صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

این صرافی که در شهر «هنگ کنگ» قرار دارد به دست فردی به نام «یانگ هایپو» راه‌اندازی شده است. صرافی کوینکس یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود. بعد از اینکه شماره موبایل موردنظر خود را وارد کردید با کلیل روی گزینه Send Code، کدی به این شماره ارسال می‌شود. کد را در قسمت مربوطه وارد کرده و روی گزینه NEXT کلیک کنید و به این ترتیب فرایند ثبت شماره موبایل در حساب کاربری کوینکس شما تکمیل می‌شود. ۳- با ورود به این بخش ابتدا قبل از مجاز بودن به تغییر رمز عبور خود باید حساب کاربریتان را تایید کنید. برای این کار در روی گزینه Send Code کلیک کرده و کد ۶ رقمی ارسال‌شده به آدرس ایمیلیتان را در این بخش وارد کنید.

مراحل تغییر رمز عبور حساب کوینکس

بدون شک هیچ صرافی نمی‌تواند جایگزین کامل و جامعی برای بایننس باشد. زیرا تعداد توکن‌ها و کوین‌های موجود در این صرافی قابل مقایسه با صرافی بایننس نبوده و بدون شک باگ‌ها و مشکلات این صرافی نیز بسیار زیاد است. علاوه بر این حجم مارکت در این صرافی کم بوده به همین خاطر نمی‌توان انتظار چندان زیادی از صرافی کوینکس داشت و مقایسه بی‌مورد است. بعد از کلیک بر روی لینک زیر احتمالاً با تصویر زیر روبرو می‌شوید که برای ثبت نام کافی است بر روی دکمه سمت راست بالای صفحه یعنی Sign up یا همان ثبت نام کلیک کنید. یکی از سؤالات مهمی که در ابتدا به ذهن خطور می‌کند این است که صرافی کوینکس به دست چه افرادی اداره شده و تیم گرداننده آن در کدام کشور فعالیت دارند.

۲-در ضمن اگه بلافاصله بعد از ثبت نام از کوینکس خرید زدید، پس قبلش باید تتر خریداری کرده باشید، می تونید ببینید مثلا از نوبیتکس یا هر صرافی ایرانی که تتر خریدید، چه تاریخی بوده. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام کوینکس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. Leverage در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. در اینجا باید برخی اطلاعات هویتی و مدارک را به طور دیجیتالی ارسال کنید که شامل عکس پاسپورت به همراه دست نوشته ای با عنوان کوینکس است. در اینجا تاریخ میلادی روزی که این کار را انجام می دهید نیز وارد کنید. توجه کنید که در حال معمول، رفع مشکل پیامک کوینکس هیچ ربطی به صرافی کوینکس ندارد و حل آن به اپراتورهای داخل کشور مربوط است.

در کادر بعدی، آدرس کیف پول مقصد را برای انتقال رمزارز وارد کنید. کد تأییدیه‌ی ارسال شده به ایمیل خود را در کادر روی صفحه وارد نمایید. بالای صفحه گزینه ای با عنوان “Sign Up” وجود دارد که باید روی آن کلیک نمایید.

صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان فرض کنید پوزیشن شورتی را باز کرده ایم و در حالت مارکت قراردادی با عدد ۶۵ سنت تعیین کنیم. حال اگر بر روی گزینه post Only کلیک کرده و چک مارک بزنیم، اجازه نمی دهد که در عمل، پوزیشن ما بزرگتر شود. از قسمت بالا سمت چپ شما باید روی گزینه Exchange کلیک کنید. سپس صفحه ای برای شما باز می شود که در آن بایدTOTP Authenticationرا پیدا کنید ودر قسمت جلوی آن روی Bind کلیک کنید. تمام سفارشات باز و orderهای خرید و فروش شما که باز هستند کلا کنسل می شوند. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید.

در روش اول باید بارکدی که در اختیار شما گذاشته شده است را توسط این اپلیکیشن اسکن کنید. در روش دوم کافی است از گزینه enter a setup key استفاده کیند. سپس کد دریافتی را در باکس مورد نظر مطابق تصویر زیر قرار دهید و سپس بر روی دکمه add کلیک کنید.

صرافی کوینکس یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال می‌باشد که کاربران می‌توانند در آن به معامله ارز دیجیتال بپردازند. هیچ محدودیتی برای فعالیت و ثبت نام در صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی ندارد. حتی این صرافی خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه می‌دهد.

قدم دوم ثبت نام کوینکس: تایید ایمیل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار