لوازم یدکی خودروهای چینی

یکی از نیازهای اساسی دارندگان انواع خودرو ها اعم از ماشین های چینی، لوازم یدکی و لوازم جانبی آن ها می باشد، به همین علت این روزها بیشتر افراد به دنبال یک فروشگاه لوازم یدکی ماشین های چینی در تهران و یا شهرستان های دیگر میگردند تا بتوانند این نیاز ها را برطرف نمایند. در حقیقیت جز خود وارد کنندگان این قطعات ، افراد دیگر خیلی و شاید هرگز نفهمند قطعه ای که می فروشند اصل است یا فرعی ، با کیفیت است و یا بی کیفیت و این چیزی است که به مرور خود مصرف کننده متوجه کیفیت و کارایی آن می گردد.

لوازم یدکی خودروهای چینی

از طرف دیگر عرضه قطعات بی کیفیت و فاقد استاندارد نیز بر نگرانی مالکان این خودروها افزوده است و همین موضوع موجب افت قیمت شدید خودروهای چینی دست دوم شده است. یکی دیگر از محصولات نیکا یدک لوازم یدکی جک است ، لوازم یدکی جک که شامل: قطعات موتوری جک، قطعات بدنه جک، قطعات گیربکس جک، قطعات جلوبندی جک و لوازم تزئینی است. دیگر لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند 7 شامل ایربگ جیلی امگرند 7، آینه بغل راست، آینه بغل چپ و راهنما آینه جیلی و سوئیچ و ریموت است. لوازم یدکی خودرو فاو بسترن شامل چراغ جلو چپ، چراغ جلو راست، چراغ عقب چپ، چراغ عقب راست، آینه بغل راست، آینه بغل چپ، سپر جلو فاو بسترن و سپر عقب فاو بسترن است. لوازم یدکی خودروهای چینی تقی زاده در محله ابوذر کرمان و در استان ، کرمان، کرمان، ایران واقع شده است.

فروشگاه لوازم یدکی عمده چاینیز اتو پارت در زمینه ی فروش لوازم یدکی خودروهای چینی مانند لوازم یدکی برلیانس ، اطلاعات تکمیلی تماس حاصل فرمایید . لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید. هر گونه اشکال فنی توسط تیم تخصصی ارزیابی شده و در صورت تایید، کالا بدون هیچ قید و شرطی پس گرفته می شود. تماس با کارشناسان مجرب ما علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ها ، شما را از مشاوره فنی در این زمینه بهره مند میسازد وتلاش مینماید تا از طریق درک و پیش بینی نیازها و انتظارات مشتریان و بهره گیری از فرآیندهای نظام مند مکانیزه و تحت کنترل و همچنین پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت برای مشتریان ارزش خلق نماید . در صورتی که نیاز به قطعات یدکی اعم از قطعات موتوری ، بدنه ، گیربکس ، جلوبندی و یا داخل کابین خودرو داشتید ، تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارشات شما را در اسرع وقت ارسال نمایند.

لوازم یدکی ماشین چینی

ارائه دهنده ی قطعات و لوازم یدکی ام وی ام ، لوازم یدکی کیا ، لوازم یدکی هیوندای و دیگر برندهای چینی و کره ای با بهترین و مناسبترین قیمت . استفاده از دایرکتوری بازار برای کلیهی مشاغل محلی و خدماتی، تولید کنندگان، صادرکنندگان، وارد کنندگان و بسیاری دیگر مناسب میباشد. نزدیک به 10 سال از ورود خودروهای چینی به بازار ایران می گذرد و از ابتدای ورود این خودروها تا به امروز، تامین لوازم یدکی اصلی بزرگترین مشکل پیش روی مالکان این خودروها بوده است. امروزه تولیدکنندگان و برندهای متنوعی درحال تولید انواع لوازم و قطعات خودرو ها هستند به همین دلیل با نیم نگاهی به قطعات موجود در بازار امکان دارد کمی در انتخاب سردرگم شده و ندانید باید به سراغ کدام موارد بروید. امروزه تجهیزات و لوازم جانبی خودروها توسط تولیدکنندگان زیادی، طراحی و تولید میشود و ممکن است شما برای خرید، دچار شک و تردید شوید.

فروش کلیه لوازم یدکی خودروهای چینی لیفان ، برلیانس ، جک ، جیلی ، ام وی ام و … تمامی لوازم یدکی خودرو چینی جک سابرینا کوپا چانگان برلیانس موتوری. لوازم یدکی میلاد عرضه کننده کلیه قطعات برقی خودرو و لوازم استوک خودروهای چینی شامل : بدنه ، جلوبندی ، موتوری و… بازرگانی کارو یکی از وارد کننده ها و توزیع کننده های قطعات یدکی خودرو اینبار با عرضه محصولات خودرو های چینی از جمله: گریت وال ولکس سی 30 (Voleex C30)، لوازم یدکی لیفان , لیفان 620 , لیفان ایکس 60 (X60) , لیفان 520 , لوازم یدکی جک (JAC) , جک جی 5 (J5) , لوازم یدکی ماشین های چینی جک اس 5 (S5)، راین وی 5 (FAW V5)، خودرو های شرکت کرمان موتور و راین بدون واسطه از چین می باشد.

ضمنا وب سایت کارما یدک دارای سامانه آنلاین پاسخگویی است و مشتریان می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از کارشناسان مجرب کارما یدک مشاوره بگیرند. کارما یدک به عنوان بزرگترین وب سایت فروش لوازم خودروهای چینی به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای مشتریان بوده و کرکره های فروشگاه آنلاین آن هرگز پایین کشیده نمی شود. به صورت وارداتی و شرکتی. از آنجا که شعار شرکت لیفان موتور نو آوری،صادرات و شهرت نیک میباشد لذا این شرکتی با صرف هزینه بالغ بر ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار اقدام به تاسیس یک مرکز تحقیق و توسعه نموده که تمامی امور مربوط به یک خودرو اعم از پیشرانه،طراحی بدن و شاسی خودرو، تست لرزش و صدا و… فروشگاه کارمیس به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتری ، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکتی و وارداتی برندهای معتبر و با کیفیت انواع خودروهای سواری چینی (جک، لیفان، ام وی ام، هایما ، اچ سی کراس ، فاو ) نموده است.

این شرکت کار خود را با یه تعمیرگاه کوچک موتورسیکلت و تنها ۹نفر کارمند شروع کرد و پس از ۲دهه ولو با تجربه کم گام در مسیر رشد و توسعه گذاشته و توانسته تعداد کارکنان خود را به ۱۳هزار نفر افزایش داده و تبدیل به یکی از شرکتهای مطرح در زمینهٔ موتورسیکلت در چین شده است. چیزی که اهمیت دارد این است که شما باید لوازم یدکی خودرو خود را از فروشگاه معتبر فروش عمده لوازم یدکی ماشین خریداری کنید تا از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. فروش و ارسال لوازم یدکی هایما ، بسترن ، چانگان ، برلیانس – آریو و …

از آنجا که شرکت آذین یدک تهران از واردکنندگان برتر لوازم یدکی خودرو های چینی میباشد ، قطعات مورد نظر شما را بدون واسطه بدست شما می رساند. یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید لوازم یدکی ماشینهای چینی مثل لوازم یدکی لیفان، توجه به گارانتی و ضمانت نامه معتبر میباشد. از مهم ترین فاکتورها درخرید قطعات و لوازم یدکی ، توجه به ضمانت و خدمات پس از فروش آن می باشد. این فروشگاه یکی از 263 لوازم یدکی خودرو در محله بهارستان تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ کاشانی و همچنین هتل آرمان، فروشگاه بشیر، خودرو آیدی، فروشگاه روکش صندلی مارال و مدرن یدک قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد صاحب الزمان (عج)روستای متانکلا و مازند تندیس و پمپ بنزین اسکندری و هراز و کتابخانه شهید یوسف یونسی قرار گرفته است. استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند قطارهای شهری، اتوبوس و تاکسیها و تاکید متخصصین محیط زیست روی استفاده از این وسایل به جای استفاده از خودروهای شخصی، بیایید بپذیریم که همه ما یا ماشین داریم یا قصد داریم داشته باشیم.

لوازم یدکی خودرو

ماشینهای چینی از انواع ماشین های موجود در بازار ایران است که در ایران از پرطرفدارترین خودروها به شمار می روند. جیلی جزو معروف ترین برندها در ایران می باشد که به محبوبیت نسبتا زیادی دست یافته است و هم چنین توانسته است نام خود را جهانی کند. توجه به نام برند؛ خیلی از تولیدکنندگان از نام بسیار مشابه برندهای معتبر برای محصولات خود استفاده میکنند و به اسم آن برند معتبر به مشتریان میفروشند. فروش و توزیع انواع لوازم یدکی خودروهای چینی از قبیل لیفان و جک و… قطعا تهیه این لوازم مصرفی و تعویضی کار سختی نیست، اما این که کدام فروشگاه بهترین کیفیت را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه میکند، نکتهی بعدی حائز اهمیت است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار