لیست محصولات قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

به‌عنوان‌مثال جنس بدنه شارژر و همچنین رنگ چاپ روی آن می‌تواند گزینه‌هایی باشد که در زمان خرید باید به آن توجه کرد. خرید شارژر اورجینال از یک فروشگاه معتبر، می تواند خیال شما را بابت شارژ لپ تاپتان تا مدت ها راحت کند. اما اگه امکان خرید حضوری ندارین و میخواین از دیجی کالا گرون نخرین می تونید یه سر به لینک زیر بزنید و قیمت و موجودی شارژر لپ تاپ های دل ، سونی ، ایسوس ، لنوو ، فوجیتسو و … حالت دوم این است که شما شارژر لپ تاپ خود را گم کرده یا بنا بر هر علتی دسترسی به آن ندارید.

که به ترتیب گرید A بالاترین تا C که پایین ترین سطح در تمیزی را دارند . در بعضی از فروشگاه ها مسابقه ای در گذاشتن (پلاس+) شکل گرفته است که صرفا درجهت گمراه کردن مشتری است و هیچ تفاوتی در ماهیت گرید ها ندارد. همان‌طور که گفتیم، این دستگاه به‌عنوان یک هاب همه‌کاره نیز عمل می‌کند. برای شروع، یک ورودی برق 135 واتی USB-C با یک درگاه 65 واتی USB-C برای شارژ لپ‌تاپ در آن وجود دارد. همچنین دارای یک پد شارژ 15 واتی سازگار Qi برای گوشی‌های موبایل، یک پورت USB Type-C 20 واتی، دو پورت USB Type-A 3.1 و یک خروجی HDMI 2.0 برای نمایشگرهای خارجی با پشتیبانی از وضوح 4K است. تقریباً تمامی شارژرهای لپ تاپ ایسوس مشخصات فیزیکی یکسان و مشابهی با یکدیگر دارند که در قسمت پایین به بررسی و تحلیل یک نمونه از این شارژرهای لپ تاپ ایسوس خواهیم پرداخت.

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور XP XP-AC704E + ریموت کنترل

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می شارژر لپ تاپ ایسوس 19v 3.42 a پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. ■ باتری لپ تاپ رو در دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگه دارید .

  • با این کار ممکن است مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ که به دلیل شل شدن باتری در محل مورد نظر رخ داده باشد برطرف شود.
  • کارشناسان تعمیرات لپ تاپ زودکمک، به کاربران توصیه می کنند که تحت هر شرایطی، تنها از شارژر اصلی لپ تاپ خود استفاده کنند.
  • ضربه فیزیکی، نوسان برق و مفقود شدن از جمله عوامل رایجی هستند که کاربران را به مراکز پخش عمده شارژ لپ تاپ نظیر فروشگاه خریدعمده هدایت می کنند.
  • همچنین روشنایی آن را می‌توان تا 1600 لوکس برای فاصله 0.5 متری افزایش داد.
  • شارژرهای میکرو USB سال‌هاست که به‌عنوان یک استاندارد شناخته شده برای شارژ شناخته می‌شود.
  • معمولا وقتی لپ تاپ را شارژ می کنیم، آداپتور شارژر کمی داغ می شود و این مسئله اصلا غیر عادی و نگران کننده نیست.

ممکن است با لگد شدن کابل و یا گیر کردن زیر پایه‌های صندلی، کابل دچار پارگی و یا پیچ خوردگی شود. فروشگاه تکنوسان با سابقه ای 7 ساله در زمینه فروش شارژر های لپ تاپ، این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا در نهایت سهولت کالای مد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. شارژر لپ تاپ ایسوس اگر توسط نمایندگی مجاز ایسوس خریداری گردد در کنار آن، یک گارانتی ۶ ماه نیز ارائه می‌شود تا در صورت وجود مشکلات و ایرادات فنی قابلیت تعمیر رایگان برای و یا تعویض را دارا باشد. به علاوه ولتاژ خروجی از آداپتور لپ تاپ ایسوس ۲۰ ولت خواهد بود و جریان خارج شده از آن تقریباً در حدود چهار و نیم متر است. در رابطه با ابعاد کانکتور دستگاه آداپتور لپ تاپ ایسوس می توان اضافه نمود که این دستگاه دارای ابعاد ۷ در ۵ میلیمتر است.

در نهایت، اگر برای مدتی از لپ‌تاپ خود استفاده نمی‌کنید، اپل و دیگران توصیه می‌کنند که باتری را با ۵۰ درصد شارژ در آن رها کنید، شارژ کامل یا تخلیه کامل آن برای مدت طولانی می‌تواند برای همیشه به آن آسیب برساند. سایر تنظیمات موجود در همان صفحه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که هارد دیسک‌های خود را در حالت Sleep قرار دهید، خارج شدن از حالت کمی طول می‌کشد، اما انرژی کمتری مصرف می‌کند، دستگاه‌های USB را در حالت کم مصرف قرار دهید. این ترفندها تفاوت عمده‌ای ایجاد نمی‌کنند، اما می‌توانید با فعال کردن آن‌ها مقداری از عمر باتری اضافی را حفظ کنید. از این گذشته، شما نمی‌خواهید تمام روز را نگران این باشید که چه زمانی باید لپ تاپ خود را شارژ کنید. دستگاه Go Desk Station with Webcam در ماه مارس 2023 با قیمت 329 دلار وارد بازار خواهد شد.

پین ورک در خدمت شما

لیست محصولات قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار