ليست قيمت ديزل ژنراتور

همان گونه کـه در بخش های بالا گفته شده، بنا یا ساختمان دیزل ژنراتور دارای دو بخش اساسی و اصلی است یکی ژنراتور الکتریسیته و دیگری موتور گازوئیل سوز، اما بـه محض وجود این دو در کنار هم یک دیزل ژنراتور نمـی قدرتد بـه خوبی و مطمئنی سایت کار کند. برای اطمینان از این که موتور بازسازی شده عملا تقریبا به خوبی یک موتور جدید است، پس از تمام شدن روند، مراقبت کامل انجام می شود. برندهایی انتخاب کنید که ایمنی اضافی برای جلوگیری از خطر مسمومیت با مونوکسیدکربن را دارند.

قیمت دیزل ژنراتور

چون به موتور برق متصل می شود، بنابراین می توانید لوازم خانگی را بدون راه اندازی سیم های داخلی (بالقوه خطرناک) در فضای باز وصل کنید. دوام: موتورهای دیزلی در محیط کار بسیار بادوام هستند، بنابراین در برابر سایش و پارگی در شرایط مختلف محیطی مقاوم هستند. بسیار کارآمد بوده، قادر هستند یخچال و چراغ ها را به مدت 8 الی 18 ساعت فقط با استفاده از 2 یا 3 گالن گاز روشن نگه دارد. براساس گزارش مصرف کنندگان، فقط موتور برق قابل حمل را با یک سنسور داخلی توصیه می کند به این خاطر که اگر CO در یک فضای بسته به سطح خطرناکی برسد به صورت خودکار خاموش می شود.

کاربرد دیزل ژنراتور

دقیقا مانند زمان خرید یک خودروی نو ، مهم ترین دلیل برای خرید یک ژنراتور نو این واقعیت است که از ضمانت نامه استاندارد کارخانه برخوردار است. برای مدل های قابل حمل، هنگام قطع شدن برق باید چند سوئیچ را با دست بچرخانید. اگر هرکدام از اینها را دارید و لازم است که هنگام قطعی برق کار کنند، حتما یک سوئیچ انتقال، در جعبه پنل مدارشکن خود نصب کنید. به خصوص در خاموشی های طولانی، این توانایی را به شما میدهد که با یک نگاه بررسی کنید چه مقدار از سوخت در موتور برق قابل حمل شما باقی مانده است. متخصصان Vidfactor به شما کمک می کنند هنگام خاموش شدن چراغ ها بهترین مدل برای تامین برق مورد نیاز خود را پیدا کنید. در هر بار بازدید از دیزل ژنراتور، باید میزان سطح روغن موجود در آن را بررسی کنید.

انواع دیزل ژنراتور

این مولد های الکتریکی به دلیل نقش پر اهمیت شان باید شخصی سازی شده و به شیوه ای به کار بروند که انرژی الکتریکی را به میزان کیفیت و کمیت مورد نیاز تامین کنند. لوله تهویه برای مخزن سوخت: مخزن سوخت دارای لوله تهویه است که در هنگام پر کردن مجدد و زه کشی از تانکر برای جلوگیری از فشار یا خلاء می باشد. وقتی این اتفاق می افتد، صاحبان خانه می توانند با لیست طولانی از مشکلات و هزینه ها، از جمله فاسد شدن مواد غذایی، یخ زدگی لوله ها، پر آب شدن زیرزمین و رطوبت دیوارها مواجه شوند.

دیزل ژنراتور چیست

معایب: هزینه ایجاد اتصال به صفحه قطع کننده مدار خانه شما به اندازه خود ژنراتور هزینه دارد. در نهایت همانطور که در بالا ذکر شد، انواع دیزل ژنراتور موتورهای بسیار کارآمدی هستند که به راحتی قابل تعمیر می باشند و میتوانند حتی در دمای سرد مقاومت کنند تا چراغهای شما را در تمام طول سال روشن نگه دارند. بعد انتخاب ژنراتور، بسیار مهم است که به توصیه های همیشگی ما مبنی بر استفاده از ژنراتور با فاصله 6 متری از خانه، پنجره یا هر سازه دیگری عمل کنید. را کنترل و اداره کنید. آنچه که برای بازرسان اداره آتش نشانی اهمیت دارد عملکرد اتوماتیک دیزل ژنراتور اضطراری ساختمان برای تامین برق سیستم آتش نشانی میباشد.

برای کاهش خطر مسمومیت با مونوکسید کربن، بسیاری از انواع ژنراتور جدید دارای یک سنسور داخلی است که در صورت افزایش CO تا سطوح خطرناک در یک فضای بسته، به صورت اتوماتیک خاموش می شوند. هنگام راه اندازی ژنراتور از خطر انفجار جلوگیری میشود. نادیده گرفتن این موضوع می تواند سلامت کارکنان را به خطر انداخته، باعث سوختن وسایل محیط شده و به سیم کشی خانه تان آسیب برساند. مولدهای هم قطب بعدی این مشکل را با استفاده از آهن رباهایی که تمام محیط صفحه را پوشش میدادند حل کردند به طوری که میدان در طول تمام صفحه به طور یکنواخت وجود داشته باشد. القای مغناطیسی با عبور یک ماده رسانا مانند سیم مسی از میدان مغناطیسی ایجاد می شود و با اتصال این سیم به یک مدار کامل می توان انرژی تولید شده را انتقال داد. می توان در صورت داشتن اتاق موتور خانه، فیلترها را از روی ژنراتورها باز کرد و با ساخت درب ورودی با مساحت بزرگتر و نصب نمودن فیلتر با ابعاد بیشتر، کمبود هوا را جبران نمود.

روش دیگر برای فکر کردن در مورد انتخاب موتور برق مناسب برای خانه، در نظر گرفتن این است که چند وقت یک بار ممکن است به یک دستگاه نیاز داشته باشید. این مولد قادر به ساخت میزان اندکی ولتاژ جریان مستقیم با یک جریان بالا بود.البته این اختراع از جهت های متفاوتی بازده ای کمی داشت زیرا ولتاژ فقط در قسمتهایی از صفحه به وجود میآمد که زیر قطبها وجود داشتند و جریان تولیدی به سرعت در دیگر بخش های صفحه پخش میشد و این جریان جاری شده در صفحه سبب ازبین رفتن انرژی به صورت گرما میشد. در نظر داشته باشید در کنتاکتور دیزل ژنراتور و یا حتی در حالت کلی در تمامی کنتاکتور ها سرعت قطع و وصل کلید بسیار زیاد است، اما شاید این به تنهایی یک مزیت محسوب نشود زیرا مزیت اصلی این است که با وجود قطع و وصل زیاد کلید، استهلاک در این بخش بسیار کم است.

در حالت کلی علاوه بر تجهیزات و اجزایی که در ساخت یک ژنراتور برق به کار رفته است باید گفت که یک ژنراتور برق از دو قسمت تشکیل شده است که آن ها را قسمت متحرک و قسمت ثابت نامگذاری می کنیم. به طور معمول می توان گفت این ویژگی استاندارد در موتور برق های ثابت و به طور زیادی در ژنراتورهای قابل حمل، رایج است. نمی توان آنها را در مناطق کم ارتفاع مستعد سیل نصب کرد و در صورت طغیان قابل جابجایی نیست. این اینورتر می تواند به پنل مدارشکن متصل شود و وسایلی مثل پمپ چاه را می توان با آنها راه اندازی کرد. نمی توان آن را به یک پانل قطع کننده مدار متصل کرد یا از آن برای تأمین برق هر دستگاهی بدون پریز استاندارد استفاده کرد.

موتور برق ها با یک یا دو نوع از این سوخت ها کار می کنند.

بیشتر مدل های قابل حمل فقط با بنزین کار می کنند، اگرچه برخی به مخزن پروپان یا خط گاز طبیعی مجهز هستند و برخی دیگر را می توان با کیت تبدیل کرد. برخی از آن ها دارای موتور دو زمانه و برخی دیگر چهار زمانه می باشند. موتور برق ها با یک یا دو نوع از این سوخت ها کار می کنند. مثال: اگر شما از یک دیزل ژنراتور 100 کاوا استفاده می کنید، که به طور متوسط 80 کاوا بار مصرفی روی آن است، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود. مورد آزمایش قرار دادند تا اطمینان حاصل کنند که این ژنراتورها، بار وعده داده شده را تامین می کنند. درصورتی که در مکانی قرار داشته باشید که دسترسی به گاز وجود داشته باشد موتور برق گازسوز گزینه مناسبی برای خرید است. دیزل ژنراتور لوول انواع مختلفی دارد و مهمترین انواع آن موتورهای پمپ چرخشی، موتورهای ریلی، موتورهای دریایی، موتورهای پمپ بر خط و دیزل های گاز طبیعی می باشند.

کمپانی کامینز (CUMMINS) که در سال ۱۹۱۹ توسط کلسی کامینز تاسیس شده است، یک شرکت امریکایی می باشد و در زمینه تولید موتورهای درونسوز و فناوریهای مرتبط با آن فعالیت مینماید. موتورهای اصلی همچنین می تواند دوگانه سوز باشند یعنی هم با دیزل هم با گاز کار کنند. اگر یک سنسور CO داخلی، سطح گاز کشنده را تا سطوح خاصی تشخیص دهد، این ویژگی ایمنی حیاتی به طور خودکار موتور ژنراتور را خاموش می کند. اگر در طول سال قطع برق بیشماری داشته باشید و حاضر نباشید هزینه زیادی برای این کار بکنید یا ممکن است مجبور به خرید و نصب اینورتر ثابت باشید، بد نیست که اینورتر بزرگ یا ژنراتور قابل حمل خود را از گاراژ (انبار) بیرون بیارید یا حین قطع برق آن را به برق وصل کنید، می توانید با این کار خیلی پس انداز کنید.

اکنون می توانید کیت های سوئیچ انتقال 110 ولت ویژه پیدا کنید، اما هزینه نصب، آنها را به یک انتخاب غیر عملی تبدیل می کند، به این خاطر که می توانید یک ژنراتور قابل حمل را با یک سوئیچ انتقال 220 ولت با همان میزان کارایی انتخاب کنید. می توانید به جای آن یک دستگاه بهم پیوسته (Interlock) نصب کنید که هزینه کمتری نسبت به یک سوویچ انتقال دارد و می تواند در مدت زمان کمتری توسط برقکار متخصص نصب شود. مزایا: از نظر هزینه در مقابل ظرفیت بهترین مدل است. این اتاقک که نقش اصلی آن کاهش صدای ژنراتور می باشد را در اصطلاح «کانوپی سایلنت یا کانتینر سایلنت » گویند. دیزل ژنراتور در ابعاد و توانهای متفاوت طراحی و تولید میگردد. دیزل ژنراتور ۴۰۰ کاوا از خروجی ۶۳۳ آمپر سه فاز در مواقع ضروری برخوردار است، البته در حالتی که نوع موتور برق، دائم کار باشد توان خروجی آن ۵۷۶ آمپر سه فاز می باشد.

این نمودار تخمین مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر اساس اندازه ژنراتور و میزان توان ژنراتور در نظر گرفته شده است. شما با رعایت این موارد می توانید بیشترین میزان ایمنی را تجربه نمایید. برای خرید موتور برق مناسب ابتدا لازم است بدانید که موتور برق باید چند کیلووات توان را برای شما تولید کند و این مقدار به صورت متاوب است یا تنها برای زمانی موقت مانند قطعی برق به این موتور نیاز دارید. از مزایای این موتور می توان به دردسترس بودن سوخت آن، آلودگی کمتر، عدم تولید NOx، آسیب کمتر به دستگاه توسط سوخت و قیمت مناسب آن نسبت به سایر سوخت ها اشاره کرد.

می توان آن را به یک پنل شکن با یک سوئیچ انتقال متصل کرد تا تجهیزات سخت افزاری مانند پمپ چاه را راه اندازی کند. معایب: خیلی گران هستند و نمی توان با گاز طبیعی یا پروپان آنها را راه اندازی کرد. بهتر است در محاسبه توان از کارشناسان کمک بگیرید، احتمالا نکات تخصصی در محاسبه توان وجود دارد که از چشم ما دور است. انواع مختلفی از تنظیم کننده های ولتاژ وجود دارد و برخی از آنها در راه اندازی موتور بهتر از سایرین هستند، بنابراین هنگام خرید یا اجاره، مطمئن شوید که ژنراتور چه نوع رگولاتوری را مجهز کرده است.

چهار یا چند دهانه خروجی به شما امکان می دهد با پخش بار، از وات بهتر استفاده کنید، اگرچه ما توصیه می کنیم از این موارد فقط در فشارهای بالا استفاده کنید، یا زمانی که در یک اردوگاه هستید. این کلید اصلی، قطع برق پانل سرویس شما را پوشش می دهد؛ بنابراین می توانید خانه خود را فقط از یک منبع تأمین کنید. برای جلوگیری از ایجاد جرقه ابزار خود را از محوطه دیزل ژنراتور خارج نموده و در محل مناسب نگهداری کنید. نیاز به موتور برق ها در زمان قطعی برق در مکان های خاص مانند بیمارستان ها، ادارات، در مکان هایی که منبع برق در دسترس نیست و محل هایی که به برق شهری متصل نیستند بیشتر احساس می شود. در این سیستم با قطع برق شهری موتور به صورت خودکار روشن می شود و با وصل شدن برق، موتور خاموش می شود.

دیزل ژنراتورهای سیار و قابل حمل بیشتر در عملیات غیر ساکن و پروژه های بین شهری کاربرد دارند. دیزل ژنراتورهای آماده به کار با سوخت خود کارآمدتر هستند و به آنها اجازه میدهد برای مدت طولانیتری کار کنند. همانطور که می دانید، یک خانوار معمولی ایرانی چندین بار در سال به طور متوسط حدود 3 ساعت برق خود را از دست می دهد. کامينز و لوول، استامفورد، مکالته از تحويل به وسيله کارشناسان فني در زير بار. این کمپانی با تجربه ای بیش از 80 سال در زمینه تولید توانسته است محصولات خود را از 9 کیلو وات و تا یک نیروگاه گسترده 30 مگاوات تولید نماید .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار