بهترین برند لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ کالاومگ

بهترین برند لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ کالاومگ

در رده‌ی قیمتی ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان، پردازنده‌ی‌های گرافیکی استفاده‌شده توان بیشتری دارند و پردازنده‌ها نیز از سری i-7 اینتل یا Ryzen 7 ای‌ام‌دی هستند. با مطلبی که درباره بهترین لپ تاپ ها آورده ایم امیدواری در خصوص انتخاب و تهیه لپ تاپ دیگر دچار مشکل نشوید. برای بازی، به دنبال صفحه نمایش هایی با نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز یا سریع تر باشید تا بازی ها در حین بازی بهتر به نظر برسند.

راهنمای خرید از اگزو

به جرأت می‌توان گفت که سری رایدر شرکت MSI یکی از سری لپ تاپ های برتر دنیا هستند که در کشور ما نیز عرضه می‌شوند. برند Alienware بخشی از برند بزرگ Dell است و لپ تاپ‌های سری گیمینگ آن جزو بهترین‌ها هستند. بسیاری از بخش‌های سخت افزاری این این لپ تاپ مشابه با لپ تاپ MSI GT76 Titan DT 10SGS و عملا از نظر پردازشی بسیار نزدیک به هم هستند. در این مطلب نگاهی داریم به رویایی‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ جهان که برای به حداکثر رساندن لذت گیم طراحی شده‌اند.

لپ تاپ دل G15RE

در نتیجه می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports هم گزینه‌ای عالی است. انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای موجود را نیز نصب و اجرا کند. ایسر یکی از قدرتمندترین محصولات و حتی شاید بهترین لپ تاپ حاضر در بازار کشورمان ایران است.

بهره مندی این لپ تاپ از یک نمایشگر بزرگ ۱۷ اینچی باعث می‌شود که تجربه لذت بخش‌تری در هنگام بازی داشته باشید و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که قطعات، در مقایسه با دیگر رقبا، فضای بیشتری برای تنفس داشته باشند. مشخصات این محصول به کلی با لپ تاپ MSI GS66 Stealth که سال پیش این شرکت به بازار عرضه کرده بود، متفاوت است و به میزان زیادی ارتقاء یافته است. عملکرد روان و بی صدای صفحه کلید نیز از جمله مواردی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. پردازنده‌های سری ۴۰۰۰ AMD به جنگ پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل رفته‌اند و همین امر منجر به ساخت برخی لپ‌تاپ‌های AMD با قیمت کاملا رقابتی شده است. در همین حال می‌توان پردازنده‌های سری nVidia RTX 20 به همراه نمونه‌های Super را در برخی از محصولات فهرست فعلی مشاهده کرد. نیترو 5 از پردازنده چهار هسته‌ای Ryzen H AMD در کنار پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX3060 انویدیا استفاده کرده که سرعت پردازش بالایی داره.

لپ تاپ ایسوس تاف دش F15

اگر لپ‌تاپی در حدود 500 دلار یا کمتر می‌خواهید، انتخاب‌های برتر ما را در اینجا و همچنین توصیه‌های خرید خاص‌تری را برای آن محدوده قیمت بررسی کنید. این لپ‌تاپ خوش قیمت ایسوس از پردازنده گرافیکی جی‌فورس GTX 3050Ti استفاده می‌کند که مخاطب را رسما در محدوده کارت‌های نسل جدید انویدیا قرار می‌دهد. ورود به این محدوده یعنی بازدهی گرافیکی بالاتر، فناوری‌ رهگیری پرتو و نرخ فریم بهبودیافته در بسیاری از بازی‌ها که این روزها بیشترین انطباق را با سری ۳۰۰۰ انویدیا دارند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ می‌توان به نمایشگر فوق‌العاده با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و رزولوشن 1440P آن اشاره کرد. این نمایشگر در هنگام اجرای بازی‌ها به خوبی با گرافیک قدرتمند نصب شده بر روی لپ به صفحه وب زیر مراجعه کنید تاپ همخوانی دارد.

  • کلیدهای به‌صورت جداگانه و همراه با نور پس زمینه قابل تنظیم در اختیار شما خواهند بود و نور RGB قابل تنظیم هم برای زیبایی هرچه بیشتر کیبورد در اختیار شما خواهد بود.
  • می‌دانیم که بودجه‌ی لازم برای تهیه این لپ تاپ‌ها در کشور ما فراتر از حدی است که در سایر نقاط دنیا می‌توان به آن‌ها نگاه کرد.
  • امروز که این مقاله را می‌خوانید، گزینه‌های زیادی از انواع لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس تا ۵۰ میلیون تومان وجود دارد و قوی‌ترین لپ تاپ بازار نیز یکی از محصولات این شرکت است.
  • هر برندی که لوازم دیجیتالی و لپ‌تاپ تولید می‌کند در کنار محصولات متنوع خود، لپتاپ گیمینگ نیز طراحی می‌کند.
  • کارت گرافیک این لپ‌تاپ از نوع GTX 1650 Ti بوده و پردازنده سری رایزن ۵ مدل ۴۶۰۰H را دارد.