لوله خرطومی برق نسوز قیمت و خرید لوله فلکسیبل الکتروکارینا

محافظت از کابل های دوربین مدار بسته مانند کابل برق ، کابل شبکه و یا کابل کواکسیال استفاده می شود . برای تعیین قیمت لوله خرطومی هوا موارد زیادی را در نظر میگیرند که بر اساس جنس و قطر و سایز و سطح مقطع و متراژ آن قیمت گذاری میشود. لوله های فلکسیبلی که دارای آلومینیوم است، دارای دو لایه داخلی و خارجی می باشد.

لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 16 رهورد خراسان

بهترین استفاده و کاربرد اصلی لوله فلکسیبل برق در سیستم های سیم کشی شبکه ای تهویه سیستم ماینر و کابل کشی برق است. در کابلکشی از نمره های بزرگ تری استفاده می شود اما در سیستم های شبکه مخابراتی و الکترونیک برای اینکه مقطع سیم ها کم تر است فلکسی با سایز کوچکتر کاربرد دارد. لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود. اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها می شناسند.

لوله فلکسی پلی استر عایق دار

لوله خرطومی برق نسوز قیمت و خرید لوله فلکسیبل الکتروکارینا جهت افزایش راندمان کار و مدیریت هزینه باید به انواع کاربرد لوله فلکسیبل واقف باشید تا در مواقع مورد نیاز، آن را مورد مصرف قرار دهید. لوله‌‌ فلکسی دارای سطح مقطع گرد با ایجاد پوشش اضافی به دور سیم یا هر نوع هادی الکترونیکی وظیفه حفاظت از آن را دارد. جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل است مراجعه کنید. از دیگر کاربردهای لوله شلاقی فلزی ، مشخص کردن مسیر برای سیم و کابل‌ها است.

برای مصارف کشاورزی حتی سیستم های گاز رسانی ، روغن ، نفت و انتقال دادن مواد شیمیائی از دیگر موارد استفاده این نوع لوله ها است. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است.

مزایای استفاده از کانال فلکسیبل بجای کانال گالوانیزه

لایه خارجی حلالی شکل است که باعث انعطاف لوله می شود قسمت میانی منسجم و از مواد عالی پی وی سی ساخته می شود قسمت داخلی هم کاملا صاف و یکدست است. عوامل متعددی، قیمت لوله فلکسیبل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.از جمله این عوامل می‌توان به مهمترین آنان در زیر اشاره کرد. هنگامی‌که تکنسین‌های برق شروع به سیم کشی در محیط‌های مسکونی، تجاری و… می‌کنند، اولین چیزی که باید درنظر بگیرند نوع سیم کشی مورد استفاده است. تعیین نوع سیم کشی مناسب، کار را برای آنها آسان‌تر می‌کند و همچنین نظم بهتری برای سیم کشی بوجود خواهد آمد؛ مجرای عبور سیم‌های برق از جنبه‌های ضروری است که هر برقکار باید به آن دست پیدا کند. درواقع این مجرا لوله‌های بادوام و انواع دیگر محفظه‌های سیم کشی را شامل می‌شود، که برای محافظت از هادی‌های سیم کشی الکتریکی، استفاده می‌گردد.

اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده می شود و بست ها با توجه به لوله ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند. دو بخش داخلی و خارجی لوله خرطومی پشم شیشه عایق دار را آلومینیوم تشکیل داده و قسمت میانی با پشم شیشه پر شده است. به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است. برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد.

  • تعیین نوع سیم کشی مناسب، کار را برای آنها آسان‌تر می‌کند و همچنین نظم بهتری برای سیم کشی بوجود خواهد آمد؛ مجرای عبور سیم‌های برق از جنبه‌های ضروری است که هر برقکار باید به آن دست پیدا کند.
  • مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت توانسته در سال های اخیر با استفاده از به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا کانال های فلکسیبل یا لوله های فلکسیبل خرطومی را تولید و به بازار عرضه نماید.
  • اصالت و کیفیت محصولات ساختمانی تعیین‌‌کننده ارزش واقعی آن خرید لوله فلکسی واحد خواهد بود.
  • لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند.
  • خواهشمند است در زمان خرید و تهیه لوله فلکسی، لوله فلکسیبل وکانال های فلکسیبل به نام نشان تجاری محصول، استانداردهای کیفی و رزومه شرکت تولید کننده توجه نمایید تا مشکلی پس از استفاده کانال فلکسیبل خرطومی، کانال اسپیرال، کانال فلکسی و …
تنوع در جنس، متریال ساخت، لایه‌ها و سایز موجب امکان به‌کارگیری از لوله فلکسی در انواع ساختمان مسکونی، صنعتی، اداری، تجاری و آزمایشگاهی شده است. برای متصل کردن و نگهداشتن لوله فلکسیبل ها نیاز به یک سری تجهیزات اصلی است. اولین مورد آنها گلندهای این نوع لوله است که فلکسیبل ها را به باکس ، جعبه و تابلو برق متصل می کند. برای لوله کشی آنها از مبدا به مقصد نیاز به بست های یک طرفه یا عایق دار است. کانکتورها که برای وصل کردن دو نوع متفاوت لوله برق مثلا لوله فولادی برق از رابط فولادی به فلکسی استفاده می شود.

لوله فلکسی‌بل به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، دما و اشعه خورشید یک محافظ عالی برای کلیه سیم و کابل‌های حامل خود است. از این رو اغلب در هر فضا، چه در خارج و چه در داخل ساختمان و حتی درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید. نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است.