خنک باعث میشود، مشتریان تصور کنند فضای محیط بسیار آرام است. این نورپردازی دکوراسیون و فضایی صمیمی، لذتبخش، و آرام میسازد. رنگ سبز با طبیعت در ارتباط است و فضایی آرام را در داخل فست فود ایجاد میکند. رنگهای خنثی روشن همچون سفید و خاکستری کمک میکنند تا مانند هر فضای داخلی دیگر، یک فست فود نیز با فضایی آرام، محیطی را تداعی کند که مشتریان به دلیل احساس آرامش، بیشتر در آنجا بمانند. در کنار این نیز بد نیست اشاره کنیم که رنگ قرمز، افراد را به افزایش سرعت در سرو غذا وا میدارد و به همین دلیل نیز غالباً رستورانها و فست فودهایی که شلوغ و پرمشتری هستند، با استفاده از این رنگ، سرعت بیشتری در راهاندازی مشتریانشان پیدا خواهند کرد!

طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران

علاوه بر این، در طراحی فست فود کوچک از مبلمان بزرگ و جاگیر و رنگهای تیره و خسته کننده پرهیز کنید. تیم معماران در طراحی داخلی این رستوران با تم آبی از عناصری مانند: آینه های گرد، تراس و عرشه، روکش روی دیوار ها استفاده نموده اند که تداعی کننده حس حضور در یک کشتی می باشد. حس بویایی ما به نسبت بقیه حس ها بسیار قوی تر میباشد. برای مدرن تر دیده شدن فضا، رنگ این آجرها سفید انتخاب شده است. آنها میتوانند روحیه مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند، احساسات آنها را برانگیخته و در انتخاب نوع غذا مؤثر باشند. آنها همچنین چشمنواز هستند و فضا را برجسته نشان میدهند. امروزه دکور فست فود با چوب و همچنین ایده طراحی فست فود با استفاده از متریال آجر، سنگ، بتن، فلز و همچنین ترکیبشان با هم، بسیار متداول است.

اگر شما به دنبال طراحان وب و توسعه دهندگان حرفه ای برای ساخت یک وب سایت منحصر به فرد و حرفه ای برای کسب و کار رستوران خود هستید با شرکت طراحی سایت ساپرن تماس بگیرید. مشتریان هنگامی که قصد ورود به رستوران را دارند خوشحال می شوند از این که مهم شمرده شوند ( توسط فروشنده ) و حتی الامکان طراحی ورودی به گونه ای باشد که احساس خوب را در آن ها ایجاد کند. یک تفکر صحیح و منطقی می تواند شما را خاص و متفاوت کند. تبحر خاص بانوی بومی جزیره -آشپز و صاحب این رستوران- در طبخ غذاهای اصیل جنوبی، رستوران خاله را به یکی از رستوران های معروف قشم طراحی داخلی رستوران سنتی تبدیل کرده است. یکی از مهمترین ویژگیهایی که افراد را به استفاده از رنگ قرمز در فست فود ترغیب میکند، افزایش انرژی در فضاست. نمد از زمانهای قدیم در کشور تولید می شود که با استفاده از دستگاه های صنعتی توانسته ایم با همان کیفیت قدیمی این محصول را تولید کرده و در بازار عرضه کنیم.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران

این رستوران سفرهخانهای سنتی با متنوعترین غذاهای ایرانی دارد و گواهینامه جهانی از کشور انگلستان برای استانداردهای بالای کیفی دریافت کرده است.مجموعه رستوران بابا قدرت دو سالن پذیرایی بزرگ برای برگزاری جشنها و مراسم مختلف نیز دارد. بخشی از ساختمان دستخوش تغییر شده است و بالکنی در طبقه بالای آن اضافه شده است. نحوه اجرای طراحی داخلی و قرارگیری همه عناصر در کنار یکدیگر، بخشی بسیار مهم در عملکرد خوب یک فست فود است. اگر به طراحی داخلی رستورانهای مدرن دقت کرده باشید، متوجه میشوید که همه آنها از آثار هنری و نور ملایم برای رستورانهای خود استفاده کردهاند. همه مردم دوست دارند در فضای زندگی، کار و تفریح خود از زیبایی و هارمونی و تناسب در فضا لذت ببرند. استفاده از این رنگ در فضای فست فود باعث میشود که مشتریان شما از خوردن غذای ناسالم و نه چندان مقوی خود، احساس گناه نکنند و صرفاً با رضایت کامل از آن لذت ببرند!

برای آشپزخانه و مطبخ رستوران از بهترین تجهیزات مکنده و تهویه هوا باید استفاده شود تا بوی غذای طبخ شده و حرارت آن ها به محل سرو غذا منتقل نشود و فضا را مورد دخالت خود قرار ندهد. فست فودی ها و رستوران ها از تم های منحصر بفرد و سفارشی برای طراحی دکوراسیون خود استفاده نمی کنند؛ زیرا در این صورت مشتریان حسی خودمانی در این گونه فضاها نخواهند داشت. طبیعتاً شما به هیچ عنوان در رستوران و فست فودی که با دکوراسیون قرمز رنگ طراحی شده، بیانرژی و خسته نخواهید بود و همین مسئله هم تأثیر مستقیمی را بر روی افزایش اشتهای مشتری خواهد داشت. انتخاب رنگ باید طوری باشد که فست فود را از ساختمانهای کناری مجزا کند و باعث زیبایی ظاهر شهر شده و توجه را به خود جلب کند.

در واقع بیشتر مردم این ذهنیت را دارند که دکوراسیونهای شیک، خدمات بهتری ارائه میدهند، به همین دلیل میتوان طراحی نمای بیرونی فست فود را اصلیترین قسمت طراحی دکوراسیون فست فود دانست. یک طراحی خوب مستلزم صرف وقت و هزینه میباشد که این هزینهها در واقع سرمایه گذاری پرسودی میباشد و بازده ی بالایی دارد. همین نکته در مورد مبلمان نیز صدق میکند؛ یک طراحی داخلی خوب ممکن است با انتخاب غلط مبلمان به یک فاجعه تبدیل شود. با انتخاب پرده مناسب میزهای کنار پنجره در روزهای آفتابی هم قابل استفاده هستند.

چرا طراحی دکوراسیون فست فود اهمیت دارد؟

اگر یک کابینت با قیمت خیلی اقتصادی میخواین، پیشنهاد اولیه کابینت ام دی اف است.اگر میخواین خیلی لاکچری باشه و هزینه براتون مهم نیست، کابینت چوبی رو توصیه میکنیم. مجلل و گران قیمت می توان از بافت های قوی تری مثل آجر و اکسسورهای چوبی. به کارگیری از پارکتها و لیمنیتهای چوبی در کف رستوران و کافی شاپ نیز علاقه مندان بسیار متعددی داراست. رستوران ها چند نوع هستند؟ 4) در انواع طراحی فست فود از دو نوع میز و صندلی استفاده کنید و با این کار حق انتخاب بیشتری به مشتری بدهید. اگر دوست دارید طعم غذاهای ایرانی را در محیطی جذاب و خانوادگی نوش بچشید، رستوران کمالی لواسان را انتخاب کنید.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

به همین دلیل هم هست که احتمالاً، مشتریان شما در چنین فضایی، اشتهای بیشتری پیدا خواهند کرد. منوی رستوران شامل غذاهای آسیایی است و شاید بتوان سوشی را پر طرفدارترین غذای رستوران مانسون لانژ دانست.از دیگر غذاهای معروف رستوران مانسون لانژ میتوان به سوپ تند مدیترانهای، خوراک مخصوص لابستر، رول میگو، استیک و سالاد مرغ چینی اشاره کرد. بهکارگیری رنگ مشکی و یا هر طیف رنگی نزدیک به آن در فست فود نیاز به احتیاط و دقت بالایی خواهد داشت، چراکه استفاده بیرویه و بیش از حد آن میتواند فضای فست فود شما را تاریک و دلگیر کرده و در نتیجه، مشتریانتان را نیز فراری دهد! برند های معروف زیادی از عناصر کلاسیک در دکوراسیون داخلی رستوران خود استفاده می کنند. وقتی مشتری های شما نمی توانند به شما مراجعه کنند ، می توانید با آوردن خدمات خود به خانه هایشان همچنان مشتریان خود را حفظ کنید و خللی به کسب و کارتان وارد نشود.

باوجوداینکه نسبت به رستورانهای معمول؛ مشتریان زمان کمتری را در فست فود سپری میکنند، اما همچنان برای طراحی داخلی فست فود نیز تفکر، زمان و هزینه زیادی صرف میشود. طراحی فست فود از آن جهت مهم است که فست فودهای شیک همواره مورد توجه بیشتر مردم قرار میگیرند، باعث ایجاد ذوق و اشتیاق در مشتری شده و همچنین امکان بازگشت مجدد او را نیز فراهم میکند. امکان تعریف آدرس های متفاوت برای هر کاربر (وجود این قابليت از ثبت نام مجدد کاربرانی که آدرس های آنها تغيير پيدا کرده جلوگيری می کند). از طرفی حس و حالی که مشتری از طراحی دکوراسیون فست فود دریافت میکند میتواند امکان بازگشت مجدد او را نیز فراهم کند. آیا بهترین رستورانهای تهران با فضای باز را میشناسید؟ در ضمن همه شب به جز ایام سوگواری، از ساعت ۷ عصر تا ۱۲ شب، برنامه موسیقی زنده سنتی با اجرای خوانندگان و نوازندگان بنام تهران برگزار میشود.

طراحی داخلی اشپزخانه رستوران

رستوران سنتی باغ فردوس یکی دیگر از رستوران های تهران محسوب میشود که فضایی سنتی و تماشایی دارد. طراحی و دکوراسیون فست فود مانند طراحی هر فضای دیگری، بسته به سلیقهی افراد، در سبکهای مختلف امکانپذیر است و از عوامل مهم دیگر برای تعیین سبک دکور فست فود، میتوان به مکان و منطقهای که فست فود در آنجا قرار گرفته، اشاره کرد. این بدان معنا است که حضور در وب برای رستوران ها ضروری است. اما این تصور کاملا اشتباه بوده و تزئین سقف برای طراحی داخلی رستوران ضروری است. اما امروزه کاربرد و جایگاه خودش رو در بین ما از دست داده است. سطح پوشش داده شده 23,000 مترمربعی باعث فراهم شدن محیطی مناسب و مطبوع برای تماشای فوتبال در شهر اهواز شده است. به همین ترتیب علاوه بر استاندارد های طراحی فست فود، میز و صندلی، باغچه کوچک، آفتابگیر و دستگاه تهویه مطبوع نیز میتواند باعث جذب طراحی داخلی رستوران با آجر مشتری شود.

حس بویایی ما به نسبت بقیه حس ها بسیار قوی تر میباشد.

استفاده از اکسسوری های مختلف و یا بهره مندی از سنگ های گران قیمت در دیوار ها می تواند رستوران شما را به یک رستوران مجلل و شیک بدل نماید. امروزه رستورانها و فست فودها علاوه بر پاسخ روزانه به مردم، میزبان خیلی از جشنها و مهمانیهای کوچک و بزرگ هستند و هرچه این فضا متفاوتتر و جذابتر باشد مشتری بیشتری را جذب میکنند. علاوه بر اینها استفاده بهینه از فضای موجود مهمترین اصل و قانون در طراحی و دکوراسیون فست فود است. کاربرد نام تجاری در فست فود باعث میشود که تجربه استفاده از این مکان به یادماندنیتر شود. برای این کار در ابتدا باید مکان مناسبی را برای سرویسدهی برای سفارش مشتریان به صورت بیرونبر در نظر بگیرید. طراحی دکوراسیون فست فود کوچک اگر به صورت اصولی باشد و استاندارهای طراحی فست فود را رعایت کند، میتواند به محیط جذاب و منحصر به فردی تبدیل شود که متراژ آن خیلی به چشم مشتری نیاید.

در کنار آن انتخاب یک تم خاص و منحصر به فرد و استفاده از اکسسوری های خاص و لوکس میتواند به برندسازی فست فود کمک کند.پس اگر قصد ایجاد تغییرات در دکور فست فود را دارید و یا به برند شدن آن فکر میکنید، خلاقیت در طراحی دکوراسیون فست فود را فراموش نکنید تا با طراحی فست فود پیشرفته مشتریان را جذب کنید. کافیست از طریق فرم درخواست مشاوره شماره تلفن و درخواست خود را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما جهت مشاوره طراحی سایت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید. این شعبهها در محلههای اقدسیه، آرژانتین و سعادت آباد قرار دارند و از لوکسترین رستورانهای تهران به شمار میروند.منبع عکس: سایت رستوران ارکیدهدر منوی این رستوران انواع کبابها مانند کباب شاندیز، کباب بره، جوجه کبابها و سینیهای مخصوص کباب ارکیده دیده میشوند.

طراحی داخلی رستوران ساده

اگر فضای خالی دارید، یک سالن انتظار را ایجاد کنید. اگر سوالی در مورد طراحی داخلی رستوران دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما سوال کنید. بنابراین اگر تصمیم به طراحی سایت برای رستوران خود دارید، اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو است و تمامی نکات طراحی سایت ریسپانسیو در آن رعایت شده باید و در انواع صفحات نمایش به درستی نشان داده می شود. منبع عکس: سایت همگردی، عکاس نامشخصرستوران سنتی شبستان با فضایی کاملا سنتی در مرکز شهر تهران قرار دارد. ویاپورت آسیا اوتلت شاپینگ Viaport Asia Outlet Shopping که در قسمت آسیایی استانبول در نزدیکی فرودگاه صبیحه گوکچن واقع شده است با داشتن365 هزار متر مربع مساحت بزرگ ترین اوتلت در این شهر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار